Gå til innhold

Hvordan få oppmerksomhet fra RETT type menn på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet heller ikke hva jeg skal skrive om meg selv, fordi jeg rett og slett er en ganske standard person som ikke orker å fly rundt og gjøre "spennende" aktiviteter hele tiden. Det meste andre synes er gøy, finner jeg slitsomt og ja, kjedelig. Jeg bryr meg mest om familien, lese bøker og å følge med på dagsaktuelle tema. Jeg ønsker å tiltrekke meg min like både på attraktivitet og interesser. 

Noen tips? 

 

 

Anonymkode: 157db...2fe

Hvis du vil tiltrekke deg de som er mer seriøs burde du skrive bio ts. Det viser at du tar tinder mer seriøst noe mange damer ikke gjør. Du kan godt skrive at du er rolig, interesserer deg for politikk og samfunn. 90% av damene på tinder gidder ikke å skrive en bio, og det er ytterst få av de som skriver en god bio. De fleste skriver intetsigende setninger noe som ikke er spesielt imponerende. Bruk bioen til å vise at du er oppegående. Jeg tror at du vil tiltrekke deg flere seriøse menn om du gjør det, men samtidig blir du nok ikke kvitt de som er useriøse. De må du bare filtrere ut etter hvert. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en AB alt har sagt, har du jo allerede selv skrevet rett ut hva problemet ditt er: Du vil ikke skrive en ærlig profiltekst, fordi du tror du får færre match da. (Du overvurderer sterkt hvor mange menn som leser profiltekst før de sveiper, men det er nå så.) Samtidig klager du over for mange irrelevante matcher. Rimelig klart både hva problemet og løsningen er i dette tilfellet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/15/2018 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Lang historie kort: jeg får FOR mye oppmerksomhet på tinder, og sliter med å plukke ut de rette å takke ja til dates med. Jeg blir overveldet av at jeg får for mange meldinger, og ikke vet hvilke jeg skal prioritere å svare på. Har vært på mange første dates, men føler nesten aldri at jeg er nok interessert i dem til å gå på date nr. 2. Mange virker umodne og har lite til felles med meg irl, selv om de virker okay på chat.

Jeg har prøvd å gå for en "søt" og jordnær look på bildene, uten noe skimpy antrekk eller mye sminke, men dette har ikke hjluplet for å få de useriøse/overfladiske til å velge meg vekk. Jeg blocker alle som starter med å kommentere utseendet eller tar kontakt om natten. Likevel er det for mange, og jeg føler at det er de "dårligste" av matchene mine som tar kontakt. Har ikke funnet en eneste en som er min type.

Jeg ser på nettet at mange anbefaler å skrive en kort bio der man fremstår ekstremt glad og leken og med ekstremt interessante og innholdsrike liv. MEN: helt ærlig så er jeg ikke de tingene, og ser heller ikke etter en mann som er sånn. Jeg vil ha en trygg, stabil og frisk mann som vil prioritere familie og er god til å kommunisere. Jeg driter i hvor mye han har binge-reist, festet med gutta, raftet og hoppet i fallskjerm, for å si det sånn. 

Jeg føler ikke at jeg kan skrive rett ut i bioen hva jeg ser etter i en mann, fordi da kommer jo folk til å bli skremt. 

Jeg vet heller ikke hva jeg skal skrive om meg selv, fordi jeg rett og slett er en ganske standard person som ikke orker å fly rundt og gjøre "spennende" aktiviteter hele tiden. Det meste andre synes er gøy, finner jeg slitsomt og ja, kjedelig. Jeg bryr meg mest om familien, lese bøker og å følge med på dagsaktuelle tema. Jeg ønsker å tiltrekke meg min like både på attraktivitet og interesser. 

Noen tips? 

 

 

Anonymkode: 157db...2fe

Du får for mye response fra feil menn, du vil ikke skrive mer om deg selv og hva du er ute etter fordi du vil ikke skremme bort de som du første sa er feil?

Enten parodi eller du sliter med logikk. 

Anonymkode: d5f49...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...