Gå til innhold

Gratulere fuck friend med dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner INGEN som ikke har fått følelser for FF sine. Dessverre. Selvsagt er det noen som klarer det, men de aller, aller fleste (spes kvinner) utvikler følelser. Jeg har hatt FF og alle tror at jeg ikke har hatt følelser for denne personen. Sannheten var at jeg var FF, for det var det eneste jeg fikk, og da fikk jeg hvertfall være med ham innimellom. Jeg var dødssforelsket, men skjulte det for jeg orket ikke noe styr. Jeg var hele tiden livredd for at han skulle treffe noen, slik at han ikke ville møte meg mer. Heldigvis traff jeg mannen i mitt liv, og jeg forstod etter et par år, hvor "dum" jeg hadde vært. 

Anonymkode: 600d6...535

Neivel men jeg har aldri fått følelser for mine FF så kanskje jeg er flinkere til å skille følelser fra hverandre da (vennskap og forelskelse)?,  og dermed ikke lurer meg selv sånn som du tydeligvis gjorde. 

Anonymkode: 97503...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev til han å gratulerte han med dagen. Fikk til svar: Tusen takk❤️

Ts

Anonymkode: 42679...f8b

Tror dere han skrev dette av bare ren høflighet? Han har aldri sendt hjerte emoji før. Ts

Anonymkode: 42679...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 9.12.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner INGEN som ikke har fått følelser for FF sine. Dessverre. Selvsagt er det noen som klarer det, men de aller, aller fleste (spes kvinner) utvikler følelser. Jeg har hatt FF og alle tror at jeg ikke har hatt følelser for denne personen. Sannheten var at jeg var FF, for det var det eneste jeg fikk, og da fikk jeg hvertfall være med ham innimellom. Jeg var dødssforelsket, men skjulte det for jeg orket ikke noe styr. Jeg var hele tiden livredd for at han skulle treffe noen, slik at han ikke ville møte meg mer. Heldigvis traff jeg mannen i mitt liv, og jeg forstod etter et par år, hvor "dum" jeg hadde vært. 

Anonymkode: 600d6...535

Enig med deg. Jeg er oppi det samme nå. Klarte falle for min gode venn og har grått i 2 dager nå, fordi han vil avslutte. Han traff ei ny med bedre match. Jeg turte aldri si hvor godt jeg likte han. Dumme meg. Det river i meg at han nå er med ei ny. Jeg skal aldri bli intim med noen igjen som ikke vil ha forhold med meg. 😥

Anonymkode: a8aeb...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Tror dere han skrev dette av bare ren høflighet? Han har aldri sendt hjerte emoji før. Ts

Anonymkode: 42679...f8b

Det var et fint svar fra han.

Men du må finne på et svar når han spør hvordan du fikk greie på at det var bursdagen. :) 

Anonymkode: b611e...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.12.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke så mye kontakt som jeg hadde ønsket, treffes ca 4-5 ganger per måned. Vi er ikke venner med hverandre på sosiale medier, han har ikke fb, men fant ut når han hadde bursdag da jeg googlet han. 

Blir det litt rart? Er redd han skal tro at jeg har stalket han for å finne ut masse info om han.

Anonymkode: 42679...f8b

Er ikke rart å dele noe som privat som sex - du risikerer alt fra hepatitt til hiv til graviditet fra en person, som du ikke engang er komfortabel nok til at du kan si "Grattis med dagen" ?

Anonymkode: 5ef62...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...