Dovendyr1 Skrevet 10. februar 2021 Forfatter #521 Del Skrevet 10. februar 2021 Irisiri skrev (10 timer siden): Nyfødttiden er jammen beinhard! Leit at dere har fått en så tøff start. På den tiden der kunne jeg ikke fatte hvordan andre klarte å komme seg ut døra på trilleturer og babysang. Det var et slit! For oss ble alt betraktelig bedre ved 6-8 ukers alder. Jeg håper det snart blir enklere for dere også! Når du hører om andre som klarer alt mulig etter et par uker, så vit at du ikke er alene om å synes at den første tiden ikke er så stas som mange skal ha det til. Jeg håper at du får den støtten du trenger fra de rundt deg! Godt å høre noen si det ble bedre ved 6-8 ukers alder 😊 Ja, disse ukene har virkelig vært tøffe! Jeg gikk ikke inn i dette på en rosa sky og tenkte det skulle bli bare kos, men at det skulle bli så vanskelig hadde jeg likevel ikke forventet.. Kan heller ikke skjønne hvem som har overskudd til babysang og lange trilleturer i starten. Jeg har nettopp kunne begynne å dusje uten å føle meg nær besvimelse etterpå liksom 🤷♀️ Og jeg trodde aldri jeg skulle ta imot besøk eller dra ut blant folk uten sminke, men det har allerede skjedd mange ganger nå 😂Får mye støtte fra andre, og mannen er fantastisk så jeg er jo ikke alene 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. februar 2021 #522 Del Skrevet 10. februar 2021 Du er nok en fantastisk mamma 🥰 håper og tror at alt blir litt roligere fremover og at du får tid og mulighet til å nyte det ennå mer 💐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #523 Del Skrevet 12. februar 2021 Neutral90 skrev (På 10.2.2021 den 21.41): Du er nok en fantastisk mamma 🥰 håper og tror at alt blir litt roligere fremover og at du får tid og mulighet til å nyte det ennå mer 💐 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #524 Del Skrevet 21. mars 2021 Nå er lille straks 10 uker, det har på en måte gått fort! Hun gråter mindre nå. Det er nok en blanding av mindre magetrøbbel, vi er bedre på å lese signalene hennes og at hun rett og slett har blitt noen uker eldre. Det er jo så utrolig mye som skjer oppi de små hodene deres, de vokser jo i en rasende fart egentlig. Hun smiler masse og prater til oss med de søteste lydene ❤️ Kan ligge litt alene under babygymmen så man får hentet seg litt drikke eller løpt på do. Lille må fortsatt bæres og bysses når hun er trøtt og skal sove, ofte i lang tid. Når hun har sovnet, kan vi ikke legge hun i fra oss på dagtid. Hun sover oppå oss på dagtid og inntil meg i senga på natta. Hun er veldig bestemt merker jeg allerede nå. Hun går fra 0 til 100 veldig lett når hun er sulten, da får vi ikke ordnet flaska fort nok.. 🙈 For ja, hun ble flaskebarn. Jeg synes fortsatt det er trist, men jeg har gjort alt jeg kunne for å få melk og måtte bare innse at iallefall denne gangen så ville ikke kroppen være med på det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 21. mars 2021 #525 Del Skrevet 21. mars 2021 Så hyggelig å høre hvordan det går med dere og lille jenta. En helt ny hverdag med nye rutiner som skal arbeides inn. Håper hun gir litt slipp på nærhetsbehovet under soving, det vil nok kjennes litt lettere etterhvert🥰 Og jeg har full forståelse for at det føles sårt å ikke amme, men du har garantert gjort det du kunne for å prøve, og baby har ikke vondt av flaske ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå