Gå til innhold

Gratulere fuck friend med dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke så mye kontakt som jeg hadde ønsket, treffes ca 4-5 ganger per måned. Vi er ikke venner med hverandre på sosiale medier, han har ikke fb, men fant ut når han hadde bursdag da jeg googlet han. 

Blir det litt rart? Er redd han skal tro at jeg har stalket han for å finne ut masse info om han.

Anonymkode: 42679...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ser du hvor DUMT det er  ha ff... Finn deg en kjæreste, eller tål å være alene i en periode!

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde sendt en liten bursdagshilsen der jeg hadde spurt om han ville komme over (eller du dit) for et bursdagsknull, eller noe slik ;)

Anonymkode: 56bf4...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan uansett ikke treffe han før neste helg da jeg er bortreist. Men er redd han lurer på hvordan jeg vet at han har bursdag. Vill ikke virke desperat

Anonymkode: 42679...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller dumpe han på bursdagen. Det er jo veldig tydelig at du vil ha kjæreste og ikke får det trenger av tulle-forholdet med han der. 

Anonymkode: 8d171...7a2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s: Finn din verdi. Folk som har ff, har ofte issues...De føler ikke de fortjener mer, da de bare er "smulene" mens personen de er INTIME med, ser etter en/ei annen...Skikkelig turnoff spør du meg! Evt har en som har ff tilknytningsproblemer. For når man er regelmessig intim med et menneske man ikke har en kjærlighetsconnection med, gjør det noe med tilknytningsmønsteret. Man separerer det fysiske fra det emosjonelle, så det føkker med hodet ditt på sikt. Det fysiske og det psykiske henger sammen.

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan uansett ikke treffe han før neste helg da jeg er bortreist. Men er redd han lurer på hvordan jeg vet at han har bursdag. Vill ikke virke desperat

Anonymkode: 42679...f8b

Hør på deg selv : du tør ikke ta kontakt fordi "du vil ikke virke desperat"...! Men å være på det mest intime med han, de klarer du! Hallo...

Det jeg nettopp skrev vitner jo bare om at du ikke synes du er verdt han...Når skal damer skjønne dette?

Jobb med deg selv ts! Dette er bare destruktivt. Du har jo tydeligvis følelser, men later som du skal være den kule dama, noe du ikke er , for ei kul dame stå opp for deg selv!

Hilsen hunkjønn som ALDRI komme til å ha en ff!

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han i et forhold? Eller er dere single begge to? 

Anonymkode: fe39f...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke ønsker at han skal tro du stalker han så ikke si noe. 

Anonymkode: dcea7...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han i et forhold? Eller er dere single begge to? 

Anonymkode: fe39f...9e8

Single begge to

Anonymkode: 42679...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske trist at du klarer å være intim med han, men ikke gratulere han med dagen...Forteller hvor falske slike "forhold" egentlig er...

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er ganske opplagt. Du kan ikke sende gratulasjon når dette er noe du har funnet ut av ved å google deg frem til det. Men hvorfor vil du sende bursdagshilsen til ham? Er det fordi du ønsker noe mer enn å haham som ff? I så fall bør du være ærlig om det.

Anonymkode: 07e25...660

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare ikke gjør det. Stalking er bare definisjon på det å være desperat.

Anonymkode: fbdee...e5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

P.s: Finn din verdi. Folk som har ff, har ofte issues...De føler ikke de fortjener mer, da de bare er "smulene" mens personen de er INTIME med, ser etter en/ei annen...Skikkelig turnoff spør du meg! Evt har en som har ff tilknytningsproblemer. For når man er regelmessig intim med et menneske man ikke har en kjærlighetsconnection med, gjør det noe med tilknytningsmønsteret. Man separerer det fysiske fra det emosjonelle, så det føkker med hodet ditt på sikt. Det fysiske og det psykiske henger sammen.

Anonymkode: 6d379...cfd

Lurer litt på hva du tenker der man er FF, begge ønsker kun å være FF. Hvem er da "smulen"? Det er ikke alltid sånn at en har følelser mens den andre ønsker kun sex. Det er heller ikke alltid det passer med forhold, og etter å ha vært alene i flere år, uten å ha hatt sex er det utrolig deilig å ha møtt noen man kan ha sex med, kose med og få dekket fysiske behov. 

Anonymkode: 97503...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hva du tenker der man er FF, begge ønsker kun å være FF. Hvem er da "smulen"? Det er ikke alltid sånn at en har følelser mens den andre ønsker kun sex. Det er heller ikke alltid det passer med forhold, og etter å ha vært alene i flere år, uten å ha hatt sex er det utrolig deilig å ha møtt noen man kan ha sex med, kose med og få dekket fysiske behov. 

Anonymkode: 97503...8b7

Men for å kunne være bare intim og holde det rent fysisk over lengre tid må man distansere seg fra det følelsesmessige. Etterhvert vil man jo oppleve at den personen går videre og inn i forhold uten problem. 

Jeg er enig med AB over her, det er noe veldig destruktivt over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg av ren nysgjerrighet: Det virker jo på deg som om det du EGENTLIG vil ha er en kjæreste? Hvorfor kaster du bort tiden din på å være knulledukke for en fyr som ikke bryr seg om deg og nedverdiger deg selv på denne måten? No offence, har vært der du er og snakker av erfaring. Det å ha sex med noen uten forpliktelser når man egentlig vil ha kjæreste går på selvtilliten løs. Jeg følte meg skitten, lite verdt og fikk lav selvfølelse av det. Personlig klarer jeg ikke å ha sex gjentatte ganger med en fyr uten å utvikle følelser og det tror jeg vi kvinner er mange om. Derfor er derfor dette opplegget med FF så destruktivt. Satt det på spissen og sagt på en veldig stygg måte: ved å være FF følte jeg meg som en gratis hore. Lite verdt og respektert, kun ei kvinne som var bra nok til å dyppe kuken i og ikke verdt noen følelser investert i. 

Gjør deg selv en stor tjeneste TS, kutt ut å ha FF og vent med sex til du møter en fyr som vil ha noe mer enn bare sex med deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mass skrev:

Men for å kunne være bare intim og holde det rent fysisk over lengre tid må man distansere seg fra det følelsesmessige. Etterhvert vil man jo oppleve at den personen går videre og inn i forhold uten problem. 

Jeg er enig med AB over her, det er noe veldig destruktivt over det. 

Det er vi nok ulike, jeg har hatt samme FF i over 2 år, ser på han som en venn som jeg har bra sex med. Men har ingen kjæreste følelser for han, fordi vi er for ulike bla, det er ikke sånn at man MÅ få følelser, eller må distansere seg fra det følelsesmessig da man ikke alltid får følelser. Hvis han finner seg dame så vil jeg bli glad på hans vegne da han virkelig fortjener det. 

Anonymkode: 97503...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...