Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Anonymburker skrev (21 minutter siden):

Helt sikkert, men jeg blir ofte stressa når jeg skal noe i tillegg til å bli nedfor når jeg er på fest. Føler meg alltid utenfor og alle snakker om jobben sin, den flotte kjæresten og de herlige barna de har. Da er det bedre å lukke seg inne og holde seg i komfortsonen.

Jeg pleier heller ikke å henge så mye med kolleger utenfor jobb, det blir for mye jobbprat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven skrev (På 12.4.2022 den 21.11):

Jeg pleier heller ikke å henge så mye med kolleger utenfor jobb, det blir for mye jobbprat

Jeg synes det er helt greit med jobbprat, da kommer jeg ihvertfall på noe å si 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viva_2017

Ikke lest hele tråden, men mye av det dere beskriver på de siste sidene er ikke introversjon, men heller sjenanse, mindreverdighetsfølelse og å føle seg utilpass i sosiale sammenhenger. Stress, angst og dårlig selvtillit. En introvert person kan da godt ha høy selvtillit, være helt rolig og selvsikker og vennlig i sosiale situasjoner, men likevel sette mer pris på alenetid enn gjennomsnittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Anonymburker skrev (4 timer siden):

Når kan man gi opp drømmen om partner og barn når man er introvert mann?

 

Trenger ikke å gi det opp. Går an å få barn selv om man er introvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Viva_2017 skrev (4 timer siden):

Ikke lest hele tråden, men mye av det dere beskriver på de siste sidene er ikke introversjon, men heller sjenanse, mindreverdighetsfølelse og å føle seg utilpass i sosiale sammenhenger. Stress, angst og dårlig selvtillit. En introvert person kan da godt ha høy selvtillit, være helt rolig og selvsikker og vennlig i sosiale situasjoner, men likevel sette mer pris på alenetid enn gjennomsnittet. 

Nettopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er tråden for ekstroverte tenkte jeg. Men så kom jeg på at de er alle de andre trådene😜

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir som at noen indignert klager på at vi skal ha en HEL 8-mars-DAG bare kun for damefeiring.
Hvor blir det av mannedagen, hæ, hæ, hæ? 😠 Den praktiseres i alle de andre dagene i året. 

Sånn er det med den saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Ja, det blir som at noen indignert klager på at vi skal ha en HEL 8-mars-DAG bare kun for damefeiring.
Hvor blir det av mannedagen, hæ, hæ, hæ? 😠 Den praktiseres i alle de andre dagene i året. 

Sånn er det med den saken. 

Helt enig! Og litt bråkete meg lister meg pent ut igjen. Jeg kan hoie et annet sted☺️🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Helt enig! Og litt bråkete meg lister meg pent ut igjen. Jeg kan hoie et annet sted☺️🙃

Er du en ekstrovert person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Er du en ekstrovert person?

Ja er nok det. Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde man var i denne gruppen fordi man er introvert på et eller annet nivå, eller har noen nær seg som man kan identifisere seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er utrolig slitsomt å stå i en sosial jobb🙁 Men det er vel mest sunt, sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (25 minutter siden):

(...)

Jeg trodde dette var forebeholdt ADHD. Det var i alle fall et stort problem for meg før jeg ble medisinert. 🙃

Jeg er ekstrovert. Gift med introvert, så nikker gjenkjennende av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...