Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, Daryl Dixon said:

FB_IMG_1623517072545.thumb.jpg.4dac4080b6026e438c61ec3561f29db1.jpg

haha 🤣

 

Mye bra her, er så driiiita lei av shallow social smalltalking butterflies selv 😅  Er blitt kallt sær ett par ganger fordi jeg vil være alene i pausen, holder mer enn nok med all skravlinga mens vi jobber 😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står litt bak denne fine planten og ehh...
steller den litt....det kan ta noe tid... :sjenert: 
553b3550b02b38f56e597cab8b0f5d30.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Selv en som meg kan bli fryktelig trøtt etter en hel dag/døgn med aktiv ingenting... :Gjesp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker alenetiden der jeg kan lage meg god mat, kose meg med film/serie i ro og fred, leve meg inn i et dataspill, gå en tur og høre på vinden som suser i trærne og fuglene som kvitrer, prate med natur og dyr, høre på musikk, tegne og male, spille piano, lese bøker, osv 

Jeg liker å være sosial nå og da, men kan godt være alene lenge av gangen. Har det helt fint. 

Det mest slitsomme er folk som sier, Skal du gjøre noe gøy i helga(når jeg sliten etter en travel uke og trenger å lade batteriene) stakkars deg som har vært alene hele helga, 

Det er ikke stakkars meg! Jeg har det helt fint og oppsøker sosiale situasjoner når jeg føler behov for det. 

Endret av Bølle
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/28/2021 at 3:42 PM, Athena79 said:

Best 30+ Introvert fun on 9GAG

Det burde jeg prøve i stedet for den vanlige rutinen med å drikke kaffe, for det ender sånn:

628365423_toomuchcoffeememe.png.d7f3a198f34af11fff73a32f475bce42.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er blitt tvunget inn i en introvert tilværelse. Eller gjort feil slik at det har blitt slik.

Jeg er egentlig nokså sosial; jeg får f.eks masse positiv energi av å omgås barn. Når jeg er på jobb føler jeg meg normal og sosialiserer greit med kolleger.

Når jeg kommer hjem er jeg alltid alene. Ingen kjæreste og aldri vennebesøk. Noen ganger syns jeg det er deilig med alenetid, men andre ganger brer panikken seg over at jeg ikke har kjæreste eller barn. Og kanskje aldri vil kunne få det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så denne på facebook. Treffer midt i blinken! 8EE4BEE2-2D80-41E3-A9CB-D602CCF18175.thumb.jpeg.4b022db52168b0f82cd363d7210a8544.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av å være på kontoret igjen etter hjemmekontor. Så. mye. smalltalk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...