Gå til innhold

Lovvi`s skriblerier


Lovvi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:husarbeid:

heiiii.

Håper du koser deg med alle aktivitetene da...

Jeg kjører Luli til og fra dagmamma, jobber og jobber, vasker hus, oppvarter min kaill og forer familien om dagene.

Det går i ett strekk hele dagen, synes jeg.

I helgene er det konfirmasjon, bryllup etc...

du veit åssen det er...

Noe lykke på arbeidssøkerfronten?

Klem fra Hølloinnaaaaa :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ingenting fra arbeidsfronten enda, nei....begynner å bli litt stressa nå..........

Er litt frustrert....Hun venninna mi som skal gifte seg er visst litt snurt på meg...Besøkte henne i går. da var hun utrolig sliten etter evigvarende oppussing hjemme, null søvn pga lillejenta, forberedelse til dåp og bryllup og en utrolig aktiv krabat på to år som sprang rundt. JEg snakket litt med henne om hvor sliten hun var, og sa jeg var litt bekymra for henne. Hun var enig i at hun var sliten og lei...og jeg misforstod vel situasjonen...kan banne på at hun nesten var på gråten. Senere på dagen møtte jeg en av våre felles venninner for å gjøre ferdig forberedelsene til utdrikkningslaget hennes. Dette er en veldig god venninne av bruden. Vi kom inn på hvor mye hun har å gjøre for tiden...og da uttrykte jeg min bekymring over at hun var så sliten...

I dag fikk jeg en sur melding fra den kommende brud. Hun kunne fortelle meg at hun ikke husket å ha vært på gråten, og til min opplysning hadde hun det faktisk VELDIG bra for tiden........

Jeg blir litt lei meg. Skulle vel ikke ha brydd meg så mye og heller holdt meg unna. Vet jeg ikke skulle ha luftet min bekymring ovenfor en tredjeperson.....men det var egentlig bare godt ment! Bryr meg jo om jenta!

Hater at folk er irriterte eller sure på meg.

Blir litt rart å møte henne på lørdagen nå utdrikkningslaget skal være......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii.

Håper det ordnet seg mellom deg og venninna.

Jeg er akkurat som deg og bekymer meg veldig hvis noen er sur på meg.

Du står jo sånn på for henne og sørger for at hun får et fint utdrikningslag så....

Hun har sikert glemt hele greia allerede.

Stor, stor klem fra vænninn.

Hva skal du i helgen da?

Jeg skal nussetusse masse på Luli`n...

Kanskje vi kan ringe på hos deg når vi går tur.

Hvis jeg ser at du er hjemme kommer vi innom og gir deg en klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei!

Jeg ringte og skværa opp med venninna. Hva skulle jeg gjort uten deg, Hølloina?

I dag har dattera overnattingsgjest..og hun ba meg om å være så vennlig å pelle meg ut en tur i kveld...sånn at de fikk ha venninne kveld alene....hehe :roll:

I mårra er det jo utdrikkningslag,da.......blir spennende å se hvordan hun reagerer på hva vi har stelt i stand.

Du må komme innom,ja! Kanskje jeg stikker innom i kveld en tur? Føler meg av og til hjemløs sånn som dattera styrer og ordner....

Vet du hva hun sa her en dag? " Nå er det på tide at du finner deg en mann, mamma! Jeg kan ikke alltid holde deg med selskap, vettu!" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hihih, så skjønn jenta di er:D vel, du har iallefall fått "lov", hehe :ler:

Er innom med en litt forsinket god helg hilsing jeg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Nå er utdrikkningslaget vel overstått. Ble kjempearti kveld!

Seroxata; katta til jenta mi ser nesten helt lik ut som din på bildet!!!

Nå har jeg snakket masse i telefonen og utsatt det jeg gruer meg mest til før 17. mai...nemlig stryking av bunadsskjorter....blæh! Ønsker alle en riktig god feiring!!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

heiiiii.

Sender deg en stor klem og håper du har det bra.

Vil bare si at du er ei fin jente og at alle som er dumme mot deg bare kan "snakk te hånda"...

Sil venneflokken din litt, kall det gjerne våropprydning :-)

Glad i deg, Tuppelure.

Hølloinnsssss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi kjenner hverandre veldig godt......Guapa...eller Hølloinna er så god, atte!

Skulle ønske jeg hadde tid til å fortelle om alt som har skjedd i det siste....for det er egentlig ganske mye! (inneholder litt av alle ingredienser en god såpe såpeserie skal ha; intriger, løgn, romantikk og drama......

Men skal på kurs i hele helgen...må forte meg å lufte bikkja og rydde og pakke og sende dattera til besteforeldrene og levere bikkja til bestekompis...........

Ønsker alle dere som leser dagboka mi en kjempefin helg!!!

Klem klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

*setter seg ned med kaffe og venter spent på fortsettelsen av såpeoperaen om Lovvis liv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! da varj eg tilbake! HAr vært på kurs i helgen, og i Oslo mandag og tirsdag( uff, prøvekjører falske negler til bryllupet......ikke enkelt å taste, gitt...)

Ok, lovte dere vel en liten oppdatering på siste episode i Lovvis liv.......(Hehe, teen din må vel ha rukket å blitt kald nå, Geeny?)

Som dere kanskje har fått med dere, har jeg styra fælt med utdrikkningslaget til venninna mi. Jeg gjorde det først og fremst fordi jeg ville, og at forloveren spurte meg om hjelp. Joa, utdrikkningslaget gikk fint.....og jeg TRODDE alt var i sin skjønneste orden.

Helt til jeg et par dager etterpå fikk følgede sms fra forloveren....." hei, er du hjemme i kveld? Jeg og "bruden" vil gjerne snakke litt med deg"

Jeg svarer ; " uff, det hørtes skummelt ut?? Er det noe galt? Hvis det er det, vil jeg gjerne vite hva det er, sånn at jeg også kan tenke litt på saken......"

Jeg fikk ingen svar tilbake. Derfor prøvde jeg å ringe bruden, hun tok ikke telefonen. Da ringte jeg forloveren, og hun var superstressa da hun tok telefonen( hun var på kaffebesøk hos bruden).

Jeg spurte henne hva det var som stod på, og at jeg gjerne ville vite hva som var så viktig. Hun ville ikke svare meg direkte.

Ok, da måtte jeg gå der da, å vente i uvisshet i flere timer, før de begge troppet opp hjemme hos meg senere på kvelden.

De benker seg ned foran meg, og fyrer løs.......

De var nemlig redd for at jeg skulle ta "glansen " fra forloveren......og de følte at jeg prøvde å skape splid mellom de to erterrisene.....( altså bruden og forloveren)og de følte det ubehagelig at jeg ble litt stille en liten periode under middagen PÅ utdrikkningslaget..

De mente også det var feil av meg å utrykke skuffelse og sårhet, over å ikke kunne få bli med på Danmarkstur til sommeren.

Jeg satt der som et enenste stort spørsmålstegn. Jeg tok meg selv i å lure på om jeg plutselig befant meg på ungdomsskolen igjen. Jeg skjønte INGENTING!!

Mente de virkelig at de hadde rett til å pine meg igjennom flere timer med uvisshet og troppe opp til avtalt tid, og stille meg til rett for ting som ikke engang var i nærheten av virkeligheten???

Dette var jo bare ting som de hadde sittet å sladret om, og lagd en stor sak ut av!

I første omgang, fortalte jeg dem om hva jeg mente om måten de hadde gjort dette på. Deretter spurte jeg dem, om jeg på noen tidspunkt hadde prøvd å ta "glansen" fra forloveren.....de begge så litt ned i bordplaten og innrømte at nei, jeg hadde vel egentlig ikke det.........deretter spurte jeg om de virkelig trodde jeg på noen tidspunkt ville prøve på noe sånt, og om de trodde jeg hadde noen grunn eller ønske om å gjøre noe sånt.....Den kommende bruden innrømte at jeg til nå hadde vært ganske "laidback".....altså, påstand- ingen rot i virkeligheten......bruden presterer deretter å si " Jeg må jo si at jeg ble litt skuffet da jeg fikk et lunket svar, da jeg spurte om du ville være med å finne smykke til brudekjolen....rett etterpå sier forloveren " Du må jo skjønne det, lovvi, jeg har ikke tid til å være med bruden på alt, heller...jeg må jo på jobb og sånn......" Altså, motsa akkurat sine egne beskyldninger mot meg....i det ene øyeblikk er de redd for at jeg skal bli for delaktig, i det neste, mener de at jeg ikke stiller opp nok.

Hvem i H::::::: tror de at de er?! Dronningen og kronprinsessen av Wannabeland?? Og hva i H:::::: tror de at jeg er? En JÆVLA dørmatte??

Og en ting til........det med Damnarksturen.......Jeg vet tilfeldigvis at Psykologer studerer i 6 år, og blir innprentet at man har LOV til å føle ting. AT det ikke finnes "FEIL" følelser, og at man har lov til å utrykke sine følelser.

Uff, kjenner jeg blir litt sint når jeg skriver dette. Føler meg så umåtelig tråkka på. Såra over bruden sin oppførsel er jeg også.

Virker som om alle de gangene jeg har støtta opp og hjulpet til, vasket hus og passet barna deres er glemt. Jeg trodde helt ærlig at hun var en bedre venninne en dette. Jeg trodde helt ærlig at hun kjente meg så godt og visste hva jeg stod for. At hun heller ville stått opp for meg, og fortalt forloveren at hun visste at Lovvi ikke var en så forferdelig person som de ville få meg til å være. For Bruden VET at det ikke finnes vondt i meg........jaja, jeg fikk avslutta samtalen med de to erterrisene, og har siden holdt avstand. Føler at jeg ikke trenger sånne "venner" rundt meg.

Jeg skal møte opp i bryllupet, smile og være blid...men jeg kommer ikke til å engasjere meg eller ta intiativ til å hjelpe til på noe som helst.

Åh...nå skulle eg egentlig fortelle neste kapittl i Lovvis kjærlighetsliv........mye som har skjedd der også. Men, kjenner at jeg ikke gidder å skrive mer i kveld. Har akkurat kommet hjem fra Oslo og er litt sliten i hodet.

Men jeg lover å oppdatere på kjærlighetsdelen også........bare ikke nå

Senga kaller! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

HUFF! For noen flotte "venninner" :o Kunne jo nesten minne om de gamle kranglene jeg hadde på barneskolen!

Helt utrolig, hva jenter kan klare å få stelt istand, om bare tungene får lov til å utfolde seg fritt!

Nei, jeg synes du har all grunn til å bli sinna!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,søta.

Til "venninnene" dine sier jeg som Denis (han flotte polakken) i Big Brother: "jai pisser på dai..."

Klem fra Hølloinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Hva skulle jeg gjort uten din fantastiske humor, Guapa`n min?!?!

I dag har det vært en rolig dag. Gått en lang tur i marka....fant ut at det må være no`alvorlig galt med magen til bikkja.......hu basja FEM ganger i løpet av turen...dvs at hun har basjet hm, la meg se SYV ganger i dag.....og enda har vi ikke hatt kveldsturen........ :o

Nok om bikkjas basje vaner....jeg har vel lovt dere å fortelle om Lovvi`s horrible kjærlighetsliv...?

Vel, jo mer jeg tenker over situasjonen, blir jeg helt matt. Jeg har nemlig fått meg en beundrer som ikke vil gi seg med et første. Han er jo ordentlig grei og okey, men han klarer likssom ikke å fange interessen min. Og da kommer min svakhet inn da, vettu! Jeg er ikke noe flink til å avvise. Jeg mener, han har jo ikke gjort noe galt, og vil jo bare så innmari gjerne bli kjent med meg........Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å komme meg ut av dette. Syns det er så innmari fælt å måtte si at jeg ikke er interessert i han. Noen forslag, noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

har du sett filmen. "ten ways to det dumped"?

Ha,ha ,ha MÅ sees!

Der er det mange tips, gitt.

Hva med å prompe høyt og støyende hver gang han er i nærheten.

Vift prompen bort på ham, slå opp latterdøra og rop:

"Åh, du dæven...kjente du DEN råttenprompen eller...?

det var en 10-poenger...MINST!"

Trukke han blir så hypp da... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var bryllupet over!

Jeg syns jeg klarte meg bra, jeg! Syns det var vanskelig å holde hodet kaldt...sysn jo det var litt trist å tenke på at en av de jeg så på som en god venninne hadde såret og skuffet meg sånn....jeg bestemte meg at hun i allefall ikke skulle føle noen skår i gleden på sin store bryllupsdag, og jeg lagde iallefall ingen demper på dagen. Syns det var trist og rart å tenke på at detter bryllupet, ville jeg ikke ha så mye mer kontakt med henne. Kanskje like greit?

I dag braket jeg og jenta mi skikkelig sammen. hehe, hun har blitt så utrolig "liten-fjortis" for tiden! Verdens største furteleppe, himling med øynene, og full av sarkastiske kommentarer. Jeg har mast om at hun må rydde rommet sitt i lang tid nå. I dag var intet unntak. Hun svarte med at det var hennes rom, og at hun likte å ha det sånn.....da hun begynte å bli småfrekk mot meg, ga jeg henne et ultimatium- enten begynte hun å rydde opp etter seg, ellers så tok jeg tv`n hennes i min varetekt i en halv time.( har lært dette på kurs). Hun ble helt rebelsk! Selv om hun da ikke så på tv, og at det bare varte i en halv time. Det endte med at jeg også mått beslaglegge mp3 spilleren hennes også. Hun truet emd å si til læreren sin at jeg ulte henne opp, og at hun ville ringe til politiet.....hehe, jeg ga henne telefonen og da at tlf nummeret til læreren og politiet lå på adresse lista mi og at det var bare å ringe.....ble ikke sånn hun hadde sett for seg min reaksjon, gitt!!

da alarmen gikk, og en halvtime var gått, satte jeg på plass tv`n og tok ikke saken videre opp. Hele greia endte med at hun kom angende og ba om unnskyldning, og vi ble enige om at jeg skulle få tak i noen fine esker og bokser, så skulle hun rydde og gi hver ting sin faste plass i morgen....og at hun hver søndag skulle rydde rommet sitt...............

Ikke alltid enkelt å være mamma, gitt!!

I morgen skal jeg til hodekrymperen og få ut litt gørr.....gleder meg alltid tilde timene! Føler at jeg får ryddet litt plass i hodet mitt, og der ting litt klarere.

Nå skal jeg krype i køya.....skal bli godt!!!

Natti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Heiii.

synes det er topp at du holder avstand til disse "venninnene".

De er ikke noe å samle på.

Hvordan går det på jobbsøkerfronten?

Håper alt ordner seg for deg.

Snart er det sommerferie...tenk det.

Tiden flyr.

Vi har ferie i juli i år.

Gleder meg til å nusse-tusse på Luli hele dagen!

Hun har forøvrig fått to jeksler..dvs. de er på vei opp nå.

Stakkars lille prompe-stompen, det er ikke godt å få tenner.

He,he..ser at dattera di har andre plager for tia.

Fjortisperioden er en frustrerende tid for mor og datter. :-)

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...