Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #121 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 11 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Bloggere er mikrokjendiser i sitt eget univers.. De ønsker å leve livet i rampelyset.. Jeg er uenig med deg. De mest kjente influencerne er kjendiser på lik linje med andre kjendiser. For de har skapt seg et navn og et varemerke. Jeg ser på blogging som en jobb. Kanskje en hardere jobb enn å sitte på et kontor. Endret 9. desember 2018 av Lambigirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #122 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Lambigirl skrev: Jeg er uenig med deg. De mest kjente influencerne er kjendiser på lik linje med andre kjendiser. For de har skapt seg et navn. At du er uenig med meg har ingen betydning. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #123 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: At du er uenig med meg har ingen betydning. Det betyr ikke at du har rett. Vi får være enige om at vi er uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #124 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Feil sitering. Endret 9. desember 2018 av Lambigirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #125 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 7 minutter siden, Lambigirl skrev: Selvsagt er det mobbing som skjer når flere rotter seg sammen mot en blogger og kritiserer ham eller henne med gjentatte negative ordelag i tråder på rampelyset. De menst profilerte influencerne er kjendiser. Og det er fordi de blir trukket frem i aviser, ukeblader og TV-program. Sophie Elise har fått mye hat i kommentarfeltet sitt på bloggen. Det er uakseptabelt. Og der sitter det anonyme nettroll som skriver de mest motbydelige kommentarer som sjokker en utenforstående. Jeg finner ingen unnskyldning for å forsvare mobbing av kjendiser. Jeg ønsker en Norsk versjon av Trolljegerne velkommen for å sette nettrollene til veggs. Og det hadde vært til pass for dem. Saklig kritikk er ikke mobbing! Bloggere som fronter kroppspress og plastisk kirurgi mens de selvdiagnoserer seg selv på på egen blogg burde blitt straffet. Håper virkelig at det kommer klare retningslinjer for denne type idioti virksomhet! Endret 9. desember 2018 av Snaskesnusken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #126 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 4 minutter siden, Lambigirl skrev: Det betyr ikke at du har rett. Vi får være enige om at vi er uenige. Benekter du at kommersielle bloggere driver buisness? Endret 9. desember 2018 av Snaskesnusken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #127 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Saklig kritikk er ikke mobbing! Bloggere som fronter kroppspress og plastisk kirurgi mens de selvdiagnoserer seg selv på på egen blogg burde blitt straffet. Håper virkelig det kommer klare retningslinjer for denne type virksomhet! Det er ikke snakk om saklig kritikk i tråden her. TS har laget en tråd om mobbing av kjendiser. Tråden handler ikke om bloggere som fronter kroppspress. Tråden handler om mobbing av kjendiser. Ha det klart for deg at jeg er motstander av bloggere som fronter kroppspress. Men det kan aldri falle meg inn å skrive nedlatende og stygge kommentarer med personhets til dem. Mener du at man har retten på din side til å skrive ufine kommentarer til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 9. desember 2018 #128 Del Skrevet 9. desember 2018 18 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Bloggere er mikrokjendiser i sitt eget univers.. De ønsker å leve livet i rampelyset.. Kan vel ikke kalles kjendiser? De som er kjendiser er gjerne noen som er kjent for å utøve noe innenfor et bestemt felt, som foreksempel tv, musikk eller film. Eller så har man giftet seg til kjendisstatusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #129 Del Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Benekter du at kommersielle bloggere ikke driver buisness? Det har jeg aldri skrevet. Og det er ikke det som det diskuteres. Trådens tema er mobbing av kjendiser på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #130 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Kan vel ikke kalles kjendiser? De som er kjendiser er gjerne noen som er kjent for å utøve noe innenfor et bestemt felt, som foreksempel tv, musikk eller film. Eller så har man giftet seg til kjendisstatusen. Interessant å høre hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #131 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Lambigirl skrev: Det har jeg aldri skrevet. Og det er ikke det som det diskuteres. Trådens tema er mobbing av kjendiser på nett. Du har selv nevnt en blogger.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 9. desember 2018 #132 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Emmy_H skrev: Kan vel ikke kalles kjendiser? De som er kjendiser er gjerne noen som er kjent for å utøve noe innenfor et bestemt felt, som foreksempel tv, musikk eller film. Eller så har man giftet seg til kjendisstatusen. Bloggere blir omtalt som mikrokjendiser i den lille forskingen som finnes på dette område. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 9. desember 2018 #133 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Bloggere blir omtalt som mikrokjendiser i den lille forskingen som finnes på dette område. Aha, da skjønner jeg det bedre. Mikrokjendis i en mikroverden.😜eller rosaboblen som man kan kalle det. Endret 9. desember 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 9. desember 2018 #134 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Det har jeg aldri skrevet. Og det er ikke det som det diskuteres. Trådens tema er mobbing av kjendiser på nett. Utrolig hva folk klarer å lire av seg i enkelte kommentarfelt. Helt forferdelig! Forstår godt at det går inn på dem. Det er noe jeg synes er litt negativt med kritikken spesielt bloggere får. De får masse negativitet i fleisen, og hvis de bukker under eller reagerer med sinne eller sårbarhet, så blir de kalt svake, sutrete og persilleblad. Argumentet er at de må tåle det, at man må tåle å få kritikk på jobb. Vel, det er kanskje annerledes når jobben er offentlig og hele verden tar del i den kritikken. Da blir man mye mer sårbar fordi man blir mer flombelyst. Man blir uthengt og ydmyket, ikke foran 10 eller 20, men tusenvis eller millioner av mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #135 Del Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Du har selv nevnt en blogger.. Jeg skrev ingenting om bloggere som fronter kroppspress. Og jeg kom med eksempler i mitt svar til @Carina Maria. I en diskusjon er det normalt å komme med eksempler på hva vi mener for å få frem synspunktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 9. desember 2018 #136 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Utrolig hva folk klarer å lire av seg i enkelte kommentarfelt. Helt forferdelig! Forstår godt at det går inn på dem. Det er noe jeg synes er litt negativt med kritikken spesielt bloggere får. De får masse negativitet i fleisen, og hvis de bukker under eller reagerer med sinne eller sårbarhet, så blir de kalt svake, sutrete og persilleblad. Argumentet er at de må tåle det, at man må tåle å få kritikk på jobb. Vel, det er kanskje annerledes når jobben er offentlig og hele verden tar del i den kritikken. Da blir man mye mer sårbar fordi man blir mer flombelyst. Man blir uthengt og ydmyket, ikke foran 10 eller 20, men tusenvis eller millioner av mennesker. De har da vitterlig valgt dette selv? Luksusproblem spør du meg, og for mange gir denne såkalte hetsen mer penger i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #137 Del Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, Lambigirl skrev: Det er ikke snakk om saklig kritikk i tråden her. TS har laget en tråd om mobbing av kjendiser. Tråden handler ikke om bloggere som fronter kroppspress. Tråden handler om mobbing av kjendiser. Ha det klart for deg at jeg er motstander av bloggere som fronter kroppspress. Men det kan aldri falle meg inn å skrive nedlatende og stygge kommentarer med personhets til dem. Mener du at man har retten på din side til å skrive ufine kommentarer til dem? Du har selv nevnt en blogger som fronter kroppspress, botox og plastisk kirurgi og dradd parallellen opp mot disse tvilligene som ikke har noe med kommersiell bloggvirksomhet å gjøre. En enkel regel som kommersielle bloggere MÅ lære seg: ikke selg deg selv som et objekt i sosiale medier!! Repeter til det er blitt oppfattet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #138 Del Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, Emmy_H skrev: Aha, da skjønner jeg det bedre. Mikrokjendis i en mikroverden.😜eller rosaboblen som man kan kalle det. Jepp, 😃 mikrokjendiser i eget univers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. desember 2018 #139 Del Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, Emmy_H skrev: De har da vitterlig valgt dette selv? Luksusproblem spør du meg, og for mange gir denne såkalte hetsen mer penger i kassa. De har ikke valgt å bli uthengt og ydmyket på det groveste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 10. desember 2018 #140 Del Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, Lambigirl skrev: Jeg skrev ingenting om bloggere som fronter kroppspress. Og jeg kom med eksempler i mitt svar til @Carina Maria. I en diskusjon er det normalt å komme med eksempler på hva vi mener for å få frem synspunktene. Du hevdet at bloggeren og tvillingene var relevant for denne diskusjonen.. Det stemmer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg