Lovvi Skrevet 21. april 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 21. april 2005 Heeeeeei Greeny! Jøss, roter du også med kjærleiken?? Uff, tror det er en sykdom det der, jeg! Hehe, får meg til å tenke på hva min kjære mor alltid har sagt " men kjære dattera mi, skjønner du ikke at du er for PEN? mannfolk er redde deg! De blir truet av ditt pene ytre og din sterke personlighet......." Den søte, rare mammaen min! Ingen skal beskylde henne for ikke å ha de rosa mamma-brillene på! Ingen er jo mer perfekt enn gulljenta si...nemlig meg!!! Tror pipa hadde fått en annen lyd, hadde hun bare sett hvordan jeg roter til ting helt på egen hånd......og det har INGENTING med at jeg er pen eller smart! heller tvert i mot!!! Holder på återper på et nytt mantra inni hodet mitt........." jeg har det bra alene, jeg har det bra alene, jeg har det bra alene".......uten helt å tro på det selv...synker vel inn i teflonpanna mi etter 14 dagers intens gjentakelse av nevnte mantra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #22 Del Skrevet 21. april 2005 Men vet du hva, det som mamma'n din sa, det er nok sant. Den siste fyren ble skremt fordi jeg var for sterk og uavhengig. Og den andre fyren før det igjen, snakket om at jeg var drømmedama, også dumpet han meg. Også gjelder det jo å finne en brukbar fyr, da. Han må være intr i meg, ogjeg i han. Når jeg først finner en fyr jeg liker, går det som regel galt et sted. Men kan jo liksom ikke satse på adekvat fyr uten forelskelse, heller? Nei altså, det er ikke lett. Vi får syte litt sammen, kanskje det hjelper? Noen planer for helgen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 22. april 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 22. april 2005 ja, vi får holde sammen...vi pene og uoppnåelige!! I helgen skal jeg vel ut en tur på byen, samt forberede et utdrikkningslag for ei venninne. Hehe, alle eksene hennes skal snakke inn en liten videohilsen til den kommende brud. BLir sikkert en snål opplevelse å gå i hennes kjæreste-fotspor! Hva med deg? noen planer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #24 Del Skrevet 23. april 2005 hehe :oops: jeg mente SELVFØLGELIG SeroXata...... Er det mulig å rødme selv om man sitter helt alene?????? Jepp! spør meg!!! HAHAHAH, næh, den var artig:D haha, sexorata ja slettes ikke dumt navn egentlig:D Jøss, blir virkelig imponert over at du har tørt å være i huset når det har holdt på slik!! JEg så noen tv-programmer om slike fenomener, ble skremt vettet av jeg :hår: Men er jo bra at det går ann å gjøre noe med slike ting! Huff, det kjærlighetslivet ja.. blir aldri klok på slike ting tror jeg... men melder meg enig med greensky her jeg, mora di har nok helt rett:D Håper du har en gøyal helg iallefall, jeg blir sittende hjemme i kveld, etter en nokså hard kveld i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 25. april 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 25. april 2005 Ble ikke noe festing på meg, i helgen....... Pakket bilen full av datter, bikkje og katte og dro på helgetur til mine foreldre. Ble en helg full av frisk luft, sol, god mat og masse familie. Var utrolig godt å komme hjem på sønda, uten fylleangst og skjelvende knær! Hehe, gleder emg faktisk til å ta rotta på sparringspartneren min i kveld!!! Har nemlig Ingen alkohol å svette ut!!!!! Skal gå min første kamp i helgen.....blir litt skummelt. Lurer på hvordan det blir. Jaja, den tid, den sorg! Her er det et alldeles strrrrålende vær! Sitter på verandaen min og svetter(!) Har forresten vært veldig flink jente i helgen! Fikk et par fyllemeldinger av mr x.......jeg svarte ikke! Han får seile sin egen sjø. Jeg skal leve livet mitt, på mine egne prinsipper! Nå er hodet mitt fullt av ting og tang som skal ordnes til bryllup i mai. Blir arti å se venninna mi i brudekjole! Gleder meg! Jeg har min egen kjole klar....og tilbehøret, selvfølgelig! Deilig å ha ting klart i god tid. Slipper å stresse sånn i siste liten,da! Nå skal jeg tusle ned i min lille hageflekk.. blir for varmt her på verandaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 25. april 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 25. april 2005 hm, ble litt krøll her....må være heteslaget som gjør meg litt utafor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 25. april 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 25. april 2005 hmmm.....er det forresten noen som har peiling på drømmetyding? Jeg har de siste tre nettene drømt at jeg er gravid....Det skal jo i teorien godt la seg gjøre...jeg har jo spiralen og greier. N å har det gått så langt at jeg innbiller meg at jeg har ømme pupper og små stikninger i eggstokkene...og det er enda 10 dager til jeg venter mensen...... hehe, er nok bare psyken min som gjør meg et lite puss! Herregud! Tenk om det er snat! At jeg er gravid, mener jeg! Hva skal jeg gjøre da? Ser likssom ikke for meg at jeg ringer mr x......" kremt....hei det er meg.....du....jeg ....eh.....øh....må fortelle deg noe....jeg bærer ditt barn.......eh.....hva mener du om det?" :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #28 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har ikke noe tro på drømmetydning. Bortsett fra at hjernen bearbeider div. inntrykk, så klart. Slapp av, du er nok ikke gravid. Hadde en avslappende helg, sov mesteparten av tiden. Nå holder jeg på å pakke, skal flytte. Du verden så mange esker det blir! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #29 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg ble mot all formodning gravid da jeg gikk på p-plastret. Fant det ut da jeg spontanaborterte. Faren var en fyr med forpliktelsesangst jeg var veldig glad i. Fortalte det ikke før et halvt år etterpå, da jeg i et skadefro øyeblikk fortalte det i fylla. Han prøvde å sjekke meg opp, enda han har dame og greier, men da jeg fortalte det, fikk han fart på seg. Er du fornøyd med spiral? Syntes plasteret var fint, men klarte ikke helt å "slappe" av etter den spontanaborten, så jeg sluttet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 26. april 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, du har nok rett i at jeg ikke er gravid......bare veeeeldig babysyk!!! Jeg har bruk vanlig kobberspiral i 10 år nå, og jeg er veldig fornøyd. Har aldri hatt problemer med den. Det er utrolig behagelig å hverken kjenne den, føle den, ha hormonelle bivirkninger eller å hele tiden måtte passe på inntak av tabletter ol. Det beste med spiralen, er at den kan sitte i i 3-5 år (!) før man skifter og at den er 99% sikker. Derfor, kjære Greeny.....spralen anbefales!!!! I dag har jeg hatt en kjempeopptur på jobbfronten! Har blitt innkalt til intervju til en jobb jeg veldig gjerne vil ha. Det kule, er at jeg ikke har søkt på denne jobben....jeg har blitt anbefalt av noen andre!!! Av og til lønner det seg å ha et stort kontaktnett! Gleder meg vilt til å gå på det intervjuet. Får jeg ikke den jobben, er jeg sikker på, at det finnes en egnet jobb for meg der ute...en jobb med utfordringer og et godt miljø, vel og merke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2005 #31 Del Skrevet 26. april 2005 Det gjør det helt sikkert! Lykke til, da! Godt å høre at det går fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 27. april 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 27. april 2005 Fikk akkurat telefon fra pappa. Bestefar døde for en time siden........... Uff, var jo å besøkte han på sykehuset på søndagen. Snakket med sykepleieren som mente han