Jobbermedbarn Skrevet 17. desember 2018 #281 Del Skrevet 17. desember 2018 Ovnsbakt Paprika skrev (På 17.12.2018 den 19.04): https://influencere.wordpress.com/ Ekspander Bra med mer trafikk til bloggen👍😊 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2018 #282 Del Skrevet 17. desember 2018 Ispahan skrev (På 17.12.2018 den 18.56): Kan jeg komme med et lite tips @Laduena87? Det går an å sitere flere enn en bruker i samme innlegg. På den måten slipper du å spamme tråden med ørten, identiske svar etter hverandre. Prøv, det er en veldig enkel og grei funksjon. Du fremstiller deg nemlig som dum, slik du holder på nå 😂🤞 Ekspander Det foreslo faktisk jeg også, men det innlegget ble slettet. Det fremstod sikkert som hets. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 17. desember 2018 #283 Del Skrevet 17. desember 2018 Ovnsbakt Paprika skrev (På 17.12.2018 den 19.04): https://influencere.wordpress.com/ Ekspander 👍🏻 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. desember 2018 #284 Del Skrevet 17. desember 2018 Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.05): At mange av dere i det hele tatt våger å stille spørsmål om cbe sin morsrollen og hennes evne til å ivareta barn (barns privatliv) faller på sin egen urimelighet Ekspander Så du mener CBE ivaretar barnas privatliv på en god måte? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #285 Del Skrevet 17. desember 2018 Cavatina skrev (På 17.12.2018 den 19.06): Du vil bare slenge dritt, det er det det handler om! Motbydelig oppførsel ! Ekspander Det som er motbydelig er jo de av dere nå i tråden! Uff?! Gjør det vondt? Endelig er mange av dere gjennomskuet. Nå er det andre boller her på KG ! Haha! Fysj, bort med det! Tilbake til hulene nå 👌👌 takk for meg👌 Og god jul, husk? Det finnes en vakker verden der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. desember 2018 #286 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) . Endret 17. desember 2018 av Cavatina 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. desember 2018 #287 Del Skrevet 17. desember 2018 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 17. desember 2018 Populært innlegg #288 Del Skrevet 17. desember 2018 @Laduena87 - denne tråden handler om Asti. Det er en egen tråd om CBE her inne. Forøvrig synes jeg din debatteknikk er ganske langt fra det som anses for å være god netikkette - du generaliserer til et slags udefinerbart "dere". Du bruker alt for mange utropstegn - det er ikke OK å rope til sine meddebattanter hverken i det virkelige livet eller på internett. Du spekulerer i at folk mener noe annet enn det de sier at de mener. Du beskylder folk for å hate og stake og hetse og mobbe. det er ikke greit. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. desember 2018 #289 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres disse dagene! Hurra🙏🎉🙏 Endret 17. desember 2018 av Jobbermedbarn 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. desember 2018 #290 Del Skrevet 17. desember 2018 Hehe, Asti får langt mer trafikk enn forventet, ene og alene på grunn av denne tråden. Og jo mer synlighet bloggen får, desto større bukseskjelv...det begynner saktens å ligne en liten tsunami, i grunnen 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 17. desember 2018 #291 Del Skrevet 17. desember 2018 Jobbermedbarn skrev (På 17.12.2018 den 19.18): Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres dissa dagene! Hurra🙏🎉🙏 Ekspander Bloggen har fått god drahjelp fra uante hold 😅 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. desember 2018 #292 Del Skrevet 17. desember 2018 Jobbermedbarn skrev (På 17.12.2018 den 19.18): Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres disse dagene! Hurra🙏🎉🙏 Ekspander Nemlig. Og hvor i all verden kommer denne relativt nye brukeren (nevner ingen navn!) fra, som, i tillegg til å være ikledd en slags usynlighetskappe (!?) her inne, synes å være sykelig besatt av Asti? Virkelig usunt! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inox Skrevet 17. desember 2018 #293 Del Skrevet 17. desember 2018 Dagens innlegg passer vel godt å dra fram nå? Dokumentasjon på for dårlig merking av reklame hos CBE, med kjekt sitat fra Forbrukertilsynets veileder om hvor strengt kravet egentlig er - nyttig og oversiktlig https://influencere.wordpress.com/2018/12/17/cbe-reklame-16-12-18/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 17. desember 2018 #294 Del Skrevet 17. desember 2018 Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.05): For hva det gjelder asti??? Hun eller han er sikkert kjempestolt over sine tilhengere her inne! Åå så stolt atte 👌👌 Ekspander Jeg tror helt ærlig Asti ikke bryr seg om hun har tilhengere eller ei. Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.08): Kjempepatetisk ja 😂😂😂 altså- snakk om å komme frem fra hulene sine- her bare kommer de virkelige menneskene (og meningene) frem i lyset🙈☺️ Gratulerer til dere alle som har klart å endelig vise en gang for alle hvem som egentlig er her for å diskutere sak, og hvem av dere som egentlig er her kun for å hate på en spesiell blogger! Tusen takk for meg, og tusen takk til dere 😍😍😍😊 Ekspander Er det CBE du henviser til? Hun driver bedriften sin på en ulovlig og uetisk måte, men utover det bryr jeg meg egentlig virkelig ikke om dama. Hadde hun fulgt reglene hadde hun vært noen jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre om. Jeg håper virkelig Asti får tid til å holde bloggen sin oppdatert. Det er en kjempe viktig ressurs, og sammen med BOTB så har vi forbrukere kanskje en sjanse til å stå på for både våre og andres og barns rettigheter. Hvis de to får igang et litt skikkelig samarbeid tror jeg det blir dynamitt altså! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 17. desember 2018 #295 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Jeg synes foresten enkelte i denne tråden framstår som klin kokos spil spenna gærne stalkere av ASti. Oppførelsen framstår sinnsyk. :himlemedøynene: Ryddet for avsporinger. Edie, adm. Endret 18. desember 2018 av Kokuyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 17. desember 2018 #296 Del Skrevet 17. desember 2018 Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.08): Kjempepatetisk ja 😂😂😂 altså- snakk om å komme frem fra hulene sine- her bare kommer de virkelige menneskene (og meningene) frem i lyset🙈☺️ Gratulerer til dere alle som har klart å endelig vise en gang for alle hvem som egentlig er her for å diskutere sak, og hvem av dere som egentlig er her kun for å hate på en spesiell blogger! Tusen takk for meg, og tusen takk til dere 😍😍😍😊 Ekspander Altså hva er dette for debattstil? Er du 15? Om ikke har jeg null respekt for deg som formulerer deg ynkelig og barnslig med en million emojis. Ikke svarer du på direkte spørsmål, bare kverner og kverner om det samme i det uendelige (og du tar feil og nekter å innse fakta! Heia Asti, sannheten skal frem! Ikke la noen ta fra deg samfunnsansvaret du føler, du er awesome! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 17. desember 2018 #297 Del Skrevet 17. desember 2018 Egentlig har jeg innsett at jeg er enig med hva en hun het, bloggere bør få gjøre som de vil. Jeg skal bruke hele juleferien på å snakke bloggernes sak. Jeg synes de fortjener det. De er gode mennesker!!!! ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #298 Del Skrevet 17. desember 2018 Kokuyo skrev (På 17.12.2018 den 20.08): Egentlig har jeg innsett at jeg er enig med hva en hun het, bloggere bør få gjøre som de vil. Jeg skal bruke hele juleferien på å snakke bloggernes sak. Jeg synes de fortjener det. De er gode mennesker!!!! ❤️❤️❤️❤️ Ekspander Og så søte og gode mennesker, som personer bak bloggen 😍 og da særlig https://influencere.wordpress.com/2018/12/10/melde-fra-om-brudd-pa-markedsforingsloven-eller-alkoholloven/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 17. desember 2018 #299 Del Skrevet 17. desember 2018 jabx skrev (På 17.12.2018 den 17.12): Ja, egen rosablogg med interiør- og mattips til 14-åringer. Ekspander Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 17. desember 2018 #300 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) I mellomtiden koser jeg meg med den nye favorittbloggen min, https://influencere.wordpress.com/ - en blogg helt uten løgner og lureri, tenk det! Ryddet for avsporinger. Edie, adm. Endret 18. desember 2018 av Loffeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå