Gjest Cid Skrevet 20. april 2022 #861 Del Skrevet 20. april 2022 Ariana807 skrev (1 time siden): Kjenner meg igjen der 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. april 2022 #862 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) mikrobe skrev (1 time siden): Jeg trodde dette var forebeholdt ADHD. Det var i alle fall et stort problem for meg før jeg ble medisinert. 🙃 Jeg er ekstrovert. Gift med introvert, så nikker gjenkjennende av tråden. Det var et sitat fra en facebookgruppe for introverter. Vi er alle ulike, selv om vi er introverter. Jeg er 90%++ introvert, og jeg vil kunne være ulik fra de som bare er 55%. Jeg kjente meg veldig igjen i akkurat det sitatet og ville dele det Det samme går for ting som kanskje mange føler går mer på sosial angst, som at man må ta en hel Rocky eye of the tiger økt før man skal ringe til noen. Typisk introvert meme, men som jeg ikke tror alle introverter kjenner seg igjen i. Det finnes nok ting som overlapper Endret 20. april 2022 av Ariana807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. april 2022 #863 Del Skrevet 20. april 2022 Ariana807 skrev (Akkurat nå): Det var et sitat fra en facebookgruppe for introverter. Vi er alle ulike, selv om vi er introverter. Jeg er 90%++ i trovert, og jeg vil være ulik fra de som bare er 55%. Jeg kjente meg veldig igjen i akkurat det sitatet og ville dele det Det samme går for ting som kanskje mange føler går mer på sosial angst, som at man må ta en hel Rocky eye of the tiger økt før man skal ringe til noen. Typisk introvert meme, men som jeg ikke tror alle introverter kjenner seg igjen i. Det finnes nok ting som overlapper Som meg som ble oppringt fra et nummer jeg ikke kjente i går, jeg startet å søke opp nummeret og sjekke navnet på nettet og endte opp med å blokkere nummeret 🙊 fikk angst rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 20. april 2022 #864 Del Skrevet 20. april 2022 Ariana807 skrev (8 minutter siden): Det var et sitat fra en facebookgruppe for introverter. Vi er alle ulike, selv om vi er introverter. Jeg er 90%++ introvert, og jeg vil kunne være ulik fra de som bare er 55%. Jeg kjente meg veldig igjen i akkurat det sitatet og ville dele det Det samme går for ting som kanskje mange føler går mer på sosial angst, som at man må ta en hel Rocky eye of the tiger økt før man skal ringe til noen. Typisk introvert meme, men som jeg ikke tror alle introverter kjenner seg igjen i. Det finnes nok ting som overlapper Da har jeg lært noe nytt. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. april 2022 #865 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg syns det sosiale er vanskelig og jeg tabbet meg så ut i dag. Gikk forbi en kollega i dag og vi sa egentlig bare hei til hverandre. Så er det et eller annet i meg som mener jeg bør prate mer og jeg lirer ut av meg "så da..." Og jeg aner ikke hva det var jeg skulle si eller om jeg egentlig skulle si noe. Jeg blir stående i sikkert 5 sekunder mens hjernen min har helt blødning og klarer ikke si noe mer. Til slutt sier jeg "bare glem det, jeg husker ikke hva jeg skulle si". Kollegaen bare ler og sier et eller annet jeg ikke husker. Livet er vanskelig😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #866 Del Skrevet 20. april 2022 Anonymburker skrev (18 minutter siden): Jeg syns det sosiale er vanskelig og jeg tabbet meg så ut i dag. Gikk forbi en kollega i dag og vi sa egentlig bare hei til hverandre. Så er det et eller annet i meg som mener jeg bør prate mer og jeg lirer ut av meg "så da..." Og jeg aner ikke hva det var jeg skulle si eller om jeg egentlig skulle si noe. Jeg blir stående i sikkert 5 sekunder mens hjernen min har helt blødning og klarer ikke si noe mer. Til slutt sier jeg "bare glem det, jeg husker ikke hva jeg skulle si". Kollegaen bare ler og sier et eller annet jeg ikke husker. Livet er vanskelig😢 Det er ved å øve seg på sosiale situasjoner man blir bedre. Du kan jo åpne med å spørre går det bra, selv om det er litt klisjé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 20. april 2022 #867 Del Skrevet 20. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Det er ved å øve seg på sosiale situasjoner man blir bedre. Du kan jo åpne med å spørre går det bra, selv om det er litt klisjé Nå har jeg snart jobbet i syv år i et sosialt yrke. Går ikke fremover akkurat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2022 #868 Del Skrevet 20. april 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg snart jobbet i syv år i et sosialt yrke. Går ikke fremover akkurat. Men du jobber jo fortsatt der etter syv år, så noe må du vel gjøre bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. april 2022 #869 Del Skrevet 22. april 2022 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. april 2022 #870 Del Skrevet 24. april 2022 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 24. april 2022 #871 Del Skrevet 24. april 2022 ^^Og når man svarer sånn tilbake, får man bare "Ja, slapp av da, var bare et spørsmål / bare lurte. Trenger ikke bli fornærmet av det". Introverte vinner aldri.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. april 2022 #872 Del Skrevet 24. april 2022 Jeg syns små ting og gjøremål er stressende. Det er mange ting jeg aldri har gjort fordi det virker stressende. F.eks reise med fly= stress. Utenlands ferieturer =stress. Fest/sosiale sammenkomster =stress. Er dette relatert til det å være introvert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Viva_2017 Skrevet 25. april 2022 #873 Del Skrevet 25. april 2022 Anonymburker skrev (6 timer siden): Jeg syns små ting og gjøremål er stressende. Det er mange ting jeg aldri har gjort fordi det virker stressende. F.eks reise med fly= stress. Utenlands ferieturer =stress. Fest/sosiale sammenkomster =stress. Er dette relatert til det å være introvert? Nei. Du trenger jo ikke snakke med folk på et fly. Du kan reise på ferie til utlandet alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 25. april 2022 #874 Del Skrevet 25. april 2022 Når jeg allerede har planlagt hvordan få sosialt opplegg i oktober til å bli mindre sosialt 🤣 Jeg er litt blanding, blir sett på som utadvendt av andre men er egentlig introvert og trenge mye alenetid for å lade meg opp🤷♀️ Kjeder meg aldri alene elsker å lese, male, tegne eller stelle plantene mine😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. april 2022 #875 Del Skrevet 26. april 2022 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. april 2022 #876 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) -Missi- skrev (12 timer siden): Når jeg allerede har planlagt hvordan få sosialt opplegg i oktober til å bli mindre sosialt 🤣 Jeg er litt blanding, blir sett på som utadvendt av andre men er egentlig introvert og trenge mye alenetid for å lade meg opp🤷♀️ Kjeder meg aldri alene elsker å lese, male, tegne eller stelle plantene mine😊 Man kan godt være utadvent selv om man er introvert. Og de fleste er nok en blanding av introvert og ekstrovert Endret 26. april 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 26. april 2022 #877 Del Skrevet 26. april 2022 Lurer på hvorfor jeg jobber med barn..? Det er for ekstroverte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 26. april 2022 #878 Del Skrevet 26. april 2022 Anonymburker skrev (3 timer siden): Lurer på hvorfor jeg jobber med barn..? Det er for ekstroverte. Jeg gjør også det 😊men er alt det rundt jeg ikke liker barna i seg selv liker jeg😊det som tapper meg for energi er alle de voksne ❤møtene, lav bemanningen og at jeg aldri har helt fri🤷♀️lurer på å bytte yrke eller se om det går ann å få jobbet mindre prosent🤷♀️viktig å ta vare på seg selv når man har et så sosialt yrke ❤innsett det nå etter å ha gått på smell eller smell at jeg har strukket strikken alt for langt 🤷♀️Tror faktisk ikke jeg kan gå tilbake i 100% levd på 66 % ei stund nå (aap) og tror jeg blir nødt til å endre forbruk slik at jeg kan jobbe ca tilsvarende prosent 🤷♀️trenger mer fritid for å fylle på eget energi lager❤tømt ut over så mange år og korona satte virkelig dødsstøtet i meg🤷♀️kan ikke lenger leve sånn har jeg insett. Har hatt null energi til eget privatliv de siste årene det går ikke lenger å kun leve for jobben😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 27. april 2022 #879 Del Skrevet 27. april 2022 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. april 2022 #880 Del Skrevet 27. april 2022 Ariana807 skrev (4 minutter siden): Hvor finner du alle disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå