Gå til innhold

Gratulere fuck friend med dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er jo betatt, så mulig du burde fase dette ut istedet?

Sånn med tanke på at det ikke er gjensidig?

Anonymkode: b33b0...ec9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke så mye kontakt som jeg hadde ønsket, treffes ca 4-5 ganger per måned. Vi er ikke venner med hverandre på sosiale medier, han har ikke fb, men fant ut når han hadde bursdag da jeg googlet han. 

Blir det litt rart? Er redd han skal tro at jeg har stalket han for å finne ut masse info om han.

Anonymkode: 42679...f8b

Hvorfor googlet du han?

Og hvorfor innrømmer du ikke at du er en stalker?

Fortell? Liker du å bedra omgivelsene dine, er det derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan uansett ikke treffe han før neste helg da jeg er bortreist. Men er redd han lurer på hvordan jeg vet at han har bursdag. Vill ikke virke desperat

Anonymkode: 42679...f8b

Hvis du ikke har han på Facebook og han ikke har fortalt deg selv når han har bursdag, så ikke gratuler han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, waco skrev:

Hvorfor googlet du han?

Og hvorfor innrømmer du ikke at du er en stalker?

Fortell? Liker du å bedra omgivelsene dine, er det derfor?

Hva er problemet ditt da!?

Anonymkode: 2b45e...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hva du tenker der man er FF, begge ønsker kun å være FF. Hvem er da "smulen"? Det er ikke alltid sånn at en har følelser mens den andre ønsker kun sex. Det er heller ikke alltid det passer med forhold, og etter å ha vært alene i flere år, uten å ha hatt sex er det utrolig deilig å ha møtt noen man kan ha sex med, kose med og få dekket fysiske behov. 

Anonymkode: 97503...8b7

Men på sikt kan det fort bli slik at den ene får følelser og ønsker noe mer. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi nok ulike, jeg har hatt samme FF i over 2 år, ser på han som en venn som jeg har bra sex med. Men har ingen kjæreste følelser for han, fordi vi er for ulike bla, det er ikke sånn at man MÅ få følelser, eller må distansere seg fra det følelsesmessig da man ikke alltid får følelser. Hvis han finner seg dame så vil jeg bli glad på hans vegne da han virkelig fortjener det. 

Anonymkode: 97503...8b7

Nei, man må ikke nødvendigvis få følelser, men dette er ikke alltid så enkelt å styre. Man kan fort få kjærestefølelser for noen man tilbringer tid med og er intim med selv om man er veldig ulike. Mange forhold tar jo slutt fordi man er for ulike. Men det forhindret ikke at man forelsket seg i hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Thyra skrev:

Hvis du ikke har han på Facebook og han ikke har fortalt deg selv når han har bursdag, så ikke gratuler han. 

Trådstarter eier jo ikke selvinnsikt. Hun skal skjule for han at hun er en stalker med å google og stalke han.

Hvorfor gjør mennesker det der? Altså det å forsøke å skjule sine hensikter og å manipulere sine omgivelser?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt da!?

Anonymkode: 2b45e...3fd

Du kan vel ikke google en person og så nekte for seg selv at en er en stalker? Gjør du også det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi nok ulike, jeg har hatt samme FF i over 2 år, ser på han som en venn som jeg har bra sex med. Men har ingen kjæreste følelser for han, fordi vi er for ulike bla, det er ikke sånn at man MÅ få følelser, eller må distansere seg fra det følelsesmessig da man ikke alltid får følelser. Hvis han finner seg dame så vil jeg bli glad på hans vegne da han virkelig fortjener det. 

Anonymkode: 97503...8b7

Nei, man må ikke nødvendigvis få følelser, men samtidig så kommer jo ff av et behov for nærhet, og det er jo på sikt man vil se hvordan en slik relasjon preger en. Enten det er i mindre eller større grad. Eller ingen grad i det hele tatt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mass skrev:

Nei, man må ikke nødvendigvis få følelser, men samtidig så kommer jo ff av et behov for nærhet, og det er jo på sikt man vil se hvordan en slik relasjon preger en. Enten det er i mindre eller større grad. Eller ingen grad i det hele tatt. 

 

Alle mennesker har behov for nærhet, så velger man å løse det på forskjellig måte. Det jeg reagerer på er at du mener det er veldig destruktivt, kanskje for deg ja, men for meg og flere andre er dette en helt grei relasjon å ha, uten noen som helst av "problemene" som en del av dere som er motstandere av FF ramser opp. 

Anonymkode: 97503...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har ikke så mye kontakt som jeg hadde ønsket, treffes ca 4-5 ganger per måned. Vi er ikke venner med hverandre på sosiale medier, han har ikke fb, men fant ut når han hadde bursdag da jeg googlet han. 

Blir det litt rart? Er redd han skal tro at jeg har stalket han for å finne ut masse info om han.

Anonymkode: 42679...f8b

Det er jo akkurat det du HAR gjort! 

Jeg sier ikke gjør det.... Absolutt ikke.

Anonymkode: 646aa...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor noen mener at å google noen er det samme som stalking?

Dette er jo informasjon som ligger åpent og fritt tilgjengelig for hele verden?

Er det også stalking om for eksempel en felles bekjent sier noe om personen til deg, har du stalket dem da, siden noen har fortalt deg noe om dem?

Anonymkode: c9cb2...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bare ikke gjør det. Stalking er bare definisjon på det å være desperat.

Anonymkode: fbdee...e5d

Dette utsagnet ditt, og måten ts omtaler dette på, er så tydelig en usikker dame som har sex med en fyr hun egentlig ønsker noe mer med. Det er så trist å lese om sånne damer, som ikke tør å stå opp for seg selv, å vite at de fortjener bedre! Men tar til Jobb med selvbildet ditt.

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hva du tenker der man er FF, begge ønsker kun å være FF. Hvem er da "smulen"? Det er ikke alltid sånn at en har følelser mens den andre ønsker kun sex. Det er heller ikke alltid det passer med forhold, og etter å ha vært alene i flere år, uten å ha hatt sex er det utrolig deilig å ha møtt noen man kan ha sex med, kose med og få dekket fysiske behov. 

Anonymkode: 97503...8b7

Sånne forhold er nesten alltid ubalansert, og du må også spørre deg selv om du ødelegger din intimgrense, når du klarer å vær intim med en mann du ikke har noe annet enn det fysiske med. Ofte kan man bli relasjonsskadet over tid, uten at man er klar over det. 

Anonymkode: 6d379...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forelsket i ham, siden dette er noe du lurer på? FF er ikke bra. Det blir som regel alltid tull utav det tilslutt!

Anonymkode: 600d6...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker har behov for nærhet, så velger man å løse det på forskjellig måte. Det jeg reagerer på er at du mener det er veldig destruktivt, kanskje for deg ja, men for meg og flere andre er dette en helt grei relasjon å ha, uten noen som helst av "problemene" som en del av dere som er motstandere av FF ramser opp. 

Anonymkode: 97503...8b7

Ja, jeg skrev at det var noe veldig destruktivt over det. Og det mener jeg. Viss du mener at det er en grei relasjon for deg og flere du kjenner, så er det ingen som står i veien for dere. Det hadde dog vært interessant å se hvordan dere ville taklet en ekte relasjon med følelser på sikt etter å ha levd i ff-relasjon gjennom noen år.

Det kan du ikke svare på nå for du har enda ikke vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skrev til han å gratulerte han med dagen. Fikk til svar: Tusen takk❤️

Ts

Anonymkode: 42679...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mass skrev:

Ja, jeg skrev at det var noe veldig destruktivt over det. Og det mener jeg. Viss du mener at det er en grei relasjon for deg og flere du kjenner, så er det ingen som står i veien for dere. Det hadde dog vært interessant å se hvordan dere ville taklet en ekte relasjon med følelser på sikt etter å ha levd i ff-relasjon gjennom noen år.

Det kan du ikke svare på nå for du har enda ikke vært der.

Joda har det også, nå er jeg 40 år så har hatt både FF i flere år og forhold tidligere, før jeg var singel noen år igjen. Har ikke hatt noen problemer, når det er ekte følelser går man jo inn i et ordentlig forhold, samt at man selvfølgelig avslutter FF forhold. Skjønner ikke hvorfor du/ dere gjør det her så vanskelig i hodet deres. 

Anonymkode: 97503...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda har det også, nå er jeg 40 år så har hatt både FF i flere år og forhold tidligere, før jeg var singel noen år igjen. Har ikke hatt noen problemer, når det er ekte følelser går man jo inn i et ordentlig forhold, samt at man selvfølgelig avslutter FF forhold. Skjønner ikke hvorfor du/ dere gjør det her så vanskelig i hodet deres. 

Anonymkode: 97503...8b7

Jeg kjenner INGEN som ikke har fått følelser for FF sine. Dessverre. Selvsagt er det noen som klarer det, men de aller, aller fleste (spes kvinner) utvikler følelser. Jeg har hatt FF og alle tror at jeg ikke har hatt følelser for denne personen. Sannheten var at jeg var FF, for det var det eneste jeg fikk, og da fikk jeg hvertfall være med ham innimellom. Jeg var dødssforelsket, men skjulte det for jeg orket ikke noe styr. Jeg var hele tiden livredd for at han skulle treffe noen, slik at han ikke ville møte meg mer. Heldigvis traff jeg mannen i mitt liv, og jeg forstod etter et par år, hvor "dum" jeg hadde vært. 

Anonymkode: 600d6...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...