Gå til innhold

Ser denne kroppen bra ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, grusomt overektig kropp. Trist å se.

Anonymkode: 36006...9b2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, grusomt overektig kropp. Trist å se.

Overvektig*

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det til alle damer uansett hvordan de ser ut? Jeg sendte et bilde til deg, ganske lenge siden nå. Jeg er normalt slank uten "polstring". Jammen var jeg lekker og deilig også. Skriver som anonym, så får du noe å lure på. ;)

Anonymkode: 8651e...e0c

Har du enda ikke funnet ut hvor desperate han og de andre mennene her inne som hyller alle kvinner de ser er?

Anonymkode: 837c5...00e

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lettere å slenge dritt om en annens kropp når man kan være anonym?

TS her altså, men jeg valgte selv å bruke AB her. Jeg ser mange uttrykker seg om helsen min: ok, men helsen min er faktisk bra og jeg lever et helt normalt liv. Til de som måtte kommentere antrekket: jeg går slik hjemme sammen med typen. Han klager ikke.

Anonymkode: 8d99b...134

Ah, det er en vanlig sort topp som du har dratt ned for å vise brystene? Da er det ikke noe galt med antrekket.

Anonymkode: b5d82...766

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du enda ikke funnet ut hvor desperate han og de andre mennene her inne som hyller alle kvinner de ser er?

Anonymkode: 837c5...00e

Trøndermann er kanskje en sånn en. Så vidt jeg vet er det i alle fall en annen en som i tide og utide påpeker at han kun liker store  damer.

Anonymkode: f7001...a21

Skrevet

Synes det skal være lov å si at det ikke er greit å hyle overvekt. Det er et alvorlig helseproblem i dagens verden. Forårsaker mye hjerte- og karsykdommer. Mennesket er sikkert en flott kvinne, men synes som sagt ikke man skal si at dette er en "fin kropp" når det rett og slett er helseskadelig.

Anonymkode: 1f9fb...2c3

Skrevet
På 21.11.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev:

😏

74ef7158c4515fa27c03c6d8ea1d2592-imagejpeg.jpg

Er det ikke veldig ubehagelig å gå i altfor små klær?

På 21.11.2018 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Mye dritt svar her. Jeg synes alle kropper er fine. Selvfølgelig ser man på bildet at det er overvekt her og det kan være farlig. 

Men du ser flott ut. Ikke bry deg om hva andre mener uansett! KG er den værste plassen å spørre om sånt. Nesten alle på KG har diagnosen A4 syndrom. 

Anonymkode: dc578...813

Så du synes sykdom er fint å se på? Fedme er en sykdom. Synes du andre sykdommer ser fine ut også? 

Anonymkode: aaa0b...efe

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes sykdom er fint å se på? Fedme er en sykdom. Synes du andre sykdommer ser fine ut også? 

Litt pussig kommentar.

Har du overvektige venner/venninner? Omtaler du de som syke? Virkelig?

Skrevet

Store myke pupper, og deilig formfull kropp.  

Anonymkode: 0b4b5...125

Gjest Monsieur Beau
Skrevet
På 21.11.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev:

😏

74ef7158c4515fa27c03c6d8ea1d2592-imagejpeg.jpg

Syns ikke det var så tiltrekkende med "kosebukse/hjemmeuniform".... Kroppen på bildet hadde sikkert vært digg den, dersom vedkommende hadde kledd på seg noe mer passende og  sexy. Store kvinner kan være minst like sexy som andre kvinner. Likte godt puppene ! ;) 

Skrevet

Alt det magefettet må være helseskadelig. 

Anonymkode: f49b7...320

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne dødd for de puppene! Kjempefine 😍 Hilsen overvektig dame med små hengepupper. 

Anonymkode: 87a1c...074

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kunne dødd for de puppene! Kjempefine 😍 Hilsen overvektig dame med små hengepupper. 

Anonymkode: 87a1c...074

Tror nok de der puppene henger mye de også, uten bh. Eller kanskje de ligger oppå magen. Uansett er den dama alt for stor, med alle de problemer det medfører. Og jeg liker faktisk litt runde damer......

• Liker 1
Skrevet
På 22.11.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Litt pussig kommentar.

Har du overvektige venner/venninner? Omtaler du de som syke? Virkelig?

Så du mener fedme ikke er en sykdom? At de bare er spiser for mye Fordi de mangler selvkontroll og er for late til å trene. Driter i helsa og kroppen sin selv om de vet det er helseskadelig?

Anonymkode: aaa0b...efe

• Liker 2
Skrevet

Er det din egen kropp du legger ut for vurdering så er det greit.

Hvis det er noen andre sin kropp du legger ut til vurdering, så er du bare teit. En av disse som alltid har likt å baksnakke og gjerne henge ut andre.

Burde vel ha startet ny tråd: Hva tenker dere om ts?

Anonymkode: bbc80...326

Skrevet

Synes personen er lubben/tykk. Og har for trange klær.

Litt trening/aktivitet og mindre sukker, og hun vil se resultater ganske fort.

Anonymkode: e573c...51c

Skrevet

Dette er syklig fedme. Du blir sannsynligvis ikke veldig gammel med alt det fettet  

Anonymkode: 470cd...dd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...