Gå til innhold

Ser denne kroppen bra ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke å gjøre meg større. Han liker meg stor og han liker store damer (BBWs). Jeg er derimot ikke noe offer her, siden jeg både liker å være stor og jeg er glad i mat. Det var sånn vi møtes. Han driver ikke å feter meg opp, nei. Jeg går derimot ikke på noen form for diett men jeg er heller ikke en kvinne med helseproblemer, bare så det er sagt.

Anonymkode: 8d99b...134

Hvordan kan du si at du ikke er en kvinne med helseproblemer? Selvom du gjerne føler deg frisk og sunn, så kan jeg nesten garantere deg at all den fedmen sliter på de indre organene dine, spesielt hjertet. Men hver sin lyst. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten din virker som en feeder. Ser jo en av kommentarene sier at du må legge på deg mer. Feederism er jo en form for mishandling. Du føler deg kanskje elsket men du bare tilfredsstiller hans fetish. Jeg synes dette er veldig trist og jeg kunne ønske du hadde en normal kjæreste. 

Anonymkode: e3e19...8d9

Hei du :)

Kjæresten min er ikke feeder, men en fat admirer. Det er forskjell der. Ja, han elsker store/tjukke/overvektige damer (kjært barn har mange navn). Jeg derimot elsker å være stor selv, har du ikke tenkt på det? Han tvinger meg ikke opp i vekt eller feter meg opp på noen som helst måte. Hvor enkel tror du jeg er? Jeg gjør ikke noe med kroppen min som jeg ikke vil selv. 

Du hadde forøvrig blitt overrasket over hvor normal han var sett utenfra. Men ikke tro jeg er et offer eller er med på noe jeg ikke liker eller noe jeg har kontroll på selv. Han har sin fetish, men jeg har mine jeg også vet du.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er ikke feeder, men en fat admirer. Det er forskjell der. Ja, han elsker store/tjukke/overvektige damer (kjært barn har mange navn). Jeg derimot elsker å være stor selv, har du ikke tenkt på det? Han tvinger meg ikke opp i vekt eller feter meg opp på noen som helst måte. Hvor enkel tror du jeg er? Jeg gjør ikke noe med kroppen min som jeg ikke vil selv. 

Du hadde forøvrig blitt overrasket over hvor normal han var sett utenfra. Men ikke tro jeg er et offer eller er med på noe jeg ikke liker eller noe jeg har kontroll på selv. Han har sin fetish, men jeg har mine jeg også vet du.

Men hvorfor dette behovet for å høre andres meninger om dere har det greit som dere har det?

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra dere er lykkelige, bra du trives!  Jeg håper faktisk at alle de som maser og gnåler om vekten og helsen din, ikke spiser, drikker, eller på andre måter får i seg usunne matvarer og substanser selv!! Håper ingen snuser, drikker for mye brus, får i seg for mye kunstig søtning, eller noe annet usunt. Dere rakker ned på ts, tenk på helsa, tenk på kroppen, håper dere tenker like mye på deres egne kropper? 

Anonymkode: f718e...4d9

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun selv har lagt det ut der og er en "gainer"? Men mest sannsynlig er dette en trolletråd. Eller en fatshamingstråd. Ser ut som en amerikansk kropp. Ingen med den størrelsen er så virkelighetsfjerne at de tror de vil få positive kommentarer på et sånt bilde. 

Anonymkode: 3f437...c85

Jeg troller ikke. Det finnes faktisk kvinner som trives med den kroppen de har, selv om de er overvektig, og det finnes menn som liker kvinner som er over gjennomsnittet i vekt. 

Jeg vet ikke hva du legger i amerikansk kropp (har mine mistanker dog) men jeg er hundre prosent norsk. Jeg sier at på fetish sider får jeg bare positive kommentarer, men av ren nysgjerrighet, siden jeg har profil her, så ville jeg teste for å sammenligne. Ser du oppgir AB. Hadde du postet under nick, kunne jeg sendt deg en privat meldig, (siden jeg nå bruker AB siden jeg postet bilde).

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Men hvorfor dette behovet for å høre andres meninger om dere har det greit som dere har det?

Vet du at noen faktisk tenner på tilbakemeldinger på egen kropp og slikt? Det er også en fetish.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du at noen faktisk tenner på tilbakemeldinger på egen kropp og slikt? Det er også en fetish.

Så ta det i de rette kanalene da. Ikke bruk gud og hvermann til onanistoff.

• Liker 6
Gjest fitteslikker
Skrevet
37 minutter siden, Gardina skrev:

Syns du ser fin ut. Men gå opp noen str i klær.

Har du/dere enda ikke skjønt det? Hele hensikten med de tettsittende klærne er jo nettopp at kroppsformen hennes skal komme tydelig frem! 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😏

74ef7158c4515fa27c03c6d8ea1d2592-imagejpeg.jpg

Du er bra nok som du er.

Kanskje du skulle velge tøy som kamuflerte litt på bysten og magen og fremhevet midjen?

Anonymkode: 59940...ff3

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

😏

74ef7158c4515fa27c03c6d8ea1d2592-imagejpeg.jpg

Rett og slett helt fantastisk nydelig og deilig!! Drømmekroppen spør du meg 😍

Skrevet

Egentlig er det fint at du har et så bevisst og kompromissløst forhold til dette. Selvtillit er alltid bra! Skulle ønske at jeg fikk lov til å være anorektisk i fred, uten innblanding av "velmenende". For jeg elsker å være mager 😊

• Liker 9
Skrevet

Den kroppen hadde vært en gave for alle som liker å tegne akt.  :) 

Anonymkode: d6b19...c08

Jeg tegner akt, og nei. Virkelig ikke.

Anonymkode: beeb1...887

• Liker 6
Skrevet

Herlig dame....skulle trimmet henne litt ned i håp om å få bort noe mage...men beholde boobs og rumpe 😛

Anonymkode: 68190...c5f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tegner akt, og nei. Virkelig ikke.

Anonymkode: beeb1...887

Da er du kanskje ikke så veldig flink å tegne akt? Strekmenn kan jo alle tegne

Anonymkode: 68190...c5f

Skrevet

Spesielt at denne tråden får stå.

Anonymkode: 67430...29b

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Trøndermann skrev:

Rett og slett helt fantastisk nydelig og deilig!! Drømmekroppen spør du meg 😍

Sier du det til alle damer uansett hvordan de ser ut? Jeg sendte et bilde til deg, ganske lenge siden nå. Jeg er normalt slank uten "polstring". Jammen var jeg lekker og deilig også. Skriver som anonym, så får du noe å lure på. ;)

Anonymkode: 8651e...e0c

Skrevet

Hehe,sier ikke det til alle nei. Og selv om jeg er glad i polstring som du sier, og ekstra kg rundt om så kan jeg synes slankere damer også er flotte. Det kommer helt an på. Nå kan jeg ikke huske dette bildet du snakker om, men hvis jeg sa du var flott så mente jeg det. Som sagt, det er mer enn bare størrelse  som spiller inn ang hva jeg synes er fint og ikke 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det til alle damer uansett hvordan de ser ut? Jeg sendte et bilde til deg, ganske lenge siden nå. Jeg er normalt slank uten "polstring". Jammen var jeg lekker og deilig også. Skriver som anonym, så får du noe å lure på. ;)

Anonymkode: 8651e...e0c

Og jeg glemte å sitere deg i innlegget over..

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Kjæresten din virker som en feeder. Ser jo en av kommentarene sier at du må legge på deg mer. Feederism er jo en form for mishandling. Du føler deg kanskje elsket men du bare tilfredsstiller hans fetish. Jeg synes dette er veldig trist og jeg kunne ønske du hadde en normal kjæreste. 

Anonymkode: e3e19...8d9

Ja selvsagt er det den stor stygge mannen sin feil :roll: Slike som deg tenker ikke over det to ganger at det sikkert er TS som utnytter kjæresten for hennes egen fetish, så jeg kunne ønske TS sin kjæreste hadde en normal kjæreste fremfor en fetishist.

Anonymkode: 615a1...2e6

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun selv har lagt det ut der og er en "gainer"? Men mest sannsynlig er dette en trolletråd. Eller en fatshamingstråd. Ser ut som en amerikansk kropp. Ingen med den størrelsen er så virkelighetsfjerne at de tror de vil få positive kommentarer på et sånt bilde. 

Hvordan ser en amerikansk kropp ut som er anderledes enn en Norsk en?

Anonymkode: 837c5...00e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...