Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva jeg er. Er mange nyanser. Kjenner meg igjen i mye av de introvertes verden, men samtidig vil jeg være sosial. Man ønsker seg jo en partner, men så setter personligheten og valgene en stopper for nye bekjentskaper.

Jeg elsker å være sosial på jobb, men jeg er glad i de trygge, stabile rammene. Er jeg på et utested blant mange ukjente forsvinner den ekstroverte delen av meg.

En partner er mye viktigere for meg å ha enn mange venner. Drømmen hadde vært å finne en passe introvert partner jeg kunne tilbrakt mye tid i sofaen foran TV med!

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

        :sove: *praktisere tenking på nokså høyt nivå* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg misunner dere introverte som er trygge og komfortable med det. Som ikke trenger mye sosial omgang. På mange måter jeg er introvert, men samtidig ønsker jeg å være sosial og ønsker jo også noen å dele livet med. Det sistnevnte er det vel mange introverte også som vil.

Jeg elsker alenetid, men det kan definitivt også bli altfor mye. Jeg kan fint være sosial og føle at det gir meg masse energi, men for mye og med feil folk vil i motsatt fall tappe meg for energi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber i åpent kontorlandskap og nå som vi er tilbake på kontoret er det så mye lyd, smalltalk og.. folk.. jeg sliter med å klare å vise interesse folk alt folk snakker om hele tiden 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...