Gå til innhold

Ser denne kroppen bra ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at det er lov å legge ut bilde av kroppen sin på forumet jeg. Når folk skriver så stygge ting som at de heller vil dø enn å ha en slik kropp, sier det seg selv at dette ikke er bra! TS, alle er forskjellige, og alle liker forskjellige kropper. Noen liker trente kropper, tynne kropper, formfulle kropper, tjukke kropper osv. Sånn er verden, heldigvis! 

Anonymkode: 9b4b0...97d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør, regner jeg med at du ønsker ærlige svar - men jeg kan ta feil (ref. ditt svar senere i tråden). 

Men svaret mitt er (uten å velge "AnonymBruker" og uten at noen vet noe mer om hvem jeg er selv om jeg bruker mitt faste nick): 
Nei, denne kroppen er ikke fin - den blir mindre fin ved at man har så stram overdel (noe jeg tenker kanskje kan være undertøy) og at kroppen vil komme bedre ut av det med riktige klær i forhold til størrelsen...

Dessuten ser det ut som om mye av overvekten/fedmen sitter i mage/hofteregionen - så selv om du (tror) du er frisk og fin nå, så er dette det farligste fettet....

• Liker 12
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lettere å slenge dritt om en annens kropp når man kan være anonym?

TS her altså, men jeg valgte selv å bruke AB her. Jeg ser mange uttrykker seg om helsen min: ok, men helsen min er faktisk bra og jeg lever et helt normalt liv. Til de som måtte kommentere antrekket: jeg går slik hjemme sammen med typen. Han klager ikke.

Anonymkode: 8d99b...134

Hva er poenget ditt med tråden? Trodde du virkelig at du ville få positive svar på bildet av en kropp med alvorlig fedme? Dersom kroppen var alvorlig undervektig ville også svarene være negative. Vi mennesker har ulike preferanser, ja, men vi er biologisk programmert til å føle aversjon mot noe som er sykelig, og du er sykelig overvektig. Kommer det virkelig som et sjokk på deg? Hva slags fornektelse lever du i😮

Anonymkode: 3f437...c85

• Liker 13
Skrevet

Jeg må bare kommentere en gang til her, når jeg ser hvor mye dritt folk skriver. 
Man vil ta livet sitt om man ser slik ut??? WTF...
Selv skriver jeg ALLTID med mitt eget nick, ikke noe gjemt bak anonym bruker. 

Det er ikke en sunn kropp, alle ser jo at det er overvekt. Men å slenge så med leppa. 
Dere som er tynne, kan aldri ha opplevd å ha noen kg ekstra selv. Mulig dere har nok dispiling, mulig det er deres mål i livet å holde seg tynn, kudos for at dere klarer det. 
Men det er grunnen til at noen av oss (ja oss, for jeg er overvektig selv) blir tykke. Vi spiser for mye, jeg innrømmer det, jeg har veldig dårlig selvdisiplin. Jeg jobber med saken, men "plutselig" har man lagt på seg 5-6-7 kg uten at man egentlig merket det. Og så går det litt tid, du venner deg til deg, så har man 5-6-7 nye kg. Det er ikke en unskyldning fra min side, og det er ikke lett å forklare hvorfor det blir slik. 
Men jeg vil si det er forskjell på mennesker. De fleste vil være friske og sunne, det kan være på forskjellig måte. Men det er lov å komme med konstruktiv kritikk. "nei, dette var ikke en fin kropp" i stede for "Jeg hadde tatt livet mitt om jeg forfalt så mye"

• Liker 4
Skrevet

Nei. Hadde tatt affære lenge før kroppen min ble seende sånn ut. Ville byttet ut buksa, potetgull og brus...

Anonymkode: f49b7...320

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, kaleidoskop said:

Jeg må bare kommentere en gang til her, når jeg ser hvor mye dritt folk skriver. 

Det var vel kun en person som skrev det var det ikke? Så ro deg litt ned. 

Anonymkode: e3e19...8d9

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Det var én kommentar. De fleste har bare svart "nei" som er et ærlig svar på TS spørsmål "ser denne kroppen bra ut". Det er ikke å "skrive dritt". Herlighet, går du rundt og overdramatiserer like mye irl?

Anonymkode: 9d266...ed3

• Liker 9
Skrevet

Det kan umulig være bra for ryggen? Hvis du endrer kosthold, og starter med lett trening, vil mye være gjort. 

Anonymkode: 9d38a...5e8

• Liker 2
Skrevet

Nei. Altfor mye av det "gode". 

• Liker 1
Skrevet

Den er overvektig. Personlig liker jeg slankere/ mer veltrente kropper. 

Anonymkode: beeb1...887

• Liker 1
Skrevet

Hva er målet med spørsmålet? 

Høste inn kommentarer om at du ser bra ut? Eller å få høre at du ikkr ser bra ut? 

Jeg har problemer med å forstå greia? 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lettere å slenge dritt om en annens kropp når man kan være anonym?

TS her altså, men jeg valgte selv å bruke AB her. Jeg ser mange uttrykker seg om helsen min: ok, men helsen min er faktisk bra og jeg lever et helt normalt liv. Til de som måtte kommentere antrekket: jeg går slik hjemme sammen med typen. Han klager ikke.

Ser noen kommentarer som kanskje ikke er de beste. Men føler mange bare svarer på spørsmålet ditt som var: «ser denne kroppen bra ut». Er det da drittlsenging å skrive: «nei, det syns jeg ikke», (som jeg skrev) når du spør, så tenker jeg man må tåle svaret og ikke kalle det drittslenging. Jeg ville aldri, verken i den virkelig verden eller om du la ut bildet i en annen situasjon på nettet, kommentert kroppen din. Så lenge du er fornøyd, må jo det være det viktigste. Bryr meg lite om hvordan andre ser ut. 

Du skriver du har kjæreste som liker deg. Hvorfor trenger du da bekreftelse av fremmede mennesker angående kroppen din på nett?

Anonymkode: 97efe...29a

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la mest merke til at buksa overhodet ikke passer til toppen. Blir litt som høye hæler i joggebukse.

Anonymkode: b5d82...766

Er det ikke en pysjamas bukse? 

Skrevet

For å svare på hi så må jeg si det at nei, jeg synes ikke det. Men det er ikke den verste fasongen jeg har sett, den er finere enn sånn slikkepinnefasong. 

• Liker 2
Skrevet

Du har stjålet bildet fra en gainer nettside.

Anonymkode: 1b158...3f0

• Liker 1
Skrevet

🤣

Til de som tenker det er trangt anntrekk nå, så bare vent til etter julekosen! 😂

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bra. Ekstrem overvekt spør du meg. Må jo være 30-40kg for mye på denne kroppen. Tyder på svak selvkontroll om man ikke klarer å gå forbi kakefatet.

Men, veier mannen 130kg selv så bør vel dette gå greit, jeg på 70kg ser ikke på tyngre damer enn meg selv...

Anonymkode: 5d3e3...8bb

Men smaken er som naken, delt! Jeg ville aldri sett på en mann som veide 70 kg, og jeg er langt slankere enn bildet i HI. Jeg synes en mann bør veie over 90 kg. 

Noen liker ditt og noen liker datt! Og godt er det! 

Anonymkode: b5c1f...601

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men smaken er som naken, delt! Jeg ville aldri sett på en mann som veide 70 kg, og jeg er langt slankere enn bildet i HI. Jeg synes en mann bør veie over 90 kg. 

Noen liker ditt og noen liker datt! Og godt er det! 

Hehe, smaken er som BAKEN!!! Også når folk er naken. 😃 

• Liker 1
Skrevet

Om det er din kropp , TS, så bærer du jo vekta sjøl. Men tror kanskje du burde vurdere større størrelse i klær, for da hadde du sett bedre ut!

Anonymkode: 79b20...757

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...