Edie Skrevet 17. desember 2018 #261 Del Skrevet 17. desember 2018 Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #262 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) På 15.12.2018 den 15.23, Laduena87 skrev: Herregud! Virkelig? Helt utrolig at du innbiller deg st du eier sannheten! Enkelte folk har vist litt tungt for det. At enkelte velger å vie tiden sin til dritt slenging (med overbevisning om at dete liksom gjør noe bra, barnas personvern osv osv) vitner bare om fullstendig mangel på folkeskikk og null kontakt med virkeligheten! Jeg vil heller være meg med mine meninger enn enkelte andres! Vemmelig og hyklerisk det er hva enkelte her inne er! Er du så j opptatt sv barns ve og vel, så finnes det andre måter og diskutere det på enn å kun gå løs på CBE! Ikke kom her og fortell noe annet! Du kan spare deg for å legge andre meninger på meg. Hva du synes er revnende likegyldig! Jeg har gitt klar tale om hva jeg synes om enkeltes oppførsel, men koen vil vist bare leve i sin egen verden med negativiteten sin! Sykelig opptatt av enkelte bloggere! Det er usunt! Virkelig, hadde vært oppriktig redd hadde jeg vært offentlig og hatt rundt 50 stk på et forum som var helt besatt av meg og mitt! Heldigvis er dere bare en dråpe i havet, det gir meg troen på menneskeheten! Er også utrolig glad for at egmont kommer inn i bildet! Takk og pris! På 15.12.2018 den 15.33, Laduena87 skrev: Hvorfor er det relevant at du IKKE kan leve med eksponering! Her deler man meningene sine, at enkelte ikke tåler å bli motsagt er synd for de! Men sånn er det i den virkelige verden, oss andre vet å diskutere saken, ikke gnåle om en og samme blogger konstant! Asti sin blogg synes jeg bare er ekstremt skremmende, det nærmer seg stalking! Hvem i huleste starter en egen blogg kun for å snakke om en spesiell blogger! Fullstendig sykt. Hun skriver gjerne om to tre andre, men come on! Vi vet alle hvem hun egentlig kunne tenke seg å diskutere! At asti slenger inn kommentarer om en eller to andre bloggere er bare et skalkeskjul spør du meg! Så det er slikt debattklima vi skal ha i denne tråden. Det gir virkelig mening Asti, du må skynde deg med det forumet dere snakker om. Endret 17. desember 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. desember 2018 #263 Del Skrevet 17. desember 2018 23 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Helt fantastisk at denne tråden holder seg så aktiv og øverst på KG-lista!😃 på denne måten får jo den flotte og svært informative bloggen til Asti maks oppmerksomhet og enda flere lesere til belysning av viktige temaer som brudd på alkohol- og markedsføringsloven i Blogglandia. Det gledes!😎😁👍 Helt supert!! Jeg er svoren Asti-fan ❤️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. desember 2018 #264 Del Skrevet 17. desember 2018 23 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Helt fantastisk at denne tråden holder seg så aktiv og øverst på KG-lista!😃 på denne måten får jo den flotte og svært informative bloggen til Asti maks oppmerksomhet og enda flere lesere til belysning av viktige temaer som brudd på alkohol- og markedsføringsloven i Blogglandia. Det gledes!😎😁👍 Virkelig bra! Jeg er også fan av Asti og hens arbeid! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 17. desember 2018 #265 Del Skrevet 17. desember 2018 1 minutt siden, Zeitgeist skrev: Æsj, så vemmelig og ekkel du fremstår. Du tror åpenbart at du eier sannheten, men newsflash baby - det gjør du ikke. Hvert bidige ord du skriver oser av forakt. Helt utrolig hvor sykelig opptatt du er av en enkelt blogger! Ja, du fremstår rett og slett som en manisk stalker. Det er jo fullstendig sykt det du holder på med. Skjerp deg! Du fremstår som nidkjær og latterlig. Innleggene dine er jo ikke annet enn gjennomgående puteflaue. I følge denne tråden kan jeg nå skrive alt dette med samtlige KG-administratorers velsignelse Ikke persondebatt heller, da du svarer på noe personen spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #266 Del Skrevet 17. desember 2018 14 minutter siden, Zeitgeist skrev: Æsj, så vemmelig og ekkel du fremstår. Du tror åpenbart at du eier sannheten, men newsflash baby - det gjør du ikke. Hvert bidige ord du skriver oser av forakt. Helt utrolig hvor sykelig opptatt du er av en enkelt blogger! Ja, du fremstår rett og slett som en manisk stalker. Det er jo fullstendig sykt det du holder på med. Skjerp deg! Du fremstår som nidkjær og latterlig. Innleggene dine er jo ikke annet enn gjennomgående puteflaue. I følge denne tråden kan jeg nå skrive alt dette med samtlige KG-administratorers velsignelse hmmm! Dette blir for dumt 😂 man får tåle å være uenige uten at man synker på et sånt nivå. Jeg har aldri kalt noen for ekkel her inne? Jeg har sagt hetsing, drittslenging og det som for meg grenser til stalking er skremmende, motbydelig oppførsel! Uansett. Mine kommentarer er godtatt, det er hva jeg forholder meg til. At enkelte er uenige, helt ok! Men man eier ingen sannhet bare fordi man er uenig 👌 forøvrig har jeg full forståelse for at det kan være kjipt når noen er så uenige men altså- livet går videre! ☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. desember 2018 #267 Del Skrevet 17. desember 2018 På 16.12.2018 den 8.25, Svigermor skrev: Wow. Har du blogg? Ja, egen rosablogg med interiør- og mattips til 14-åringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. desember 2018 #268 Del Skrevet 17. desember 2018 På 16.12.2018 den 10.20, Lana01 skrev: Folk her inne er langt mer engasjert i det. Hadde kritikeren klart å holde seg til konstruktiv kritikk av virksomheten, hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig. slike jeg ser det er det langt mellom de innleggene Når man skriver side opp og side ned om hvor dumt det ser ut med bare føtter i Valentino sko midt vinters, eller at man "klager" over snømåking midt på natten. Hvilken side av ansiktet man viser frem, Hvor teit man ser ut med halvåpen munn osv... klarer ikke jeg og ta debetantene seriøst "Kritikeren"? Snakker du om en enkeltperson nå? For senere skriver du jo "debetantene", altså flertall. Så hva snakker du egentlig om? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #269 Del Skrevet 17. desember 2018 Akkurat nå, jabx skrev: "Kritikeren"? Snakker du om en enkeltperson nå? For senere skriver du jo "debetantene", altså flertall. Så hva snakker du egentlig om? Jeg hadde ingen problem med å forstå hva hun mente ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #270 Del Skrevet 17. desember 2018 Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev: Har du noen eksempler hvor de som har svart her i tråden og @Asti har lagt seg på ditt nivå? Har aldri sett det, men får ikke med meg alt her, så ser frem til dokumentasjonen! Eh???? Har du lest denne tråden? Eller CBE sin? Bare ta en titt på de nyeste innleggene her i denne tråden du 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. desember 2018 #271 Del Skrevet 17. desember 2018 Akkurat nå, Laduena87 skrev: Eh???? Har du lest denne tråden? Eller CBE sin? Bare ta en titt på de nyeste innleggene her i denne tråden du 😂😂 Men da er det jo kjempe lett å komme med noen eksempler! Takk på forhånd! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. desember 2018 #272 Del Skrevet 17. desember 2018 På 16.12.2018 den 15.15, Laduena87 skrev: Sterke ord, men det er virkelig på tide med gangsyn. Og jeg kan bare ikke stille meg bak den useriøsiteten dere ca 50 stykker har vist! Er bare til å ta en titt i enkelte tråder! Pinlig den hetsingen som foregår. Gangsyn er vel du den siste som bør snakke om. Hvis det foregår hetsing, hva faen har det med den legitime kritikken av disse bedriftene å gjøre? Kritikken blir ikke mindre legitim av at andre oppfører seg dårlig. Skjerp deg. Dette blir for dumt. Ditt fanatiske forsvar av kyniske millionbedrifter blir bare latterlig. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 17. desember 2018 #273 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Jeg pleier av og til å bli litt for lenge på do med KG når ungene i førskolealder sloss og er ekstra vanskelige. Det pleier å enten gi meg litt perspektiv på at jeg tross alt ikke har det så ille, eller være til lett underholdning. Men nå innser jeg at jeg risikerer de samme kranglene om 15-20 år som jeg har i dag, om jeg skal dømme etter enkelte *host denne* tråden. Da vet jeg iallefall at vi ikke skal ha flere. Ryddet for avsporinger. Edie, adm. Endret 18. desember 2018 av Edie 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. desember 2018 #274 Del Skrevet 17. desember 2018 15 minutter siden, Laduena87 skrev: Jeg hadde ingen problem med å forstå hva hun mente ☺️ Hva mente hun da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #275 Del Skrevet 17. desember 2018 49 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Men da er det jo kjempe lett å komme med noen eksempler! Takk på forhånd! Du vet hva jeg snakker om! 