Gå til innhold

Bloggen «Om influencere» av Asti

KonemorGunda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ispahan skrev (På 17.12.2018 den 18.56):

Kan jeg komme med et lite tips @Laduena87? Det går an å sitere flere enn en bruker i samme innlegg. På den måten slipper du å spamme tråden med ørten, identiske svar etter hverandre. Prøv, det er en veldig enkel og grei funksjon.

Du fremstiller deg nemlig som dum, slik du holder på nå 😂🤞

Ekspander  

Det foreslo faktisk jeg også, men det innlegget ble slettet. Det fremstod sikkert som hets. ;) 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.05):

At mange av dere i det hele tatt våger å stille spørsmål om cbe sin morsrollen og hennes evne til å ivareta barn (barns privatliv) faller på sin egen urimelighet

Ekspander  

Så du mener CBE ivaretar barnas privatliv på en god måte?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
  Cavatina skrev (På 17.12.2018 den 19.06):

Du vil bare slenge dritt, det er det det handler om! Motbydelig oppførsel !

Ekspander  

Det som er motbydelig er jo de av dere nå i tråden! Uff?! Gjør det vondt? Endelig er mange av dere gjennomskuet. Nå er det andre boller her på KG ! Haha! Fysj, bort med det! Tilbake til hulene nå 👌👌 takk for meg👌 Og god jul, husk? Det finnes en vakker verden der ute! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres disse dagene! Hurra🙏🎉🙏

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Asti får langt mer trafikk enn forventet, ene og alene på grunn av denne tråden. Og jo mer synlighet bloggen får, desto større bukseskjelv...det begynner saktens å ligne en liten tsunami, i grunnen

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (På 17.12.2018 den 19.18):

Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres dissa dagene! Hurra🙏🎉🙏

Ekspander  

Bloggen har fått god drahjelp fra uante hold 😅

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (På 17.12.2018 den 19.18):

Det skinner så utrolig igjennom at noen ser på @Asti sin blogg som en stor trussel! Masse trafikk genereres disse dagene! Hurra🙏🎉🙏

Ekspander  

Nemlig. Og hvor i all verden kommer denne relativt nye brukeren (nevner ingen navn!) fra, som, i tillegg til å være ikledd en slags usynlighetskappe (!?) her inne, synes å være sykelig besatt av Asti? Virkelig usunt!

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.05):

For hva det gjelder asti??? Hun eller han er sikkert kjempestolt over sine tilhengere her inne! Åå så stolt atte 👌👌

Ekspander  

Jeg tror helt ærlig Asti ikke bryr seg om hun har tilhengere eller ei. 

Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.08):

Kjempepatetisk ja 😂😂😂 altså- snakk om å komme frem fra hulene sine- her bare kommer de virkelige menneskene (og meningene) frem i lyset🙈☺️ Gratulerer til dere alle som har klart å endelig vise en gang for alle hvem som egentlig er her for å diskutere sak, og hvem av dere som egentlig er her kun for å hate på en spesiell blogger! Tusen takk for meg, og tusen takk til dere 😍😍😍😊

Ekspander  

Er det CBE du henviser til? Hun driver bedriften sin på en ulovlig og uetisk måte, men utover det bryr jeg meg egentlig virkelig ikke om dama. Hadde hun fulgt reglene hadde hun vært noen jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre om. 

Jeg håper virkelig Asti får tid til å holde bloggen sin oppdatert. Det er en kjempe viktig ressurs, og sammen med BOTB så har vi forbrukere kanskje en sjanse til å stå på for både våre og andres og barns rettigheter. Hvis de to får igang et litt skikkelig samarbeid tror jeg det blir dynamitt altså!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes foresten enkelte i denne tråden framstår som klin kokos spil spenna gærne stalkere av ASti. Oppførelsen framstår sinnsyk. :ler: :ler: :himlemedøynene:

Ryddet for avsporinger. Edie, adm.

Endret av Kokuyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laduena87 skrev (På 17.12.2018 den 19.08):

Kjempepatetisk ja 😂😂😂 altså- snakk om å komme frem fra hulene sine- her bare kommer de virkelige menneskene (og meningene) frem i lyset🙈☺️ Gratulerer til dere alle som har klart å endelig vise en gang for alle hvem som egentlig er her for å diskutere sak, og hvem av dere som egentlig er her kun for å hate på en spesiell blogger! Tusen takk for meg, og tusen takk til dere 😍😍😍😊

Ekspander  

Altså hva er dette for debattstil? Er du 15? Om ikke har jeg null respekt for deg som formulerer deg ynkelig og barnslig med en million emojis. Ikke svarer du på direkte spørsmål, bare kverner og kverner om det samme i det uendelige (og du tar feil og nekter å innse fakta! 

Heia Asti, sannheten skal frem! Ikke la noen ta fra deg samfunnsansvaret du føler, du er awesome! 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig har jeg innsett at jeg er enig med hva en hun het, bloggere bør få gjøre som de vil. Jeg skal bruke hele juleferien på å snakke bloggernes sak. Jeg synes de fortjener det. De er gode mennesker!!!! ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokuyo skrev (På 17.12.2018 den 20.08):

Egentlig har jeg innsett at jeg er enig med hva en hun het, bloggere bør få gjøre som de vil. Jeg skal bruke hele juleferien på å snakke bloggernes sak. Jeg synes de fortjener det. De er gode mennesker!!!! ❤️❤️❤️❤️

Ekspander  

Og så søte og gode mennesker, som personer bak bloggen 😍 og da særlig https://influencere.wordpress.com/2018/12/10/melde-fra-om-brudd-pa-markedsforingsloven-eller-alkoholloven/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...