Gå til innhold

Vær forsiktig med å legge ut om deg selv på Kg!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Dersom noen ikke tåler såpass, så burde de kanskje la være å henge her på Kvinneguiden i det hele tatt...    

Anonymkode: a2309...3c9

Fordi det er det man kommer til kvinneguiden for, tenker du? For å bli presset, kaldt ond, ustabil, egoistisk etc? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg er så enig. 

Og det er så tydelig på hvor mange som velger å bruke AB, det virker som foll ikke synes det er trygt å bruke brukernavnet sitt (som er anonymt) en gang. Om jeg oppretter en tråd får jeg surmaga svar bare fordi det er meg. 

Jeg tåler det, jeg bare fatter ikke hva folk får ut av å være rasshøl, og tidvis med mennesker som er i fæle og vanskelige situasjoner.  Jeg "trøster" meg med at folk som holder på sånn er de som har det verst. 

Du skriver så bra svar til folk her inne, og virker som en veldig empatisk person ❤️ Du er et bevis på at man kan diskutere uten å være ufin! 

Jeg skriver ikke så mye her, leser mest, men ser at mange som starter en tråd får mye hets. Syns bare det er så rart at folk ikke kan diskutere uten å være slemme, hva er vitsen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er så mange tråder som får så frekke svar. Flere tror de har rett til å fortelle ts hvor egoistisk, ond, dum og ustabil han/hun er kun på bakgrunn av hovedinnlegget. Mange mennesker blir tråkket ned i gjørma fremfor å få forståelse; mange blir møtt med fordømmende, nedsettende og hetsende innlegg. En del mennesker blir også «forfulgt» i tråder, og tidligere informasjon blir brukt mot en hvorfor en ikke burde få barn, kjæreste eller ta en spesiell utdannelse. Jeg blir helt lei meg på deres vegne!

Jeg blir helt matt av alle svarene som kommer i enkelte tråder. Hvorfor kan ikke folk diskutere uten å gå til personangrep eller uten å trekke slutninger om hvordan en annen person er på bakgrunn av et innlegg? 

Vær forsiktig med hva du skriver. Ikke alle vil alle godt her. Dessverre. Skulle personlig ønske jeg kunne klemme alle som har opplevd så mye vondt❤️❤️  Jeg prøver å gjøre mitt for å oppmuntre, trøste og hjelpe de som skriver her. Det er så vondt å se alle som kommer inn her bare for å tråkke ned på de som skriver noe sårbart om helse, familiesituasjon, samliv, sexliv eller personlige erfaringer. Er det ikke viktig å tenke at vi alle har en grunn til å reagere, tenke og føle slik vi gjør? Hva med å heller prøve å forstå selv om noe kanskje ikke gir helt mening for deg?

Anonymkode: f1784...2c6

Det er ikke hakking som er det verste, selv om det kan føles tøft. Det verste her på KG må jo være hvis noen fra det virkelige liv oppdager hvem du er, for så å dele det på Facebook, hvis du skriver om noe betent. Det er en "del"-knapp øverst og til høyre i mange innlegg her, i hvert fall i hovedinnleggene, så du bør ikke fortelle noe her som du ikke ville fortalt din bestemor. (I tillegg til at man kan ta screen shot/kopiere + lime). Det er bare noen få tasteklikk som skal til. 

Anonymkode: 1bf24...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hakking som er det verste, selv om det kan føles tøft. Det verste her på KG må jo være hvis noen fra det virkelige liv oppdager hvem du er, for så å dele det på Facebook, hvis du skriver om noe betent. Det er en "del"-knapp øverst og til høyre i mange innlegg her, i hvert fall i hovedinnleggene, så du bør ikke fortelle noe her som du ikke ville fortalt din bestemor. (I tillegg til at man kan ta screen shot/kopiere + lime). Det er bare noen få tasteklikk som skal til. 

Anonymkode: 1bf24...28e

hvem bryr seg så lenge man er anonym? kan være mange i samme eller liknende situasjoner uansett. Akkurat dette gidder jeg ikke å bry meg om. 
Dessuten er problemene jeg tar opp her slike ting folk ikke vet at jeg sliter med.

Anonymkode: 19d6f...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...