AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #81 Skrevet 21. november 2018 Nei, dessverre. Anonymkode: c2b60...fba
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #82 Skrevet 21. november 2018 Så takknemlig for at jeg er slank. Alt det fettet der, sorry, jeg synes det er kvalmt. Anonymkode: 1f087...8a3 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #83 Skrevet 21. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: 🤣 Til de som tenker det er trangt anntrekk nå, så bare vent til etter julekosen! 😂 Anonymkode: 8d99b...134 Hva har du å si til AB under? 12 minutter siden, AnonymBruker said: Du har stjålet bildet fra en gainer nettside. Anonymkode: 1b158...3f0 JEg googlet bildet og kom til en sånn side....huff a meg for noe greier Anonymkode: e3e19...8d9 1
Gjest fitteslikker Skrevet 21. november 2018 #84 Skrevet 21. november 2018 Dersom en kvinne har født barn, og kommet over en viss alder: ca 40- 45 + er det helt naturlig at de er litt formfulle. Selv, fordi jeg også er er i godt voksen alder, foretrekker jeg slike kvinner. Brede hofter,god rund bak, litt mage, og ikke mist store bløte og duvende bryster er deilig deilig! Derimot vis ungjenter i 20 – 25 års aldere har slik kropp, finner jeg det anstøtende, ja faktisk sykelig.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #85 Skrevet 21. november 2018 Jeg har BMI på rundt 40, og syns også det ser så ut som et veldig merkelig antrekk.. Tror heller ikke det er bra å gå i shapewear hele tidnen? Anonymkode: e9229...10b 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #86 Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du å si til AB under? JEg googlet bildet og kom til en sånn side....huff a meg for noe greier Anonymkode: e3e19...8d9 Det kan jeg svare på her. Kjæresten min tok bildet for å dele på nettopp 2 fetish sider. Så har jeg selv valgt å dele det her. Litt for også å vise han hvor stor forskjell på responsen er. Her en mainstream side, får jeg slike tilbakemeldinger. På de to der han har lagt det ut, får han utelukket kun positiv respons. Synes du svaret her var bra nok? Anonymkode: 8d99b...134
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #87 Skrevet 21. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jeg svare på her. Kjæresten min tok bildet for å dele på nettopp 2 fetish sider. Så har jeg selv valgt å dele det her. Litt for også å vise han hvor stor forskjell på responsen er. Her en mainstream side, får jeg slike tilbakemeldinger. På de to der han har lagt det ut, får han utelukket kun positiv respons. Synes du svaret her var bra nok? Anonymkode: 8d99b...134 Har du link til den andre siden? Anonymkode: e9229...10b
Eplejuice123 Skrevet 21. november 2018 #88 Skrevet 21. november 2018 .. Nei, jeg synes du ser overvektig ut. Rett og slett. 1
miss summers Skrevet 21. november 2018 #89 Skrevet 21. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jeg svare på her. Kjæresten min tok bildet for å dele på nettopp 2 fetish sider. Så har jeg selv valgt å dele det her. Litt for også å vise han hvor stor forskjell på responsen er. Her en mainstream side, får jeg slike tilbakemeldinger. På de to der han har lagt det ut, får han utelukket kun positiv respons. Synes du svaret her var bra nok? Anonymkode: 8d99b...134 Så det er hans fetish? Å gjøre deg større? Trives du? 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #90 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, miss summers skrev: Så det er hans fetish? Å gjøre deg større? Trives du? Ikke å gjøre meg større. Han liker meg stor og han liker store damer (BBWs). Jeg er derimot ikke noe offer her, siden jeg både liker å være stor og jeg er glad i mat. Det var sånn vi møtes. Han driver ikke å feter meg opp, nei. Jeg går derimot ikke på noen form for diett men jeg er heller ikke en kvinne med helseproblemer, bare så det er sagt. Anonymkode: 8d99b...134 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #91 Skrevet 21. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du link til den andre siden? Anonymkode: e9229...10b Du mener de andre sidene? Om du er interessert: bbw-chan.nl og stufferdb.com - enjoy 😉 Anonymkode: 8d99b...134 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #92 Skrevet 21. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har stjålet bildet fra en gainer nettside. Anonymkode: 1b158...3f0 Kanskje hun selv har lagt det ut der og er en "gainer"? Men mest sannsynlig er dette en trolletråd. Eller en fatshamingstråd. Ser ut som en amerikansk kropp. Ingen med den størrelsen er så virkelighetsfjerne at de tror de vil få positive kommentarer på et sånt bilde. Anonymkode: 3f437...c85 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #93 Skrevet 21. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan garantere 100% at du ikke ville svart slik hvis det var bilde av en veldig undervektig kvinne. Da ville du hivd deg på hylekoret for å fordømme det. Anonymkode: 837c5...00e Der tar du feil. Ta ut din egn flis først du. Anonymkode: dc578...813
visp Skrevet 21. november 2018 #94 Skrevet 21. november 2018 Jeg bryr meg ikke hvordan kroppen din ser ut; overvekt ser man overalt. Det som gjør at jeg stusser veldig er å legge ut et bilde av seg selv og be om tilbakemelding på nett. Det er vel ikke noen som gjør sånt? Uten mål og mening eller noe bakgrunn. Derfor tror jeg heller ikke det er ts sin kropp. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #95 Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun selv har lagt det ut der og er en "gainer"? Men mest sannsynlig er dette en trolletråd. Eller en fatshamingstråd. Ser ut som en amerikansk kropp. Ingen med den størrelsen er så virkelighetsfjerne at de tror de vil få positive kommentarer på et sånt bilde. Anonymkode: 3f437...c85 Tja kan jo være som hun sier at hun vil se forskjell på reaksjonene. Jeg har bilder på bla cupido, får ekstremt mye kommentarer på hvor digg kropp jeg har. Hadde jeg lagt ut bilde her hadde garantert 50% om ikke mer sagt at jeg er for feit, for lite fit etc. Jeg er altså ikke kjempestor men ikke slank. Bmi på 27, men er høy så ser nok slankere ut. Anonymkode: 90ee8...f78 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #96 Skrevet 21. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke å gjøre meg større. Han liker meg stor og han liker store damer (BBWs). Jeg er derimot ikke noe offer her, siden jeg både liker å være stor og jeg er glad i mat. Det var sånn vi møtes. Han driver ikke å feter meg opp, nei. Jeg går derimot ikke på noen form for diett men jeg er heller ikke en kvinne med helseproblemer, bare så det er sagt. Anonymkode: 8d99b...134 51 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jeg svare på her. Kjæresten min tok bildet for å dele på nettopp 2 fetish sider. Så har jeg selv valgt å dele det her. Litt for også å vise han hvor stor forskjell på responsen er. Her en mainstream side, får jeg slike tilbakemeldinger. På de to der han har lagt det ut, får han utelukket kun positiv respons. Synes du svaret her var bra nok? Anonymkode: 8d99b...134 Kjæresten din virker som en feeder. Ser jo en av kommentarene sier at du må legge på deg mer. Feederism er jo en form for mishandling. Du føler deg kanskje elsket men du bare tilfredsstiller hans fetish. Jeg synes dette er veldig trist og jeg kunne ønske du hadde en normal kjæreste. Anonymkode: e3e19...8d9 10
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #97 Skrevet 21. november 2018 Den kroppen hadde vært en gave for alle som liker å tegne akt. Anonymkode: d6b19...c08
Gardina Skrevet 21. november 2018 #98 Skrevet 21. november 2018 Syns du ser fin ut. Men gå opp noen str i klær. 1
OPIgirl Skrevet 21. november 2018 #99 Skrevet 21. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er jammen hyggelig Anonymkode: 68988...6ae Hva er galt med ærlige svar. Jeg synes heller ikke den kroppen ser bra ut. Og for ikke å snakke om at det er direkte helsefarlig å være så overvektig. 3
OPIgirl Skrevet 21. november 2018 #100 Skrevet 21. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det lettere å slenge dritt om en annens kropp når man kan være anonym? TS her altså, men jeg valgte selv å bruke AB her. Jeg ser mange uttrykker seg om helsen min: ok, men helsen min er faktisk bra og jeg lever et helt normalt liv. Til de som måtte kommentere antrekket: jeg går slik hjemme sammen med typen. Han klager ikke. Anonymkode: 8d99b...134 Helsen din er kanskje bra nå, men på sikt risikerer du både diabetes, høyt blodtrykk og hjerte og karsykdommer. For ikke å snakke om at belastningen på muskler og ledd er enorm. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå