Gå til innhold

Lovvi`s skriblerier


Lovvi

Anbefalte innlegg

Endelig tilbake til verden igjen. Har vært sykmeldt en laaaang stund, og lenger blir det vel.......Kroppen sa rett og slett stopp for 3 mnd siden.

Etter ti år som eneforsørger for jenta mi, en krevende jobb, og en psykopatkjæreste som "tvang" meg til å rykke opp datteren min og meg fra trygge omgivelser og gdt nettverk, ville ikke kroppen min mer..............

Etter noen svarte måneder føler jeg nå at jeg er på vei tilbake til livet......med babyskritt.......Jeg er i allefall istand til å interessere meg for KG igjen...og det er vel et sunnhetstegn...eller?

Nå har jeg altså dristet meg til å begynne en liten dagbok her inne. Håper jeg blir godt motatt......

Ok, da kommer jeg tilbake i morgen....har jo en del spennende ting som skjer i livet mitt også :roll:

som for eksempel alle de håpløse datene jeg har vært på og sikkert kommer til å oppleve fremover...hehe

Natta så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihhi...yns dette var gøy,jeg! Blir nok mye rare skriblerier og tanker i denne boka etterhvert. Sitter å nyter stillheten og roen etter en knallhard økt på kickboxinga, etter besøket jeg fikk etterpå og etter at jenta mi, bikkja mi og katta til jenta mi har falt til ro.(hmmm, ble en lang setning det der.....fulgte visst ikke så godt med i norsktimene :oops: )

Nei, nå SKAL jeg gå å legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu! endelig på nett igjen! Av og til er internett no`dritt....når man ikke får det til å funke. :roll:

I dag har jeg faktisk hatt besøk av en veldig spesiell mann......var i utgangspunktet veldig skeptisk...men litt nysgjerrig. Jeg har nemlig hatt mye trøbbel med den nye plassen jeg har flyttet til glass knuses, dyrene mine blir skremt uten grunn,jeg har vært mye syk....ja, kan fortelle i en evighet om alt som har skjedd her!

Denne mannen kan visstnok sense om hus eller plasser har negative energier, eller lignende......ja, jeg vet....det høres helt snålt ut! Fornuften min sier at det meste kan forklares...men hva med det som ikke kan forklares? Vel, før denne mannen kom, hadde jeg alliert meg med en venninne. Jeg viste henne de plassene jeg og dyra ikke kalrte å oppholde oss, og forklarte henne hvordan jeg følte det på kroppen.

Nå kommer det snåle.......mannen kom, gikk rett bort til de plassene jeg på forhånd hadde vist venninna mi og sa at akkurat disse plassene var veldig negative. Jeg og venninna mi sa ingenting, men sendte hverandre et par blikk. Deretter begynte han å forklare hvordan jeg ble pårvirket av dette...og det stemte helt esakt! Jeg ble om mulig enda mer skremt! Mannen varher i fire timer og påstår at nå skal de fleste uroligheter være fjernet.......

Nå, noen timer senere har bikkja vært snål, katta vært snål, dattera vært snål og jeg har vært snål....hva jeg mener med snål? Vel, jeg har vært helt utrolig surrete. mistet ting i gulvet, hatt frysetokter og følt meg helt ør i hodet. Dattern min har vært sur og gretten og udedvanlig vanskelig å kommunisere med. Bikkja som i hele sitt liv ALDRI har knurret til noen eller reagert på at noen kommer på besøk, skvatt himmelhøyt og begynte å knurre og reise bust da min bror kom på besøk....

Vet alt dette kan være tilfeldigheter...men......må innrømme at jeg lurer litt...........

Jaja.....det var dagens store hendelse i Lovvi`s liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHH....får ikke sove! Ingenting er så dritt som å være søvnløs!!! Jeg blir sprø! Tror det er fordi jeg føler meg veldig, veldig alene akkurat nå. Jenta mi er reist bort, og bikkja er på jobb( Vakthund). Er så stusselig og stillt her. Katta er det ingen selskap i. Hun går bare å skriker etter mammaen sin( dattera mi). Jeg duger visst bare til èn ting for det dyret...nemlig mat!

Jaja, vi får ta en litt slitsom og trøtt dag i morgen....sove litt p åettermiddagen før jeg skal på party....Gleder meg iallefall til å slå ut håret og feste litt med ei god venninne. Blir alltid morsomt når jeg og hun er ute på byen.

Egentlig hadde jeg jo håpet å benytte min barnefrie helg sammen med min nyeste "flørt"( Er for tidlig å kalle han noe annet.....)Men han er på jobb denne uken,så utsiktende til romantisk helg ser små ut, gitt! Man får ta vare på de små gleder i livet og prøve å finne positive ting ved de negative......Som for eksempel at jeg får tid til å pleie voksenkontakt og bare være meg, mens jenta mi er borte. Mens bikkja er borte, får jeg jo muligheten til å vaske ut tonnevis med vinterpels som ligger i store klynger i kriker og kroker.......Hah! der ser dere! JEg klarte å finne positive ting ed det jeg i utgangspunktet syntes var trist!

Kanskje jeg kan prøve å krype i loppekassa igjen? Kanskje jeg er så heldig at søvnen kommer krypende...

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah....da var en helg fylt med mange venner, moro, latter og alt for mye alkohol over.

Sitter her i snoopy pysjen min og føler meg ganske så redusert. Fredagen var jeg ute med en god venninne. Utrolig hvor mye skvalder to jenter kan få til i løpet av en kveld.........Lørdag kom en kompis og trakk meg opp fra fyllesyka. Han spanderte Norges beste kebab pizza og overtalt meg til å bli med kompisgjengen på fest.....

Det ble litt av en natt!! Møte utrolig mange venner ute på byen! Kjempearti!

Savnet etter en kjæreste blir litt lettere å bære, når det går opp for meg hvor mange mennesker jeg har rundt meg, som er glad i meg og bryr seg om meg.

Ekstra godt i dag, ble det da jenta mi kom hjem fra helgebesøk hos sine besteforeldre og at bikkja kom hjem etter en uke på jobb....Nå er hele vår lille familie samlet igjen...og det føles deilig!

Skal snart hoppe....eller krype i loppekassa. Må prøve å få meg en god natts søvn.....tør ikke å tenke på hvor tungt det blir på kickboxinga i morgen, etter alt for mye alkohol og alt for mange festrøyker......jaja, man lever bare en gang!!

Og Greeny....takk for hilsen! Koselig å høre fra deg! Deg også, Meja!

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jenta mi har blitt syk....og jeg som gleda meg til litt sosial omgang på treninga i kveld......Ikke nok med at jeg er sykmeldt og får minimalt med voksenkontakt på dagtid, men blir ofte det på kvelden også. Jeg pleier likssom å se frem til de stakkars timene jeg får sosial stimulans...

jaja, stakkars lita kan jo ikke for at hun har blitt syk,da! Prøver å lege alt til rette for henne med god drikke, passe på at dyna ligger riktig og stryke påkinnet.....ingenting er som mors tusling rundt seg når man er syk :)

I går kveld ble jeg gledelig overrasket...en venninne har blitt fridd til, og skal gifte seg allerede om seks uker(!)

kjempemorsomt!

Sitter igjen med en liten klump i magen,da...her jeg sitter uten mann og uten far til jenta mi. Føler av og til dårlig samvittighet ovenfor henne...at hun ikke har fått oppleve hva et "vanlig" familieliv med mor, far og barn er.......Hun har jo fått all kjærlighet og omsorg og mangler vel ingenting sånn...men allikevel.......Det settes litt i perspektv når alle rundt meg lever i etablerte og trygge forhold. Jeg havner alltid opp som den single venninna som alltid sitter på "singelbordet" i bryllup og festlige lag...

Nå ble det mye syting,her....skal se etter gullungen min jeg, nå....se om feberen har gitt seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeeeeeeder meg! Merker allerede abstinenser for at jeg ikke kom meg på treningen. Må finne på noe sprell i morgen....møte litt folk. Blir jo helt tullerusk av å gå her hjemme døgnet rundt!

Ikke blir det noe bedre av å føle at alt som har med kjærlighetslivet mitt å gjøre, går bare èn vei.....nemlig nedover. Trodde virkelig at jeg hadde funnet en som KANSKJE kunne bli en jegkunne kalle kjærest etterhvert...men nei,da.....

Han er riktignok på jobb denne uka, men syns virkelig at hvis han er interessert i meg, så kan han jo vise litt interesse?!?! Jeg gidder ikke å være den som alltid tar intiativ. Nei, får vel belage meg på å bli en sær, gammel tante med blått hår........................hehe, ser litt mørkt ut for meg for tiden.....kanskje det er vårslapphet og vårdepresjonen som plager meg? Jeg pleier da ikke å være så innmari negativ?!?!? Jeg er jo kjent

for å være positiv og blid.....hm, skal lufte bikkja og hoppe i pysjen ganske snart. I MORGEN er jeg fast bestemt på at alt skal bli så meget bedre!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg her igjen,da...uten å klare å sove. Har hatt en innholdsrik helg med både latter, glede og litt nedturer.

JEg har i lang tid flørta med en mann jeg mer og mer begynner å like....desverre. Jeg har lenge skjønt at han ikke er klar for noe forploktende, og det har jeg forsåvidt tatt konsekvensen av...eller HADDE tatt konsekvensen av......Jeg har sagt klart i fra at jeg ikke er interessert i løse forbindelser, at det blir for vanskelig. Fredagen traff jeg han for en hyggelig lunsj...ikke noe mer enn det. Fredags kveld var det klart for vennekvled på konsert og deretter en liten bytur. Jeg hadde ingen planer om å møte han igjen......før han plutselig står utenfor en uteplass da jeg var i ferd med å forlate plassen. Vet fylla ikke har skylda, men jeg smelta jo selvfølgelig helt..........Vi har det jo alltid helt topp når vi er sammen! Endte selvfølgelig opp med å tilbringe natta og store deler av lørdagen sammen med han. Da jeg dro, sa han at han gjerne ville h mere besøk av meg og at han er veldig betatt av meg. Lørdagen gikk, og søndagen har nå gått...har ikke hørt et pip fra han. Jeg prøvde å ringe han for å spørre etter et smykke jeg har mista hos han.....men han tok ikke telefonen. FAEN! ejg blir så sint påmeg selv! Han må jo ha mistet helt respekten for meg! Først sier jeg at jeg ikker er interessert i løse forbindelser, også i neste øyeblikk blir jeg med han hjem uten å engang blunke! Jeg skjønner jo at jeg har skikkelig tråkka i rekesalaten her.......

Det er bare det, at jeg liker han så innmari godt, og jeg vet at han også liker meg...men jeg tror han liker sin singelstatus enda bedre. Han vil likssom ikke ta et standpunkt, eller bestemmes eg for noe som helst....eller, det er vel nettop dèt han nå har gjort...og bestemt seg...........Dette er jo bare så typisk meg! Når skal jeg lære???

Ok, da gjenstår det bare èn ting i gjen....å nullstille seg nok en gang. Slette nummer, og innse at slaget er tapt. At han faktisk ikke er interessert i å ta vårt "forhold" videre. Syns bare det er så innmari vanskelig å prøve å legge noe som kunne vært veldig, veldig bra bak seg. Å gå videre, uten å snu seg tilbake.

Noe har jeg da allikevel lært......å ha såpass stolthet, at jeg ikke ber på mine knær, ringer 1000 ganger og sender enda flere 1000 meldinger!

Noen råd, dere som leser dagboka mi? Hvordan jeg skal komme meg over skuffelsen? Begynner å bli ganske så desillusjonert, her jeg sitter......

Skal prøve å sove igjen, ute nå la tankeverna gå alt for hardt rundt i hodet mitt.....ligger nemlig å vrir og plager hjernen min med hva som har blitt gjort og sagt, hva som kan skje i fremtiden......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! Har endelig kommet meg på trening! Trener Kickboxing...og noen ganger er det en fordel å få lov til å sparke og slå så mye du gidder!

Jeg har vært skikkelig sur og bitchy i hele dag. Sikkert på grunn av lite søvn og masse tanker på fadesen med flørten min. Jeg har gått å vært irritert på meg selv, og min svake karakter i hele dag.

Stakkars sparringspartneren min! Tror hun ble litt redd for meg i dag. Jeg fikk sparket og slått rimelig hardt og brutalt i dag!

Nå skal jeg ta meg en dusj, spise litt og legge meg TIDLIG! Også skal jeg prøve å ha viljestyrke nok til å prøve å glemme han jeg begynte å bli forelska i......begynne på nytt. Ny dag og nye sjangser i morgen. Må da vel finnes en mann der ute, som jeg liker og at han liker meg like mye tilbake!!! Herregud! Jeg er da ikke så vanskelig å like! Søt og grei jente, med meningers mot og selvstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink jente! Jeg har puttet alle tanker og følelser angående mr X i en skuffe i hjertet mitt, låst skuffen og gjemt nøkkelen.

Føles egentlig godt, å ta en bvisst beslutning på dette. Jeg kan jo ikke kaste bort den flotte våren og den deilige sommeren på å gå å håpe på at han plutselig skal snu om, og bli veldig klar for å leve et liv sammen med meg......nei, tror ikke det kommer til å skje. Har brukt nok energi på håpløse forbindelser de siste to årene.........Nekter å være ulykkelig en sommer til!

Derfor har jeg tatt en sjefsvgjørelse for min egen del. Ikke mer Mr X. Og faktisk, det går greit nå, når jeg har lukket skuffen helt igjen.

Nå skal jeg nyyyyte våren, kose meg med jenta mi. Være sammen med venner og familie og bare ha det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det må jeg virkelig si, det står respekt av at du klarte å putte alt i en skuff og låse den godt og hardt. Med tida så blir det nok bedre og med en deilig sommer på vei med alle blomstene og fargene det fører med seg. Herlig :blomst:

Håper du får en fin dag og husk å vær stolt av deg selv,

Klem fra Kunstner'n :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, tusen takk!!! Så koselig å få en hilsen i dagboka si!

Og ja, jeg er faktisk stolt av meg selv denne gangen!

Rart det der, hvor lett det egentlig er, når man først har bestemt seg fullt og helt!

Tidligere hadde jeg nok sagt stopp, men fortsatt hatt døra på gløtt. Har nemlig et problemmed å kutte relasjoner som ikke er bra for meg.

Jeg går der da, selv hvor skjør relasjonstråden er, og tenker " dette er jo noe som kunne blitt noe bra....enn om, eller enn hvis...."

Nå føler jeg at det er på tide å bli flinkere til å stole på meg selv, og magefølelsen min.

Ja, mr X var en topp type og vi hadde det veldig bra når vi var sammen...men jeg kan ikke sette livet mitt på vent, fordi han ikke har landet fra "singelhimmelen" enda.

Så, takk for blomsterbuketten, Kunsteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, bare hyggelig :)

Det er alltid en godt å komma seg opp av gjørma og begynne å kjenne sola som varmer og tørker bort søla.

Bare ta en titt i dagboka mi hvis du sku kjede deg en dag. Er ikke så mye spennende der da men.... :sove: hehehe...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

heihei!! Jøss, en spennende dagbok jeg har gått glipp av :o Ok, jeg har først nå i det siste funnet ut at dagbøker er en fin ting, hehe...

Du traff meg rett i hjerterota, om jeg får si det! Ble skuffet over at du ikke hadde flere sider jeg kunne lese på :ler:

Sånne folk som renser hus.. wow! må ha vært litt av en opplevelse det der! jeg har alltid vært dypt fascinert av slike ting! Er sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi er klar over...

Og gjett om jeg kjenner meg igjen i kjærlighetslivet ditt da!! Tror man ENDELIG finner en flott type, men så vil han ikke ha noe stabilt, men det vil du, og så sier man at man ikke vil ha noe slikt "hoppe-til-køys" forhold, men hva gjør man? jo, man hopper gjerne oppi et par ganger til før man rister seg selv... hehe...

Er flott du kommer deg videre iallefall!! Står det respekt av!

oioi, ble lang hilsen fra meg dette.....

kommer nok tilbake :wink: blir ikke kvitt meg nå, altså, heehee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!! Enda flere hilsner!

Du aner ikke hvor godt det er å høre at det er flere som roter til kjærlighetslivet sitt!!

Hehe, jeghar heldigvis avfunnet meg med at det ikke blir noe mer med mr x..........hehe, kjenner jeg meg selv rett, skriver jeg vel ganske snart om en ny mr x.....

Husrenselse,ja.........skal love deg at det ikke har vært enkelt å sove eller være i leiligheten etter "utdriveren" dro! Det har knaket og banket, ristet og knust i fjorten dager nå..........Jeg måtte ringe til utdriveren og spørre om hva han egentlig har gjort. Har ringt han flere ganger..........når det har blitt skikkelig ille!

Han har hver gang beroliget meg med at det er helt normalt at det blir verre før det blir bedre. Jeg har et par venner som ikke tør komme mer på besøk etter de uten grunn har fått slått ut glass de har i hånda.........

Det har roet seg litt nå,da............heldigvis! Begynte å bli ganske sliten av alt som har skjedd....dyrt har det begynt å bli også...å erstatte alt av glass som har blitt knust!!!

vel, vel....det var DEN historien! Håper jeg slipper noe mer krøll med akkurat dette.

I dag har jeg hatt en helt ok dag. Er jo sykmeldt enda og det begynner jeg å bli kraftig lei av! Vil ut og jobbe! Bare så synd det er umulig å gå tilbake til min gamle jobb. Er ikke helt klar for å rippe opp i den lange og smertefulle historien, om HVORFOR jeg ikke kan gå tilbake til jobben.

En gammel arbeidskollega ringte isted. Han er i byen på forretninger(han jobber i på hovedkontoret i Oslo). Han lurte på om jeg kunne tenkt meg å treffe han i kveld. Tja, vet ikke jeg! Vet jo han er et ordentlig svin, når det gjelder sladring og damer......Han har jo samboer og barn hjemme i Oslo...og jeg har sett og merket hans oppførsel når vi har vært på en av våre utallige forretningsreiser. Syns synd på dama hans....han er langt i fra trofast! Jeg mister på en måte respekten for sånne mennesker.........

hm....skla lage meg litt mat jeg, nå.....skal ikke se bort fra at det kan komme mere skvalder fra meg i kveld....noe må jeg jo finne på her jeg sitter mutters, putters alene!

...og sexorata; blir glad for å ikke bli kvitt deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :oops: jeg mente SELVFØLGELIG SeroXata...... :hoho: Er det mulig å rødme selv om man sitter helt alene?????? Jepp! spør meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...