Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linny111
On 3/3/2021 at 8:46 PM, Aragorn ll Elessar said:

cd0a4b77531b857172d41d2c36b700b0.jpg

 

Jeg tror jeg er en blanding av disse to.

 

Jeg er absolutt den siste. Før korona var jeg på reise i Japan og Sør-Korea, Taiwan, Australia og New Zealand helt alene. Det var helt fantastisk. Jeg elsker å oppleve verden og nye ting, jeg har bare ikke lyst til å måtte være sosial hele tiden. Men det å gå langs Bondi Beach med musikk på øret eller høre på podcast mens man sitter på shinkansen og ser ut av vinduet, er det beste som finnes.

På fredag skal vi ha en liten "grillfest" i hagen. Det er første gang jeg møter folk utenom et par korte gåturer siden november, da jeg tok en kaffe med en venn. Ei venninne og jenta hun bor med kommer (vi får være fire personer fra to husholdninger utendørs). Jeg regner med at det går fint, da vi kjenner hverandre godt, men det blir veldig rart å sitte og snakke med folk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den intense panikkfølelsen og det falske smilet man får når noen sier "Du må bare stikke innom på kaffe eller noe en gang!"
Man vet jo veldig godt at det aldri kommer til å skje, men later som ingenting og jatter smilende med. Huff. Jeg har evig nok med å ta vare på de få vennene jeg har, om ikke jeg skal bruke tid og energi på å sosialisere med bekjente også.

 

meet-595152a93df78cae81704bda.jpg

 

funny-comics-introverts-will-understand-

 

maxresdefault.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du havner i karantene med mann og barn og synes det er SÅ koselig at vi MÅ være hjemme og ihvertfall ikke kan ta i mot besøk 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnå skrev (På 24.4.2020 den 20.47):

Hvor? Superfin!

 

etsy.com

 

 

 

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                                       :ninja:  Fin tråd dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jobb hvor jeg er tett på folk, og trenger sårt den lille halvtimen pause. Av og til må jeg ta den i kantina, men prøver å gå dit når det ikke er så mange andre der.

I dag traff jeg godt, helt tomt.  Pustet ut, nyter stunden, hentet meg kaffe og mat, plugget i en podcast... og der kommer en kollega jeg overhodet ikke kjenner. Hun går gjennom hele rommet, forbi sikkert 100 sitteplasser, presser seg inn bak bordet og setter seg så nært meg på benken at lårene våre var borti hverandre. Og vil prate... 😫😭

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker bildene til same.old.black, og dette traff meg rett i hjertet :)

 

antisocialnot.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Min lørdagskveld mens Husets Herre er på jobb og fjortisen har bursdagsbesøk i 2. Egt.

 

20210515_183922.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...