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellatin Skrevet 17. desember 2018 Populært innlegg #276 Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg prøver igjen, men av en eller annen grunn blir alt jeg skriver her inne slettet, nytter jo ikke å skrive noe inne på ris og ros heller da tråder blir stengt der fordi "ferdig snakka" eller noe slikt. Vi trenger oppslagsverk slik som Asti sin blogg. Det er kjempe viktig. De som ikke liker det kan lage sin egen blogg som oppslagsverk som beviser det motsatte av hva Asti legger ut på sin. Jeg er av den tankegangen at alt burde kunne studeres når det kommer til bedriftvirksomhet. Det er i dag kjempe viktig å kunne drive bedriftene sine etisk og lovlig. Noe mange av disse bloggerene aldri har gjort. På lik linje med at idrettsutøvere må holdes ansvarlige for doping, juksing og lovlig reklame osv. På lik linje med at barnehager følger lovene og kravene, på lik linje med at butikker ikke driver med juks. Problemet med bloggere er at de har fått løpe løpsk i mange år og tatt seg til rette og laget sine egne spilleregler. Det er et såpass nytt fenomen at myndighetene ikke har hatt kunnskap nok til å passe på. Men nå kommer det seg og vi får retningslinjer og lover disse bloggerene også må forholde seg til. Politiet er avhengige av tips og hjelp fra befolkningen for å kunne gjøre jobben sin, det er FO også. Og her kommer Asti sin fantastiske blogg inn i bildet. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 17. desember 2018 #277 Del Skrevet 17. desember 2018 Kan jeg komme med et lite tips @Laduena87? Det går an å sitere flere enn en bruker i samme innlegg. På den måten slipper du å spamme tråden med ørten, identiske svar etter hverandre. Prøv, det er en veldig enkel og grei funksjon. Du fremstiller deg nemlig som dum, slik du holder på nå 😂🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 17. desember 2018 #278 Del Skrevet 17. desember 2018 https://influencere.wordpress.com/ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laduena87 Skrevet 17. desember 2018 #279 Del Skrevet 17. desember 2018 1 minutt siden, Ispahan skrev: Kan jeg komme med et lite tips @Laduena87? Det går an å sitere flere enn en bruker i samme innlegg. På den måten slipper du å spamme tråden med ørten, identiske svar etter hverandre. Prøv, det er en veldig enkel og grei funksjon. Du fremstiller deg nemlig som dum, slik du holder på nå 😂🤞 Er helt fantastisk å se hvordan enkelte svarer her inne! Et liiiite tips: om man skal sitte på sin høye hest med et ønske om å fremme saken sin så er ikke dette veien å gå! Men for all del, her har det foregått stalking, hetsing og mobbing (og en haug med usakeligheter) gjemt bak unnskyldninger som «jeg er så opptatt sv personvern» jeg håper virkelig ingen av dere har barn! For vet dere hva? At mange av dere i det hele tatt våger å stille spørsmål om cbe sin morsrollen og hennes evne til å ivareta barn (barns privatliv) faller på sin egen urimelighet, for min del så har mange av dere utvist en oppførsel her inne som ikke bare har ødelagt argumentene deres og egentlig hva hele saken dreier seg om! I tillegg så har dere bare løftet CBE og andre opp som noen som er mye bedre enn hva dere er (forbilder) ! Så GRATULERER! Dere har ene og alene prestert å drite dere ut på hva dere «liksom brenner for» og dere har nøyaktig bevist hvorfor mange ikke lengre tar dere seriøst! Nok en gang! GRATULERER !!! For hva det gjelder asti??? Hun eller han er sikkert kjempestolt over sine tilhengere her inne! Åå så stolt atte 👌👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. desember 2018 #280 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) . Endret 17. desember 2018 av Cavatina 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå