Gå til innhold

Prøve på vår første!


Dovendyr1

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Tusen takk ❤️

Tusen takk ❤️ Det blir nok masse oppdateringer 😀

Ja 😀 Har alltid tenkt at jeg skulle finne på en artig måte å fortelle det på, men jeg klarte ikke å gjøre noe annet enn å fortelle det øyeblikkelig til han 🙈 Skal absolutt bestille TUL 😍 Sitter og funderer på hvilken uke som er best. Har egentlig lyst til å ha TUL i uke 8, men også uke 12 😅 Når hadde du det? 

Ja husker du skrev at du ville dele det på en gøy måte, men jeg tror nok det fineste er der og da 😍 Vi tok test sammen og det var helt magisk å stå å se på det timeglasset 🙊 

Jeg tok i uke 7 (mener jeg var 7+1 den dagen) fordi jeg hadde en blødning da, så jeg ble livredd for at det var SA som sist. Etter det tok jeg i uke 10 (det var bursdagsgave til samboer, som han ønsket seg selv 😅, kunne jo ventet til uke 12 men det ble jo en veldig bra bursdag 😊), 12 (fordi gyn da kunne se om barnet så friskt ut) og så ordinær i uke 19 og 3d i uke 26. Syns det var verdt pengene å bli beroliget hver gang 🙏😊

Endret av Tussi2018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ja husker du skrev at du ville dele det på en gøy måte, men jeg tror nok det fineste er der og da 😍 Vi tok test sammen og det var helt magisk å stå å se på det timeglasset 🙊 

Jeg tok i uke 7 (mener jeg var 7+1 den dagen) fordi jeg hadde en blødning da, så jeg ble livredd for at det var SA som sist. Etter det tok jeg i uke 10 (det var bursdagsgave til samboer, som han ønsket seg selv 😅, kunne jo ventet til uke 12 men det ble jo en veldig bra bursdag 😊), 12 (fordi gyn da kunne se om barnet så friskt ut) og så ordinær i uke 19 og 3d i uke 26. Syns det var verdt pengene å bli beroliget hver gang 🙏😊

Har du tatt så mange, men så koselig å se spira flere ganger da 😍 Bestilte til uke 7, ble anbefalt det av St Olav som jeg snakket med idag. Men skal ikke se bort ifra at det blir en til i uke 12 også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Har du tatt så mange, men så koselig å se spira flere ganger da 😍 Bestilte til uke 7, ble anbefalt det av St Olav som jeg snakket med idag. Men skal ikke se bort ifra at det blir en til i uke 12 også 😍

Jaa, livredd for at noe skulle skje siden det gikk galt første gangen 🙈 Og samboer var like giret på å se så da ble det så mange. Men vel verdt det 😊 Så bra! Det blir veldig spennende! Helt magisk å se det pittelille hjerte dunke ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tussi2018 skrev:

Jaa, livredd for at noe skulle skje siden det gikk galt første gangen 🙈 Og samboer var like giret på å se så da ble det så mange. Men vel verdt det 😊 Så bra! Det blir veldig spennende! Helt magisk å se det pittelille hjerte dunke ❤

Det skjønner jeg! Godt å være enig om det da 😊 Ååh, håper spira holder seg på plass så jeg får sett et bankende hjerte ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 9.45, Dovendyr1 skrev:

Jeg er i sjokk. Kan virkelig ikke tro det. Er livredd for at mensen dukker opp hvert øyeblikk. Akkurat nå er jeg iallefall GRAVID ❤️

IMG_20200429_094343.jpg

Måtte lese litt i dagboken din, og så utrolig gøy å se at du har blitt gravid! Gratulerer så mye 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Måtte lese litt i dagboken din, og så utrolig gøy å se at du har blitt gravid! Gratulerer så mye 🥰

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 4+4 

Har lastet ned en haug gravidapper😅 De fleste sier jeg er 4+4, men et par mener 4+3. Dessuten sier de fleste appene termin 8.januar, men noen mener 5.januar. Jeg forholder meg til 8.januar enn så lenge, virker mest riktig. Tok den digitale testen igår, det var såå godt å få en slik bekreftelse 😍

Har ikke særlig mange symptomer, men har lest det er like vanlig med symptomer som ingen symptomer så tidlig. Har kjent litt strekking, stikk, eller noe langt nede i magen. Ømme brystvorter på morgenen, men blir mindre utover dagen. Litt trøttere, og sover bedre om natta. 

Løper oftere på do, men det er for å sjekke at det ikke er noe blod der 🙄 Prøver å si til meg selv at jeg må glede meg over graviditeten og ikke ta sorgene på forskudd ❤️

IMG_20200502_090703.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
19 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Uke 4+4 

Har lastet ned en haug gravidapper😅 De fleste sier jeg er 4+4, men et par mener 4+3. Dessuten sier de fleste appene termin 8.januar, men noen mener 5.januar. Jeg forholder meg til 8.januar enn så lenge, virker mest riktig. Tok den digitale testen igår, det var såå godt å få en slik bekreftelse 😍

Har ikke særlig mange symptomer, men har lest det er like vanlig med symptomer som ingen symptomer så tidlig. Har kjent litt strekking, stikk, eller noe langt nede i magen. Ømme brystvorter på morgenen, men blir mindre utover dagen. Litt trøttere, og sover bedre om natta. 

Løper oftere på do, men det er for å sjekke at det ikke er noe blod der 🙄 Prøver å si til meg selv at jeg må glede meg over graviditeten og ikke ta sorgene på forskudd ❤️

IMG_20200502_090703.jpg

Hurra, gratulerer så mye! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Hurra, gratulerer så mye! ❤️

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Uke 4+4 

Har lastet ned en haug gravidapper😅 De fleste sier jeg er 4+4, men et par mener 4+3. Dessuten sier de fleste appene termin 8.januar, men noen mener 5.januar. Jeg forholder meg til 8.januar enn så lenge, virker mest riktig. Tok den digitale testen igår, det var såå godt å få en slik bekreftelse 😍

Har ikke særlig mange symptomer, men har lest det er like vanlig med symptomer som ingen symptomer så tidlig. Har kjent litt strekking, stikk, eller noe langt nede i magen. Ømme brystvorter på morgenen, men blir mindre utover dagen. Litt trøttere, og sover bedre om natta. 

Løper oftere på do, men det er for å sjekke at det ikke er noe blod der 🙄 Prøver å si til meg selv at jeg må glede meg over graviditeten og ikke ta sorgene på forskudd ❤️

IMG_20200502_090703.jpg

Gratulerer :) :) :)
Gled deg til trippende barneføtter! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kvinne35+ skrev:

Gratulerer :) :) :)
Gled deg til trippende barneføtter! ❤️

Tusen takk ❤️ Trippende barneføtter høres fantastisk ut 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 4+5

Blir mye tester her nå, men jeg bare må ta for å se om de blir sterkere 🙄 Det er kjempeforskjell fra den første jeg tok til dagens. Går riktig vei.

 

IMG_20200503_063953.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo veldig fint ut😍 Ikke noen grunn til å ta sorgene på forskudd hvis du klarer la være, det er tross alt størst sjanse for at dette blir den etterlengtede babyen deres🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.5.2020 den 9.24, Irisiri skrev:

Dette ser jo veldig fint ut😍 Ikke noen grunn til å ta sorgene på forskudd hvis du klarer la være, det er tross alt størst sjanse for at dette blir den etterlengtede babyen deres🥰❤️

Leser jo om så mange her inne som opplever SA/MA, synes det virker mer vanlig enn statistikken sier 😮 Men prøver bare å kose meg med tanken om at jeg er gravid, ja ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Leser jo om så mange her inne som opplever SA/MA, synes det virker mer vanlig enn statistikken sier 😮 Men prøver bare å kose meg med tanken om at jeg er gravid, ja ❤️ 

Jeg tror det er lett at de som mister samles her fordi det er noe man har behov for å snakke om. Da kan det virke som det er veldig mange

Endret av snehvit88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditet - kos deg med tanken! Har slukt alt som er skrevet her... Del gjerne mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, snehvit88 skrev:

Jeg tror det er lett at de som mister samles her fordi det er noe man har behov for å snakke om. Da kan det virke som det er veldig mange

Det tror jeg også du har helt rett i! Det er mindre sjanse for at de som blir raskt gravide og som aldri mister oppsøker forum. Så selv om det er bra med samholdet man har her inne, så kan man nok bli litt mer pessimistisk enn nødvendig.

Jeg har troa🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 11.30, snehvit88 skrev:

Jeg tror det er lett at de som mister samles her fordi det er noe man har behov for å snakke om. Da kan det virke som det er veldig mange

Det er betryggende å høre dere si det, @snehvit88 og @Irisiri 🥰 Det hjelper liksom med flere stemmer enn min egen 😅

 

På 4.5.2020 den 11.42, TanjaHovik skrev:

Gratulerer med graviditet - kos deg med tanken! Har slukt alt som er skrevet her... Del gjerne mer!

Takk 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Gratulerer så mye med graviditet 🥰

Går du på medisiner grunnet høy prolaktin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frk.rosa skrev:

Hei :)

Gratulerer så mye med graviditet 🥰

Går du på medisiner grunnet høy prolaktin?

Tusen takk 😄 Ja, jeg gikk på noe som heter Dostinex mot høyt prolaktin. Gikk på den en måneds tid før jeg ble gravid, sluttet med den når jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...