Gå til innhold

Prøve på vår første!


Dovendyr1

Anbefalte innlegg

CD15

Litt uren hud og litt ømme bryter, men aner ikke om eggløsning har vært. Ømme bryter kan også være bivirkninger av Dostinex. Vurderer å ta opp igjen temping fra neste mens for å få bedre oversikt. 

Venter på ny oppdatering fra St Olav mtp koronasituasjonen. Synes de er trege med å legge ut informasjon ettersom at det skulle komme oppdatering før påske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

CD15

Litt uren hud og litt ømme bryter, men aner ikke om eggløsning har vært. Ømme bryter kan også være bivirkninger av Dostinex. Vurderer å ta opp igjen temping fra neste mens for å få bedre oversikt. 

Venter på ny oppdatering fra St Olav mtp koronasituasjonen. Synes de er trege med å legge ut informasjon ettersom at det skulle komme oppdatering før påske. 

Så enig med deg om dette 😤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at korona lager krøll for situasjonene deres! Håper ikke det blir veldig utsatt før neste forsøk! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD19 

Jeg blir så stressa av å ikke vite om vi rekker et forsøk før sommeren! Blir snart gal. Sendte melding til st Olav før helgen for å høre om de kunne gi meg et svar som beroliger meg, men ikke fått svar enda.. 

Igår hadde jeg eggehviteslim, så kanskje eggløsning igår eller idag. Vi har lagt inn mye aksjer, for jeg klarer ikke å la en mulighet gå fra oss uansett om jeg tror sjansene er minimale.. Kan ikke akkurat si at sengekosen har vært spesielt spennende eller romantisk de siste gangene 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD20 

Tanker om graviditet, baby og en fullkommen familie tar helt overhånd nå. Lurer på hvordan det føles å få en positiv graviditetstest, stå med testen i hånda og se det dukker opp to streker eller et smilefjes? Lurer på hvordan ansiktet til mannen ville sett ut hvis jeg hadde fortalt han det? Hadde jeg klart å vente litt og funnet på en gøy måte å fortelle det på, eller bare fortalt han det gråtende av lykke, forventing og frykt? Lurer på hvordan det føles å dra på ultralyd og få bekreftet at det er bankende hjerte der, et bittelite menneske skapt av oss to? Lurer på hvordan det føles å få en voksende mage, det må være spesielt det? Plutselig er vi 3, hvem ville den lille lignet på? Mammaen sin, eller pappaen sin? Lurer på hvordan det er å bli kalt mamma.

Lurer på om vi noen gang får oppleve det største, fineste og mest eventyrlige som kan skje i livet ❤️

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

CD20 

Tanker om graviditet, baby og en fullkommen familie tar helt overhånd nå. Lurer på hvordan det føles å få en positiv graviditetstest, stå med testen i hånda og se det dukker opp to streker eller et smilefjes? Lurer på hvordan ansiktet til mannen ville sett ut hvis jeg hadde fortalt han det? Hadde jeg klart å vente litt og funnet på en gøy måte å fortelle det på, eller bare fortalt han det gråtende av lykke, forventing og frykt? Lurer på hvordan det føles å dra på ultralyd og få bekreftet at det er bankende hjerte der, et bittelite menneske skapt av oss to? Lurer på hvordan det føles å få en voksende mage, det må være spesielt det? Plutselig er vi 3, hvem ville den lille lignet på? Mammaen sin, eller pappaen sin? Lurer på hvordan det er å bli kalt mamma.

Lurer på om vi noen gang får oppleve det største, fineste og mest eventyrlige som kan skje i livet ❤️

 

Lenge siden jeg har vært her inne nå, skulle så gjerne ønsket at du ikke var i prøverdagboka lengre.. Skjønner godt alle de tankene du sitter med, og det må være en rar situasjonen å være i å avvente svar fra sykehuset. Håper dere snart får svar❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Godis skrev:

Lenge siden jeg har vært her inne nå, skulle så gjerne ønsket at du ikke var i prøverdagboka lengre.. Skjønner godt alle de tankene du sitter med, og det må være en rar situasjonen å være i å avvente svar fra sykehuset. Håper dere snart får svar❤

Hyggelig at du titter innom ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD26 / dpo8 (?) 

Fikk en plutselig trang til å ta en test idag. Den var like negativ som alle de andre testene jeg har tatt det siste halvannet året. 

Jeg hadde muligens eggløsning på cd18 og er isåfall på dpo8 idag. Cd18 er ganske sent?

Alt for tidlig til en test uansett, det var attpåtil ikke tidligtest 🙈 Noen ganger får jeg bare et sånt innfall. Blir greit å ta opp igjen tempingen kjenner jeg, aner jo ikke om mensen kommer om 4-6 dager. Kan garantere at jeg får forhåpninger hvis den ikke dukker opp, uansett om jeg ikke har peiling på om/når eggløsning faktisk har vært 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD18 er jo kanskje bittelitt senere enn hva den kanskje skulle ha vært, men jeg har selv hatt EL på dag 30+ jeg altså 🤷‍♀️ Det er jo så forskjellig. Ta opp igjen tempingen hvis du føler at det gir deg mer kontroll 🙏 Tror jeg kommer til å ta opp temping igjen når den tid kommer, sånn at jeg får en pekepinn når mensen kommer siden syklusen min ikke regelmessig. Temping er gull 🙏🤩 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk. Kan virkelig ikke tro det. Er livredd for at mensen dukker opp hvert øyeblikk. Akkurat nå er jeg iallefall GRAVID ❤️

IMG_20200429_094343.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!😍😍❤️
Utrolig å kunne bli så rørt over at en fremmed blir gravid, men dette var virkelig en fantastisk god nyhet!❤️
Gratulerer igjen, og heia spiren🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud!! Du er gravid!! 😯😍 Og dette var uten hjelp, ikke sant? Dere er midt mellom forsøk? Gratulerer såå masse! ❤❤❤ har du fortalt det til samboeren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Neutral90 skrev:

Oioi så spennende 😍 gratulerer! 

 

4 timer siden, Irisiri skrev:

Gratulerer!😍😍❤️
Utrolig å kunne bli så rørt over at en fremmed blir gravid, men dette var virkelig en fantastisk god nyhet!❤️
Gratulerer igjen, og heia spiren🥰

 

1 time siden, Tussi2018 skrev:

Åh herregud!! Du er gravid!! 😯😍 Og dette var uten hjelp, ikke sant? Dere er midt mellom forsøk? Gratulerer såå masse! ❤❤❤ har du fortalt det til samboeren?

Tusen takk alle 3 ❤️ 

Ja, denne er 100% hjemmelaget 😂 det eneste jeg har tatt er medisin mot forhøyet prolaktin, samt store mengder vitaminer 🙈

Vi var begge hjemme enda, så fortalte det med engang. Gråt og var helt skjelven, tror ikke han skjønte helt hva som foregikk før jeg viste han testen 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh, så utrolig stas!! Fantastiske nyheter - faktisk dagens beste nyheter ❤️🥰 Gratulerer sååå mye 🥳🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Dovendyr1 skrev:

 

 

Tusen takk alle 3 ❤️ 

Ja, denne er 100% hjemmelaget 😂 det eneste jeg har tatt er medisin mot forhøyet prolaktin, samt store mengder vitaminer 🙈

Vi var begge hjemme enda, så fortalte det med engang. Gråt og var helt skjelven, tror ikke han skjønte helt hva som foregikk før jeg viste han testen 😍

Ååh så koselig 😭🥰 det øyeblikket der er jo helt magisk! Kommer du til å bestille time til TUL? Vil tro du er spent på å se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Patriotpaula skrev:

Åååh, så utrolig stas!! Fantastiske nyheter - faktisk dagens beste nyheter ❤️🥰 Gratulerer sååå mye 🥳🤩

Tusen takk ❤️

14 timer siden, snehvit88 skrev:

Gratulerer😍❤️ Nå trenger vi hyppige oppdateringer😉

Tusen takk ❤️ Det blir nok masse oppdateringer 😀

48 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Ååh så koselig 😭🥰 det øyeblikket der er jo helt magisk! Kommer du til å bestille time til TUL? Vil tro du er spent på å se 😊

Ja 😀 Har alltid tenkt at jeg skulle finne på en artig måte å fortelle det på, men jeg klarte ikke å gjøre noe annet enn å fortelle det øyeblikkelig til han 🙈 Skal absolutt bestille TUL 😍 Sitter og funderer på hvilken uke som er best. Har egentlig lyst til å ha TUL i uke 8, men også uke 12 😅 Når hadde du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...