var bedre enn på lenge. Mandag fikk han komme hjem igjen, og dag er han altså død..........Tror han hadde gitt opp,jeg. Han har vært veldig mye syk i det siste, men jeg trodde ikke at han skulle gå bort riktig enda. Trist å tenke på at han er borte. Han har jo alltid vært der. Jeg slites mellom at det kanskje var godt for han å slippe og at jeg er veldig, veldig lei meg. Håper bare bestemor klarer seg! Hun har jo vært så sliten og bekymret på grunn av bestefar. Hun er bare skinn og bein, og har et sånt trist ansiktsuttrykk hele tiden........Håper ikke hun også bare gir opp nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2005 #33 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tror nok at det er bedre å dø, enn å kjempe lenge hvis det er vondt. Særlig hvis en er gammel. Trist å miste besteforeldre, ja... Varme tanker til deg og familien din. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 29. april 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 29. april 2005 Lenge siden jeg har rukket å skrive inn her, nå. Jenta mi ble påkjørt av bil i går.........hun syklet helt lovlig på et gangfelt, da en litt eldre dame kjørte ulovlig på gangfeltet for å komme nærmest mulig en postboks...........Jenta mi fikk hele smellen. Heldigvis gikk det utrolig bra,da. Hun har bristet et bein, og hun er egentlig i god form. Det ble en laaaaaang ettermiddag i går, med legevakt og anmledelse. Det verste syns jeg, var at sjåføren prøvde å utnytte at jeg var bekymret for jenta mi...hun prøvde nemlig å overtale meg til å ikke melde fra til politiet......for da fikk hun en saftig bot..... :o Hun har jo meldeplikt til politiet når det er personskader..uansett!!!! Blir så sliten av at det alltid er noe som skjer med oss. Føler av og til, at vi så vidt klarer å komme opp fra èn ting, før en annen ting skjer Men, uansett, jeg priser meg lykkelig over at det gikk så bra, som det tross alt gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 29. april 2005 Forfatter #35 Del Skrevet 29. april 2005 Rart å være hjemme en fredags kveld. Lenge siden sist! Har hatt besøk av ei venninne. har planlagt utdrikkningslaget til vår felles venninne....tror det blir gøy! Jenta mi er forøvrig strrrrålende fornøyd med å endelig eie sine egne krykker hun er så søt, atte! I dag har det rent inn med meldinger fra mr x. Herregud! Blir nesten flau på hans vegne! Meldingene var sånn ca som dette;" Au da! Fikk besøk av noen kolleger og havnet på fylla. Er kosesyk i dag. Men, hvor er du?!?".............. En annen; "Kan ikke du komme på besøk? Reiser til Oslo i morgen, og trenger litt kos......." Herregud! Tror han jeg er en slags hore?!? Har han ikke skjønt beskjeden min, eller tror han ikke på meg? Jeg kalrte ikke å dy meg, og skrev en melding tilbake; " desverre for deg, så har nok toget gått. Jeg vil ha noen som kan være kjæresten min. Elskere finnes det nok, av!" Etter det, begynte han med noen meldinger som kunne tolkes som mom at han kanskje kunne forandre mening om singellivet osv. osv. Men nå har jeg holdt meg knallhard og ikke svart han tilbake. Vil jo ikke ha et sånt forhold. Han synker bare mer og mer i mine øyne. Fortstetter han sånn,mister jeg all respekt for han! Nå skal jeg skifte på senga og krype under dyna. Er sliten og lei etter alt som har skjedd i det siste........ Kommer vel nye dager, med nedoverbakker også....ikke bare oppover......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. april 2005 #36 Del Skrevet 30. april 2005 :o Er bare innom KG en liten tur. Du verden så mye som har skjedd nå, da! Du har virkelig fått din del, synes jeg. Men, som mamma da jeg beklaget meg her om dagen; - Det er tingenes iboende djevelskap. :o :-? Men det høres jo ut som jenta di har det bra, da. Og for ei dame! :o Bra at du anmelder henne, noe slikt går bare ikke an! God helg til deg og jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 2. mai 2005 #37 Del Skrevet 2. mai 2005 :o :o oioi! her er jeg vekke noen dager, og masse har tydeligvis skjedd!!! Huff... leit med bestefaren din:( Og stakkar lillejenta di! Var bra det gikk såpass bra med henne iallefall! og makan til dame bak rattet! huff, de eksene... haha! jeg tror det er et eller annet innebygd i menn! når de endelig innser at toget er gått, de har tabbet seg ut, ja, da kan de plutselig skjerpe seg da! Må jo nesten bare le litt, for man kan jo begynne å lure på hva de tenker med! God uke videre til deg og jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 4. mai 2005 Tusen takk for kodelige hilsner! Har akkurat kommet hjem fra begravelse( langt å kjøre...) Uff, blir aldri vant til en sånn situasjon. JEg fikk heldigvis være med på litt av forberedelsene i kirka. Blir litt lettere når jeg får være der, føle litt på sorgen før resten av gravfølget kommer. Bestemor er selvfølgelig helt knust. Hun har tross alt fulgt bestefar i tykt og tynt, gode og onde dager i 57 år(!) Sleve sermonien ble utrolig vakker. Alt ble lagt til å følge bestefars ånd. Med diktlesning og vakker sang. Våknet med en sinnsyk hodepine i dag. Regner med det er på grunn av alt som har skjedd i det siste. Hadde faktisk så vondt, at jeg ikke kom meg opp fra senga før i todtiden! Det er så ulikt meg! Føler meg mye bedre nå, da............ Nå sitter jeg og venter på at en kompis skal hente meg. Skal ut en liten tur. Tror jeg har godt av å koble av litt. Blir helt tullerusk av å gå her helt alene.......jenta mi ville nemlig ikke være med hjem fra besteforledrene sine....så hun får seg en liten ferie på landet! Av og til føler jeg meg så innmari ensom og alene. Har jo mange venner og en flott familie...men allikevel føler jeg meg alene. Det er en sånn vond ensomhetsfølelse. Et savn etter å føle tilhørighet og inkludert, tror jeg........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 9. mai 2005 #39 Del Skrevet 9. mai 2005 Sender deg en trøsteklem... Alt ordner seg for snille piker. Du fortjemer en livsledsager som får frem det beste i deg og som lar deg føle deg sterk, vakker og elsket. Stor klem fra Vænninn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 9. mai 2005 Takk for klemmen, vænninna mi! I går var jeg i konfirmasjon til gamlenaboen min......Følte meg beæret over å bli invitert i et slikt selskap som egentlig er forbeholdt nær familie. Det ble et utrolig koselig selskap. Naboen bor i sammme oppgang som eksen min........ Det var litt rart å møte på han og hans gravide samboer som holdt på å flytte.......(de har vært sanmen i ett år, og hun er allerede 7 mnd på vei...)litt bittert at han først klarer å fordrive meg og jenta mi fra et trygt miljø, før han flytter fra plassen selv. Jeg kan enda se for meg hans ondskapsfulle smil for ett års tid siden, da han sa " Jeg kommer ikke til å flytte herfra på lenge.....så du får selv velge hva du gjør........" Åhhh,,,den mannen har gjort meg så mye vondt! Virker som det er min forbannelse her i verden...å treffe på useriøse, psykopatiske drittsekker....... En venninne sa senest i går, at det var typisk meg å møte på playere( les:mr x) Hehe, hun har vel litt rett.....selv om det på en måte er bedre å bli utsatt for en player enn en psykopat.... Nå skal jeg først hente jenta mi på musikkskolen, før jeg skal gjøre den siste innsats, før utdrikkningslaget er i boks....phu! Skal bli godt å få denne måneden ferdig.......Nå har jeg vært i begravelse og konfirmasjo. Nå gjenstår det "bare" dåp,utdrikkningslag, 17. mai og bryllup........alt i samme måned......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå