Gå til innhold

Min prøvedagbok <3


Safira07

Anbefalte innlegg

Håper med deg, at de finner ut av dette, sånn at du kan få en mageboer som holder seg på plass hele svangerskapet ❤️ Jeg kan skjønne at det er tøft å vente på å få bli gravid igjen, men som sier så er jo det for det beste... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.9.2019 den 8.08, Safira07 skrev:

Da har jeg fått vært på etterkontroll på sykehuset etter fødselen, og jeg blir nå mer undersøkt av hva dette kan være. Legen jeg har er også helt fantastisk og har drevet med dette i mange år, og det gjør at jeg får litt håp igjen😊 

Jeg har tatt en del blodprøver og jeg fikk telefon fra lege i går. Fikk beskjed at de viste at jeg har litt for høye verdier innen stoffskifte. Altså at jeg kan ha høyt stoffskifte og dette kan være grunner til senabortene. Hun snakket også om revmatiske antistoffer. Jeg må ta nye blodprøver som fokuserer på disse to gruppene. 

Kjenner at jeg ikke helt vet hva dette vil si , men samtidig er jeg glad for at de har funnet noe som kanskje forklarer alt og som kan gjøres noe med. Jeg bør jo ikke bli gravid før dette er under kontroll og kjenner at det er tøft å måtte vente og vente, men det er jo det beste, så jeg kan gjennomføre et svangerskap.

Nå krysser jeg bare fingrene for at de finner ut av dette🤞❤️ 

Hei! Jeg har sendt deg en privat melding med litt info. Kanskje det kan være til hjelp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 3.10.2019 den 12.32, Fjelltoppen skrev:

Hei! Jeg har sendt deg en privat melding med litt info. Kanskje det kan være til hjelp 😊

Hei :) Beklager at det har tatt tid for meg å svare. Jeg har lest det du har skrevet og det var veldig interessant lesing, og takk for at du har tatt deg tid til å skrive det til meg. Jeg er nå igjennom en utredning prosess og har nå fått beskjed om at jeg har for høy stoffskifte, og at det kan være grunnen. Men jeg er glad det finnes svar og muligheter der ute. Greit å ha det du skrev i bakhodet på veien videre også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg var på samtale med legen, så har jeg tatt flere blodprøver og alle sier at jeg har for høye verdier i forhold til stoffskifte. Skal om 3 uker til en ekspert på området, og er spent på hva som blir sagt. Jeg har lest litt om høyt stoffskifte, men tror det hjelper å snakke med en lege som kan dette. Legen nevnte også noe om Graves sykdom som har noe med dette å gjøre. Kjenner at jeg syntes dette er litt skremmende, men samtidig så virker det som jeg kan få noen svar OG man kan behandle det :) 

Pga dette må jeg vente med å prøve å bli gravid. Jeg håper legen har noen gode svar til meg😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er under utredning! Det beste er jo uten tvil at man finner en potensiell sikker årsak og at det er mulig å gjøre noe med, i stedet for at man leter i blinde og ikke klarer å slå ned på noe helt konkret. Kjedelig at det er slik det er, men som du skriver så er det jo bra at det ser ut som de klarer å finne en årsak og at det er mulig å behandle :)

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 17.13, Patriotpaula skrev:

Så bra at du er under utredning! Det beste er jo uten tvil at man finner en potensiell sikker årsak og at det er mulig å gjøre noe med, i stedet for at man leter i blinde og ikke klarer å slå ned på noe helt konkret. Kjedelig at det er slik det er, men som du skriver så er det jo bra at det ser ut som de klarer å finne en årsak og at det er mulig å behandle :)

❤️

Takk for oppmuntring😍 Ja hvis det går ann å behandle så er det det beste. Det verste nå er ventetiden😕😊😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2019 den 14.59, Safira07 skrev:

Hei :) Beklager at det har tatt tid for meg å svare. Jeg har lest det du har skrevet og det var veldig interessant lesing, og takk for at du har tatt deg tid til å skrive det til meg. Jeg er nå igjennom en utredning prosess og har nå fått beskjed om at jeg har for høy stoffskifte, og at det kan være grunnen. Men jeg er glad det finnes svar og muligheter der ute. Greit å ha det du skrev i bakhodet på veien videre også :) 

Bare hyggelig! Håper de kommer til bunns i dette. Ta det gjerne med legen din. Dersom du ønsker, kan jeg snakke med foreleseren min dersom du vil ha mer info. Som nevnt, så er det lett å undersøke kromosomet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...