Gå til innhold

Å klype hverandre i rumpa på spøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Jeg er forresten dame. 

TS

Anonymkode: 07e03...80b

Menn er fysisk overlegne kvinner, og slike tilnærmelser fra en som kan "gjøre hva han vil" med henne er mye mer skremmende og dominerende. Hvis en kvinne klapser en mann på rumpa handler det om noe helt annet. Dette temaet ble hyppig debattert under #metoo-bevegelsen der mange kom med krampetrekninger om at også menn ble utsatt for trakassering.

Anonymkode: c161e...7e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er fysisk overlegne kvinner, og slike tilnærmelser fra en som kan "gjøre hva han vil" med henne er mye mer skremmende og dominerende. Hvis en kvinne klapser en mann på rumpa handler det om noe helt annet. Dette temaet ble hyppig debattert under #metoo-bevegelsen der mange kom med krampetrekninger om at også menn ble utsatt for trakassering.

Anonymkode: c161e...7e1

Om en person du kjenner godt og har en fleipete tone med gjør dette på en spøkefullt måte i nærvær av andre, så føles det vel ikke akkurat skremmende og dominerende. Det er vel ikke akkurat som han presser deg opp mot veggen og beføler deg? 

Om en mann skulle klype meg i rumpa på en fleipete måte, så ville jeg da ikke tenkt at han hadde tenkt å ta seg til rette og voldta meg?!? 

Og ja, menn blir også trakassert, både av andre menn og av kvinner. Selv om kvinner er mest utsatt. 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Om en kvinne gjør det mot en mann så er det ok

Om en mann gjør det mot en kvinne så er de seksuell trakassering.

Anonymkode: d8229...c53

:natti:

Anonymkode: ae538...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt.

Anonymkode: c161e...7e1

Hvorfor skal det være værre? Fordi menn bør forvente slik grunnet de er menn og kvinner skal ikke fordi de er kvinner?

Vil vi ha likestilling, så må man også forstå at mange menn faktisk ikk vil like det heller. Men for noen så er det jo kun kvinner som skal ha rett til å føle seg trakasert, eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har oversett noe, men må du klype noen i rumpa da ?😅 Kan du ikke bare droppe det hvis du er så usikker på det at du må lage tråd om det ? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RoseFox skrev:

Mulig jeg har oversett noe, men må du klype noen i rumpa da ?😅 Kan du ikke bare droppe det hvis du er så usikker på det at du må lage tråd om det ? 😂

Man må selvsagt ikke. Men jeg vet flere som har en sånn omgangstone at dette er en del av den interne humoren. 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om en kvinne gjør det mot en mann så er det ok

Om en mann gjør det mot en kvinne så er de seksuell trakassering.

Anonymkode: d8229...c53

Om en kvinne ser en naken mann er han en blotter. 

Om en mann ser en naken kvinne er han en kikker... 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Menn er fysisk overlegne kvinner, og slike tilnærmelse fra en som kan "gjøre hva han vil" med henne er mye mer skremmende og dominerende. Hvis en kvinne klapser en mann på rumpa handler det om noe helt annet. Dette temaet ble hyppig debattert under #metoo-bevegelsen der mange kom med krampetrekninger om at også menn ble utsatt for trakassering.

Anonymkode: c161e...7e1

Men er det å klype noen i rumpa alltid å anse som en "tilnærmelse"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...