Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. desember 2018 Populært innlegg #21 Del Skrevet 11. desember 2018 Kult! Så fint å kunne debattere et sted hvor det ikke er interessekonflikt og mer eller mindre skjulte forbindelser. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 11. desember 2018 #22 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Hurra! 🥇🎉 Jeg tenker i mitt stille sinn at det sikkert var lurt at Blogglisten.no ble avviklet. Tenk så forsmedelig det ville ha vært for enkelte å se Astis sannhetsblogg seile opp og forbi dem alle sammen! Dette er en viktig dag for ytringsfriheten i Norge! 🇳🇴 Hurra! Endret 11. desember 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EMG Skrevet 11. desember 2018 Populært innlegg #23 Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg leste om hvorfor Asti ikke lenger er på KG og ble mildt sagt sjokkert 😳 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 11. desember 2018 #24 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Og denne tråden kommer nok dessverre å bli slettet fort som faen 💨 Endret 11. desember 2018 av Speilvegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 11. desember 2018 #25 Del Skrevet 11. desember 2018 Hurra for AstI! 🎉👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 11. desember 2018 #26 Del Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, Berga skrev: Hurra for AstI! 🎉👍👏 👏👏🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. desember 2018 #27 Del Skrevet 11. desember 2018 8 minutter siden, EMG skrev: Jeg leste om hvorfor Asti ikke lenger er på KG og ble mildt sagt sjokkert 😳 Jeg er ikke sjokkert eller overrasket 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. desember 2018 #28 Del Skrevet 11. desember 2018 7 minutter siden, Speilvegg skrev: Og denne tråden kommer nok dessverre å bli slettet fort som faen 💨 Hvis det skjer, er jeg spent på hvilken grunn som oppgis. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 11. desember 2018 #29 Del Skrevet 11. desember 2018 27 minutter siden, Max Potente skrev: Hurra! 🥇🎉 Jeg tenker i mitt stille sinn at det sikkert var lurt at Blogglisten.no ble avviklet. Tenk så forsmedelig det ville ha vært for enkelte å se Astis sannhetsblogg seile opp og forbi dem alle sammen! Dette er en viktig dag for ytringsfriheten i Norge! 🇳🇴 Hurra! Hadde egentlig vært gøy at de så det 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 11. desember 2018 #30 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) 24 minutter siden, EMG skrev: Jeg leste om hvorfor Asti ikke lenger er på KG og ble mildt sagt sjokkert 😳 Hvorfor er ikke Asti her mer? Jeg har lurt på hvorfor jeg ikke har sett henne på en stund. Edit: Glem det, fant ut av det. Endret 11. desember 2018 av Alice123 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 11. desember 2018 #31 Del Skrevet 11. desember 2018 21 minutter siden, Speilvegg skrev: Og denne tråden kommer nok dessverre å bli slettet fort som faen 💨 Hvorfor skulle den bli det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 11. desember 2018 #32 Del Skrevet 11. desember 2018 4 minutter siden, Fvonk skrev: Hvorfor skulle den bli det? Nei, forhåpentligvis blir den ikke det. Har bare notert meg at innlegg om Asti og linker til bloggen har blitt slettet fort i andre tråder. Men det har vel vært regelbrudd da. 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 11. desember 2018 #33 Del Skrevet 11. desember 2018 5 minutter siden, Speilvegg skrev: Nei, forhåpentligvis blir den ikke det. Har bare notert meg at innlegg om Asti og linker til bloggen har blitt slettet fort i andre tråder. Men det har vel vært regelbrudd da. 🤷🏻♀️ 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 11. desember 2018 #34 Del Skrevet 11. desember 2018 Asti til topps på Vixen! Det hadde vært noe. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 11. desember 2018 #35 Del Skrevet 11. desember 2018 Helt nydelig! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. desember 2018 #36 Del Skrevet 11. desember 2018 Heia Asti! 😍 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. desember 2018 #37 Del Skrevet 11. desember 2018 Dette er så bra. Det er på høy tid at @Astis rikholdige arkiv over lovbrudd, etisk betenkelig gjøren og laden, og avsløringer av bloggere, samles på en plass. Vi trenger en slik motvekt i dagens ordskifte hvor bloggere hittil har sittet med bukta og begge endene. Mens BOTB har skrevet innlegg med en viss snert og ironisk tone, så inneholder https://influencere.wordpress.com/ nøkterne, redelige, og saklige presentasjoner. Det anser jeg som særs prisverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. desember 2018 #38 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) Det er kommet en kommentar med løgner og beskyldninger mot Asti som er blitt publisert i kommentarfelteti bloggen hennes siden jeg leste der sist i går (kommentaren til Emmi): https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/egmont-og-kvinneguiden/#comment-97 Jeg lar være å gjengi sitat her for å ikke synde mot KGs spesialregler på dette feltet - så dere blir dessverre nødt til å klikke dere inn for å se. Kommentaren er ganske lang, og den består kort fortalt i typisk brukerdebatt og personangrep som med jevne mellomrom rettes mot alle som er aktive og kritiske i trådene på Rampelyset. (...) Rydder for brukerdebatt. Edie, adm. Endret 12. desember 2018 av Edie 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. desember 2018 #39 Del Skrevet 12. desember 2018 Med kommentaren til Emmi som @Aricia viser til over: https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/egmont-og-kvinneguiden/#comment-97 ble vel også spekulasjoner om at @Asti modererer kommentarfeltet til egen fordel ettertrykkelig tilbakevist. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attic Skrevet 12. desember 2018 #40 Del Skrevet 12. desember 2018 (endret) 6 timer siden, Aricia skrev: Det er kommet en kommentar med løgner og beskyldninger mot Asti som er blitt publisert i kommentarfelteti bloggen hennes siden jeg leste der sist i går (kommentaren til Emmi): https://influencere.wordpress.com/2018/12/09/egmont-og-kvinneguiden/#comment-97 Jeg lar være å gjengi sitat her for å ikke synde mot KGs spesialregler på dette feltet - så dere blir dessverre nødt til å klikke dere inn for å se. Kommentaren er ganske lang, og den består kort fortalt i typisk brukerdebatt og personangrep som med jevne mellomrom rettes mot alle som er aktive og kritiske i trådene på Rampelyset. (...) Dine innlegg er alltid en fryd å lese. Asti sine også. Trist de forsvinner herfra. Men en egen blogg er jo egentlig så utrolig mye bedre. Heia, heia Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 12. desember 2018 av Edie 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå