Gå til innhold

Min prøvedagbok <3


Safira07

Anbefalte innlegg

Må jo bare håpe at det er ligamentene som strekker på seg 🤞🏻

Du skriver at du har litt vondt i korsryggen, jeg er litt stiv nederst i korsryggen og har vondt i halebeinet-området. Jeg også vet at det er umulig å relatere til graviditet, men det er litt ironisk at det kom akkurat denne uka. Aldri plagdes med det før 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Må jo bare håpe at det er ligamentene som strekker på seg 🤞🏻

Du skriver at du har litt vondt i korsryggen, jeg er litt stiv nederst i korsryggen og har vondt i halebeinet-området. Jeg også vet at det er umulig å relatere til graviditet, men det er litt ironisk at det kom akkurat denne uka. Aldri plagdes med det før 😬

Tror vi begynner å bli litt sånn smågale her😆 Jeg merker også ting som ikke har skjedd meg før, samtidig som noen av symptomene har jeg hatt i noen sykluser og jeg har fått mensen :( Men det virker som det skjer noe med kroppen som den ikke har reagert på før. Noen ganger tenker jeg at det kanskje er fordi jeg har vært så fokusert på det denne syklusen pga jeg har fått hjelp av gyn :P men lenge leve håpet :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO: Syklusdag 27

-Murringene er på plass, men kommer og går gjennom dagen.

-Har absolutt IKKE hatt lyst på kaffe i dag, og jeg som trenger kaffe både, før, under og etter jobb😆

-Har følt meg litt småuggen, men kommer og går litt.

-Har litt ømme bryster. Kjenner det spesielt inn mot armhulene

Håper dette er reelt og ikke bare i hodet mitt🙈 men syntes det har kommet litt vel tidlig 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Safira07 skrev:

8 DPO: Syklusdag 27

-Murringene er på plass, men kommer og går gjennom dagen.

-Har absolutt IKKE hatt lyst på kaffe i dag, og jeg som trenger kaffe både, før, under og etter jobb😆

-Har følt meg litt småuggen, men kommer og går litt.

-Har litt ømme bryster. Kjenner det spesielt inn mot armhulene

Håper dette er reelt og ikke bare i hodet mitt🙈 men syntes det har kommet litt vel tidlig 

 

Test!!! Hehehe ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cati skrev:

Test!!! Hehehe ☺️

Testet i dag tidlig, da jeg ikke klarte å vente lenger🙈 Fikk negativ :( Føler håpet er ute, men samtidig så er det jo tidlig. Har ikke sett noe til mensen, og jeg gjerne spotter litt før det kommer, så har et lite håp enda😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Safira07 skrev:

Testet i dag tidlig, da jeg ikke klarte å vente lenger🙈 Fikk negativ :( Føler håpet er ute, men samtidig så er det jo tidlig. Har ikke sett noe til mensen, og jeg gjerne spotter litt før det kommer, så har et lite håp enda😄

Håper det blir en strek i morgen! Ikke gi opp ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cati skrev:

Håper det blir en strek i morgen! Ikke gi opp ☺️

Håper jeg å! Kjente jeg ble litt lei meg av den negative testen, men visste likevel at det mest sannsynlig ville være negativ😆Venter nok til lille julaften før jeg tar en til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 eller 7 dpo i morgen.. får se om det blir test. Det er jo altfor tidlig. Pleier alltid å få ømme bryst nå rundt 7-9 dpo (altså de gangene jeg har vært gravid; 1 vellykket, 3 SA og 1 kjemisk..) Men kjenner absolutt ikke noe nå... blæææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cati skrev:

Jeg er 6 eller 7 dpo i morgen.. får se om det blir test. Det er jo altfor tidlig. Pleier alltid å få ømme bryst nå rundt 7-9 dpo (altså de gangene jeg har vært gravid; 1 vellykket, 3 SA og 1 kjemisk..) Men kjenner absolutt ikke noe nå... blæææ.

Dpo land er lang denne gangen😮 Du har jo fått tidlig svar før, så kan hende du får det nå også :) Vet du eksakt når eggløsning var? Jeg har også fått ømme bryst når jeg har vært gravid, men har blitt lurt et par ganger og fått mensen😕 Nå i kveld har jeg fått skikkelig ømme bryst og vurderer å teste i morgen pga det. Det kan hende symptomene dine kommer etter hvert 6-7 dpo er jo fremdeles tidlig. Så leit med SA`ene :( Har vært gjennom det selv. Var du langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 DPO: Syklusdag 28

I dag er det min 28 dag og egentlig da jeg skal ha mensen, men siden jeg fikk positiv eggløsningstest på dag 18, ble også mensen forskjøvet i 4 dager. Dette viser jo nesten at eggløsning har skjedd, siden jeg har 28 dagers sykluser. Dette er jo positivt for min del :) Håper den holder seg helt unna☺️ Klarte ikke å la være og tok en test i dag tidlig, og den ble negativ 😕 Er jo fremdeles tidlig så har fremdeles litt håp igjen.

- Plutselig i kveld så har brystene blitt mer ømme, sånn på yttersiden, mot armhulene. Har hatt dette med mine andre graviditeter, men jeg har også hatt det et par ganger før mensen kom. Kan ikke huske de var så ømme som nå men...

-Har murringer enda, men er ikke så kraftig som det har vært tidligere. Er deilig for meg, men vet ikke om det er et positivt eller negativt tegn.

-Har vært kvalm i perioder. Kommer brått og går som regel fort over. 

-Har fremdeles ikke hatt så lyst på kaffe.

Hvis jeg ikke er gravid nå så lurer jeg på om det er noe feil med meg😆 Ellers så er det hormonene som tuller med meg :P Lurer på å ta en test i morgen pga de ømme brystene, men jeg får se. Føler det er fremdeles for tidlig med 10dpo...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk negativ test i dag, bør du kanskje vente til i morgen en ny test (mtp at HCG får doble seg)? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hvis du fikk negativ test i dag, bør du kanskje vente til i morgen en ny test (mtp at HCG får doble seg)? 😊

Ja tenkte på det jeg også. Best å vente 2 dager☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO: Syklusdag 29

-Skikkelige ømme bryster og føles tunge

-Mensenmurringer som kommer og går

-Kvalm som kommer og går i løpet av dagen.

Merker at jeg har håpet når jeg kjenner at puppene er ømme. Akkurat som de stikker til når jeg mister håpet litt😆 Irriterer meg at jeg ikke kan skille mensen smerter og graviditet:frustrert: Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før morgenen på julaften. Da er jeg 12 dpo, så da får vi se om vi får en fin julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Safira07 skrev:

10 DPO: Syklusdag 29

-Skikkelige ømme bryster og føles tunge

-Mensenmurringer som kommer og går

-Kvalm som kommer og går i løpet av dagen.

Merker at jeg har håpet når jeg kjenner at puppene er ømme. Akkurat som de stikker til når jeg mister håpet litt😆 Irriterer meg at jeg ikke kan skille mensen smerter og graviditet:frustrert: Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før morgenen på julaften. Da er jeg 12 dpo, så da får vi se om vi får en fin julegave.

Håper du får den fineste julegaven på julaften - to streker ❤️👶🏻🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Håper du får den fineste julegaven på julaften - to streker ❤️👶🏻🎄

Håper jeg å❤️ Og at du får det samme på nyttårsaften:smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2018 den 22.58, Safira07 skrev:

Dpo land er lang denne gangen😮 Du har jo fått tidlig svar før, så kan hende du får det nå også :) Vet du eksakt når eggløsning var? Jeg har også fått ømme bryst når jeg har vært gravid, men har blitt lurt et par ganger og fått mensen😕 Nå i kveld har jeg fått skikkelig ømme bryst og vurderer å teste i morgen pga det. Det kan hende symptomene dine kommer etter hvert 6-7 dpo er jo fremdeles tidlig. Så leit med SA`ene :( Har vært gjennom det selv. Var du langt på vei?

7-9 uker. Stigende tester, 3+ på digital og hjerteaktivitet på ul uke 7.. allikevel gikk det ikke gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 DPO: Syklusdag 30

-Mensenmurringer - kommer stikkninger innimellom på hver side i løpet av dagen

-Ømme og tunge bryster

-Er så oppblåst at jeg føler at jeg kommer til å sprekke!

-Litt uggen

-Vondt i korsryggen

Mensen har ikke vist seg og har ikke hint til blødning. Siden jeg skulle hatt mens på fredag, så er det et godt tegn på at eggløsning har vært :) Blir spennende å se om jeg får to streker i morgen🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble negativ test idag :( Eller jeg trodde jeg kunne se en svaaaaaaak strek, men tror det er bare ønsketenkning, så tolker det som negativ🙈 Har alltid fått sen positiv test med de andre graviditetene, så har ikke gitt opp helt enda😄😉 Eneste er at denne gangen vet jeg når eggløsning var og det gjorde jeg ikke før. Så lenge mensen er borte er det håp tenker jeg. Jeg tenkte å teste om 2 dager hvis ikke mensen har kommet. Nå får vi nyte jula og ta vare på hverandre❤️ 

12 DPO: Syklusdag 31

-Murringer som kommer til og fra

-Ømme bryster

-Litt småkvalm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Safira07 skrev:

Ble negativ test idag :( Eller jeg trodde jeg kunne se en svaaaaaaak strek, men tror det er bare ønsketenkning, så tolker det som negativ🙈 Har alltid fått sen positiv test med de andre graviditetene, så har ikke gitt opp helt enda😄😉 Eneste er at denne gangen vet jeg når eggløsning var og det gjorde jeg ikke før. Så lenge mensen er borte er det håp tenker jeg. Jeg tenkte å teste om 2 dager hvis ikke mensen har kommet. Nå får vi nyte jula og ta vare på hverandre❤️ 

12 DPO: Syklusdag 31

-Murringer som kommer til og fra

-Ømme bryster

-Litt småkvalm

 

Åh, så kjedelig at testen var negativ. Men alltids et håp hvis mensen holder seg unna 🤞🏻 God jul til deg ❤️🎄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...