Gå til innhold

Drit lei uhøflige folk som ikke svarer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skulle gjerne skrudd av hele helvetes driten🤭må ha tlf på lydløs når jeg spiser, for å få litt matro. nei å være tilgjengelig døgnet rundt er helseskadelig! setter den i flymodus for å hvile hodet om kveldene😁

Anonymkode: 39eb0...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.12.2018 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Så utrolig slitsomt. Denne chatten ville ikke jeg ha vært med i. 50 nye meldinger per forespørsel er drøyt. 

Anonymkode: 50539...17f

Nå kan man gi reaksjon/likes til en melding, da blir det ikke så mange meldinger nedover hvis man er så mange som skal bekrefte. tommel opp eller tommel ned. 

Anonymkode: 6c321...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit! Man har tid til det man ønsker.

Anonymkode: 0e790...c22

Jeg ønsker ikke å bruke dagene mine til å skrive mld, blir sprø av å skulle være tilgjengelig hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Menchit skrev:

Jeg ønsker ikke å bruke dagene mine til å skrive mld, blir sprø av å skulle være tilgjengelig hele tiden.

Enig, på med lydløs! Svar den man ønsker.

Ferdig snakka.

Anonymkode: 730a5...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke mine venner er like hysteriske. Jeg kan åpne en melding, feks på jobb, så glemme av hele greia i flere dager. SoMe burde ikke ha den der «sett» «read» beskjeden, folk klikker jo. 
 

Hadde ei veninne (yes-hadde i fortid) som alltid skrev laaange meldinger «hvorfor er du sur på meg? Har jeg gjort deg noe?» osv osv hvis hun ikke fikk svar umiddelbart. DET gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 2ec25...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke mine venner er like hysteriske. Jeg kan åpne en melding, feks på jobb, så glemme av hele greia i flere dager. SoMe burde ikke ha den der «sett» «read» beskjeden, folk klikker jo. 
 

Hadde ei veninne (yes-hadde i fortid) som alltid skrev laaange meldinger «hvorfor er du sur på meg? Har jeg gjort deg noe?» osv osv hvis hun ikke fikk svar umiddelbart. DET gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 2ec25...009

Slike venninner må du kutte ut.

Ingen kan kreve et svar, uansett om det er tlf eller sms.

Anonymkode: 730a5...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i bhg og hadde tatt seg ut at vi sto og skrev på private meldinger når vi er med ungene. Har dårlig nett på avdelingen, så får ikke alltid opp meldinger før jeg kommer hjem. Har ikke mobil data på. Får litt info fra avd leder og styrer på meldinger på gruppen vår. Er det noe viktig så får vi info fra ped leder eller barnehagelæreren :) 

Anonymkode: 81ff3...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 22.25, Zienna skrev:

Jeg er med i noen vennegrupper på FB, men syntes det etterhvert ble masete at det stadig klikket inn meldinger på Messenger.  Så også med PM.  Følte at folk forventet at jeg svarte dem straks.  

Nå har jeg endret innstillingene på telefonen slik at jeg kun leser meldinger på Messenger og PM når jeg logger meg på FB .  Det gjør jeg sånn cirka annen hver måned.  Jeg regner med at om noe er viktig så ringer folk meg på telefonen.  

Synes ikke jeg er uhøflig når jeg har valgt å ikke være tilgjengelig til enhver tid.  

.  

Man trenger ikke svare med en gang. Men man kan jo svare når man har tid. Jeg skjønner jo og at man av og til kan glemme å svare da men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Maleficenta skrev:

Man trenger ikke svare med en gang. Men man kan jo svare når man har tid. Jeg skjønner jo og at man av og til kan glemme å svare da men.. 

Enig med deg, særlig når det er direkte spørsmål. Spurte i dag på min gruppe hvor vi er fire venninner om vi skulle møtes i helga. Fikk ett svar, resten bare så og svarte ikke. Kanskje jeg er sensitiv men det syntes jeg var litt leit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Beste er å bare slette alt av sosiale medier😇har slettet det meste og det er

den beste avgjørelsen

mn kan

ta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 20.58, AnonymBruker skrev:

Bullshit! Man har tid til det man ønsker.

Anonymkode: 0e790...c22

Helt riktig. Og det vil da si at man ikke nødvendigvis prioriterer å svare på meldinger for å frigjøre tid til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2020 at 10:09 PM, AnonymBruker said:

Det er det bare uføretrygda eller arbeidsledige som tror...

Anonymkode: 995b0...4f7

Nei

Anonymkode: 04ebf...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, rampeguri skrev:

Helt riktig. Og det vil da si at man ikke nødvendigvis prioriterer å svare på meldinger for å frigjøre tid til andre ting.

Ja når du først har noen ledige minutter så tar det jo så lang tid å skrive en kjapp melding at det er da aaaalt for mye forlangt.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva man ønsker å oppnå når man gjør seg så «opptatt» at man ikke gidder å svare? Skjønner hvis du ønsker å kvitte deg med vennene, men ikke hvis du vil beholde de. Ingen gidder i lengden å ha med drittsekker å gjøre.

Anonymkode: 0e790...c22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg forventer ikke å få svar med en gang, men synes det er dårlig om det tar flere dager på å få svar. Ihvertfall hvis det er regelen og ikke unntaket. 

Anonymkode: 2840a...b06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...