Gå til innhold

Prøve på vår første!


Dovendyr1

Anbefalte innlegg

Irisiri skrev (På 23.12.2020 den 19.54):

Tenkte plutselig på deg igjen, og vil bare ønske deg god jul❤️ Du blir nok kjolefin med den struttende babymagen i morgen🤰🎄 

Nå har du kanskje hatt siste dag på jobb, eller så nærmer det seg? Håper du får en god siste ventetid💕

Så koselig at du tenkte på meg 🥰 Hadde planer om å oppdatere her inne, men hjernen min er et helt annet sted for tiden 😅 Jeg er kommet til 38+1 og er veldig klar for å møte baby, men vil samtidig komme meg over til 2021. Om baby er enig i det, vil vi snart finne ut av 🙈 Jeg har gått opp 20 kg, men følte meg veldig fin i julekjolen min faktisk 🥰 

Har begynt å få halsbrann på kveld/natt, mer kynnere, hodepine og sover ekstremt lite/dårlig. Bekkenet er fortsatt vondt, men overkommelig nå som jeg går hjemme. Synes ikke det er så aller verst å være høygravid. Tenker mest på fødselen med spenning og glede, gruer meg ikke så mye. Har så klart perioder der jeg gruer meg, men det er ikke så ofte. Jeg har mer svingende tanker om tiden etter baby er født faktisk. Gleder meg selvsagt helt enormt, men dette er jo helt nytt for oss så da blir det så man tenker mye på hvordan ting blir med en baby ♥️ Vår baby 😍

God jul til deg @Irisiri 🎄♥️ Hvordan går det med deg og den lille? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, nå er du så nær 🥰🥰 beste ønsker til fødsel. Du kommer til å bli en fantastisk mor 😍 lykke til med innspurten! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (På 25.12.2020 den 10.00):

Ååå, nå er du så nær 🥰🥰 beste ønsker til fødsel. Du kommer til å bli en fantastisk mor 😍 lykke til med innspurten! 

Tusen takk for det ♥️🥰 Jeg heier på deg og håper du kommer etter nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyr1 skrev (På 25.12.2020 den 8.42):

Så koselig at du tenkte på meg 🥰 Hadde planer om å oppdatere her inne, men hjernen min er et helt annet sted for tiden 😅 Jeg er kommet til 38+1 og er veldig klar for å møte baby, men vil samtidig komme meg over til 2021. Om baby er enig i det, vil vi snart finne ut av 🙈 Jeg har gått opp 20 kg, men følte meg veldig fin i julekjolen min faktisk 🥰 

Har begynt å få halsbrann på kveld/natt, mer kynnere, hodepine og sover ekstremt lite/dårlig. Bekkenet er fortsatt vondt, men overkommelig nå som jeg går hjemme. Synes ikke det er så aller verst å være høygravid. Tenker mest på fødselen med spenning og glede, gruer meg ikke så mye. Har så klart perioder der jeg gruer meg, men det er ikke så ofte. Jeg har mer svingende tanker om tiden etter baby er født faktisk. Gleder meg selvsagt helt enormt, men dette er jo helt nytt for oss så da blir det så man tenker mye på hvordan ting blir med en baby ♥️ Vår baby 😍

God jul til deg @Irisiri 🎄♥️ Hvordan går det med deg og den lille? 

Fint å høre fra deg og hvordan du har det❤️

Her går alt bra, utrolig moro å se utviklingen hos jenta vår, hun oppdager noe nytt hver eneste dag. Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!

Du har så mye å glede deg til! Det er klart det kommer til å bli utfordrende stunder, men alt går over eller løser seg, og i sum er det virkelig bare å glede seg!😍🥰

Krysser fingrene for at det blir 2021-baby som du helst ønsket deg😉🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irisiri skrev (8 timer siden):

Fint å høre fra deg og hvordan du har det❤️

Her går alt bra, utrolig moro å se utviklingen hos jenta vår, hun oppdager noe nytt hver eneste dag. Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!

Du har så mye å glede deg til! Det er klart det kommer til å bli utfordrende stunder, men alt går over eller løser seg, og i sum er det virkelig bare å glede seg!😍🥰

Krysser fingrene for at det blir 2021-baby som du helst ønsket deg😉🤞

2021 baby blir det definitivt nå, hun er fortsatt inni magen 😂♥️ En uke og en dag til termin nå, så om en 3 ukers tid er jeg garantert blitt mamma uansett hvor treig hun er 🥰😅

Så godt å høre at det går bra med dere! Det må være så artig og kult å se ungen sin vokse opp, det skjer jo så mye nytt hele tiden 🤩

Det nye og ukjente skremmer meg litt, og det å få ansvar for et helt lite menneske. Men jeg vet jo innerst inne at jeg klarer dette, dessuten er jeg heller ikke alene 🥰 Så ja, jeg gleder meg absolutt 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger 🥰 Jeg er 40+0 idag og veldig klar for å møte denne babyen! Prøver å innstille meg på å gå over termin, så ikke ventetiden skal bli så slitsom.. Men det er vanskelig altså. Håper jo at hun skal komme nå 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt å innstille deg på at det tar en stund enda, det tror jeg alle som har gått over kan skrive under på😅 Det er en rar tid det å være nær termin, med både egne og andres forventninger. Følger spent med🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for over termin😍 Ingen nyheter å dele enda?😉🙃 At det går an å være så spent for noen man ikke kjenner🤭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irisiri skrev (På 11.1.2021 den 21.41):

Hurra for over termin😍 Ingen nyheter å dele enda?😉🙃 At det går an å være så spent for noen man ikke kjenner🤭❤️

Lille jenta vår ble født på mandag ♥️ Hun er helt perfekt 🥰  Vi er fortsatt på sykehuset, litt komplikasjoner hos mamman, men det går fint 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så spent nå som jeg så bildet ditt og at du hadde skrevet. Gratulerer så masse, godt å høre at alt er fint med jenta 🥰 Håper komplikasjonene dine lar seg ordne raskt og greit, så du ikke må plages ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå gratulerer så mye ❤️❤️❤️🥰 jeg er så utrolig glad for dere! 💐🌺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen ♥️ @Irisiri Det går bra med oss, men det har vært og er fortsatt veldig slitsomt. Blødde mye under fødsel, så starten på mammatilværelsen ble ikke som jeg håpte. Ammingen er vanskelig og vi må gi mme. Lille jenta vår gråter mye og er misfornøyd, så det er tøffe dager når mannen er på jobb. De siste par dagene har jeg heldigvis begynt å kjenne mer av de gode følelsene for jenta vår, morskjærligheten kommer snikende ♥️ Føler stolthet over å se henne utvikle seg, og det er veldig gøy når hun er våken og i godt humør ♥️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfødttiden er jammen beinhard! Leit at dere har fått en så tøff start.

På den tiden der kunne jeg ikke fatte hvordan andre klarte å komme seg ut døra på trilleturer og babysang. Det var et slit! For oss ble alt betraktelig bedre ved 6-8 ukers alder. Jeg håper det snart blir enklere for dere også!
Når du hører om andre som klarer alt mulig etter et par uker, så vit at du ikke er alene om å synes at den første tiden ikke er så stas som mange skal ha det til.

Jeg håper at du får den støtten du trenger fra de rundt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...