Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi har huset fult (ihvertfall føles det sånn med to stykker) av eletrikere denne uka pga omfattende arbeid. Heldigvis kom de ikke i går da jeg hadde fri. Hvor gjør man av seg i slike situasjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 timer siden):

Vi har huset fult (ihvertfall føles det sånn med to stykker) av eletrikere denne uka pga omfattende arbeid. Heldigvis kom de ikke i går da jeg hadde fri. Hvor gjør man av seg i slike situasjoner? 

Jeg hadde håndverkere en ukes tid i hele huset, jeg tok med meg pc, hodetelefoner, mat og snacks på et rom de ikke skulle inn på. Satt der hele dagen. Var kleint å være i vegen for de, så "gjemte" meg, ble lange timer da. På dager med fint vær var jeg bare ute. Men da var jeg så dausliten etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg hadde håndverkere en ukes tid i hele huset, jeg tok med meg pc, hodetelefoner, mat og snacks på et rom de ikke skulle inn på. Satt der hele dagen. Var kleint å være i vegen for de, så "gjemte" meg, ble lange timer da. På dager med fint vær var jeg bare ute. Men da var jeg så dausliten etterpå.

Jeg er sjeleglad for at jeg har jobben å reise på. Når jeg kommer hjem om en halvtimes tid så er de i ferd med å pakke sammen. 

Verre i morgen for da skal jeg reise 12.30 men jeg finner vel et sted hvor jeg kan være i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
MarianneE skrev (9 timer siden):

Vi har huset fult (ihvertfall føles det sånn med to stykker) av eletrikere denne uka pga omfattende arbeid. Heldigvis kom de ikke i går da jeg hadde fri. Hvor gjør man av seg i slike situasjoner? 

Har lurt på det samme selv og derfor spurt. 😅

De håndtverkerne jeg kjenner sier at man bare skal leve som normalt, og helst holde seg fra å stå over dem og overvåke arbeidet deres forkledd i at man bare slår av en prat med dem.

Ikke at det siste er et problem for deg å unngå, all den tid du sikkert ikke synes "det er så hyggelig å snakke med de som jobber" gitt at du tar opp temaet i denne tråden. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                         :Gjesp: Natta snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står «personlig egnethet vektlegges sterkt» i en jobbannonse, betyr det at de kun foretrekker ekstroverte og utadvendte folk? Føler jeg går glipp av så mange sjanser i arbeidslivet av å være introvert og rolig😩 jeg kan jo faget mitt selv om jeg ikke er superutadvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på jobben og mennesket som skal vurdere egnetheten, skulle jeg tro? :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

                                                                                                                                                              Her vil jeg være i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...