Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ariana807 skrev (2 timer siden):

4523204D-3D8E-4A2B-AE76-0C537ED18502.jpeg

Etter å ha vært sosial i flere timer så er det veldig deilig å bare slappe av alene 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 30.5.2022 den 20.25):

Etter å ha vært sosial i flere timer så er det veldig deilig å bare slappe av alene

...men du er jo ikke alene, du er sammen med alle oss som nok er mange flere enn der du kom fra... :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

...men du er jo ikke alene, du er sammen med alle oss som nok er mange flere enn der du kom fra... :P 

hva mener du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (4 minutter siden):

Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️

Man er sosial, så går man hjem og hviler. Har ingen problemer med det. Introverthet har med hvor man lader batteriene. Jeg er ikke anti-sosial, kun introvert. Denne uken skal jeg møte venner onsdag og fredag kveld og søndag formiddag. Noen av de samme blir det alle gangene og det er helt ok.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna Llena skrev (På 9.6.2022 den 16.44):

2363d719552da39de71988566721dc36.jpg

Fantastisk :hoho:

Danseskjørt skrev (5 timer siden):

Hvordan går det med dere introverte i disse dager? Det er helt vilt med skoleavslutninger, idrettsavslutninger og jobbfester i øst og vest, jeg er helt utslitt og det har såvidt begynt. Hvordan overleve alle de sosiale sammenkomstene?😅 Må jo stille opp for unga, så da får min psyke heller pleies i etterkant🙈🍷☀️

Jeg er ikke med på sånt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...