Gå til innhold

Å klype hverandre i rumpa på spøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mellom venner og kollegaer som ser på dette som humor. Er det så ille? Synes folk tar seg alt for nær av alt mulig nå til dags... 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Men man skal jo respektere at andre ikke vil bli kløpet i rumpa. Jeg for eksempel, liker ikke det, og da forventer jeg at andre respekterer det når jeg sier ifra. Så kan de heller klype hverandre i rumpa.

Anonymkode: 7f2de...887

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal man respektere det om noen sier de ikke liker det. Man gir ikke klem til noen man vet ikke er bekvem med det heller. 

Anonymkode: 07e03...80b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge begge synes det er ålreit er det jo ikke noe problem. Men sånt bør man jo helst være helt sikker på før man gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Så lenge begge synes det er ålreit er det jo ikke noe problem. Men sånt bør man jo helst være helt sikker på før man gjør.

Hvordan kan man være helt sikker på noe som helst før man har prøvd? Men dersom man kjenner hverandre godt, og begge liker å fleipe med hverandre, så burde det ikke være helt krise å klype noen i rumpa. Dersom vedkommende misliker det, sier i fra og man beklager og aldri gjør det igjen, burde ingen skade være skjedd. 

Personlig synes jeg det kan være litt moro. 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man være helt sikker på noe som helst før man har prøvd? Men dersom man kjenner hverandre godt, og begge liker å fleipe med hverandre, så burde det ikke være helt krise å klype noen i rumpa. Dersom vedkommende misliker det, sier i fra og man beklager og aldri gjør det igjen, burde ingen skade være skjedd. 

Personlig synes jeg det kan være litt moro. 

Anonymkode: 07e03...80b

Personlig kan jeg ikke forstå hva som er morsomt med det. Vondt er det også, i tillegg til at jeg vil ha rumpa mi i fred!

Jeg blir forbanna hvis noen gjør det på meg og er ikke redd for å vise det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kan klype meg i rumpa, imens med andre så hadde det blitt utrolig kleint og merkelig, eller eventuelt ganske ekkelt. 

Man må jo ha den type kjemi, tone og humor seg imellom for å gjøre det.

Hvis folk reagerer på at du klyper dem i rumpa så er det kanskje ikke så enkelt som at de bare ikke tåler det fra noen som helst, sjansen er nok aller størst for at du er en creepy person uten sosiale antenner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Personlig kan jeg ikke forstå hva som er morsomt med det. Vondt er det også, i tillegg til at jeg vil ha rumpa mi i fred!

Jeg blir forbanna hvis noen gjør det på meg og er ikke redd for å vise det. 

Man trenger da ikke klype hardt. 

2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Noen kan klype meg i rumpa, imens med andre så hadde det blitt utrolig kleint og merkelig, eller eventuelt ganske ekkelt. 

Man må jo ha den type kjemi, tone og humor seg imellom for å gjøre det.

Hvis folk reagerer på at du klyper dem i rumpa så er det kanskje ikke så enkelt som at de bare ikke tåler det fra noen som helst, sjansen er nok aller størst for at du er en creepy person uten sosiale antenner. 

Selvfølgelig må man ha den type tone og humor seg i mellom for at det skal være greit. 

Og nei, ingen har reagert på at jeg har kløpet dem i rumpa. Jeg har heller ikke gjort det på særlig mange. 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kollega jeg tullet mye med fra tid til annen. Han tenkte sikkert at jeg bare ville ta det som tull, men det gjorde jeg virkelig ikke, og synes overhodet ikke det å ta seg til rette på andres kropper uten tillatelse er spesielt morsomt. Så jeg klikka vinkel, sa at det ikke er greit (dessverre kom det noen gloser fra meg også), han så ikke reaksjonen min komme i det hele tatt. Poenget er at folk er ulike, noen synes det er gøy og andre ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger da ikke klype hardt. 

Man trenger ikke klype i det hele tatt, hva i alle dager er morsomt med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mellom venner og kollegaer som ser på dette som humor. Er det så ille? Synes folk tar seg alt for nær av alt mulig nå til dags... 

Anonymkode: 07e03...80b

Har man holdningen at "folk tar seg nær av alt nå til dags" så har man trolig ikke de sosiale antennene til å se når det er greit å klype folk i rumpa eller ikke. 

Tommelfingerregelen får være at du bør vente med å klype noen i rumpa til de klyper deg i rumpa. 

Anonymkode: 76b17...6ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lauge skrev:

Jeg hadde en kollega jeg tullet mye med fra tid til annen. Han tenkte sikkert at jeg bare ville ta det som tull, men det gjorde jeg virkelig ikke, og synes overhodet ikke det å ta seg til rette på andres kropper uten tillatelse er spesielt morsomt. Så jeg klikka vinkel, sa at det ikke er greit (dessverre kom det noen gloser fra meg også), han så ikke reaksjonen min komme i det hele tatt. Poenget er at folk er ulike, noen synes det er gøy og andre ikke. 

Er ganske spesielt av en mannlig kollega å klype en dame i rumpa! Det kalles ofte trakassering. 

Jeg har EN mannlig venn som kan gjøre det mot meg, men han er homo så det holder. Han klyper ikke uansett... men dasker av og til. :fnise: Men vi er BFF liksm. Ikke alle kvinner som får daske meg på baken heller, bare sånn at det er klart. 

Anonymkode: 24e74...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tommelfingerregelen får være at du bør vente med å klype noen i rumpa til de klyper deg i rumpa. 

Anonymkode: 76b17...6ca

Og om de tenker det samme, så blir ingen kløpet i rumpa.... 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en kvinne gjør det mot en mann så er det ok

Om en mann gjør det mot en kvinne så er de seksuell trakassering.

Anonymkode: d8229...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mellom venner og kollegaer som ser på dette som humor. Er det så ille? Synes folk tar seg alt for nær av alt mulig nå til dags... 

Anonymkode: 07e03...80b

Da må man være sikker på de andre liker det. Jeg hadde klikka!

Anonymkode: 8ba22...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en kvinne gjør det mot en mann så er det ok

Om en mann gjør det mot en kvinne så er de seksuell trakassering.

Anonymkode: d8229...c53

Er det verre at en mann klyper en dame i rumpa enn omvendt? 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det verre at en mann klyper en dame i rumpa enn omvendt? 

Anonymkode: 07e03...80b

Ja, selvsagt.

Anonymkode: c161e...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må man være sikker på de andre liker det. Jeg hadde klikka!

Anonymkode: 8ba22...318

Det er et langt sprang mellom å like det og å klikke... 

Man merker vel om det er gjort som en morsomhet enn om det er gjort på en klam, ekkel måte. Er det ment som humor, er det vel ikke noe å ta på vei for. Da kan man vel bare si fra om at man ikke synes det er morsomt, og så lar vedkommende være å gjøre det igjen. 

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt.

Anonymkode: c161e...7e1

Hvorfor? 

Jeg er forresten dame. 

TS

Anonymkode: 07e03...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...