Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier dere å få abstinenser når dere er ute i offentlig / sammenkomst og vil bare slippe alt i hendene og bare stikke hjem? Usikker om det er innadvendtheten eller andre ting men iblant får jeg syk trang til å bare forlate campus og stikke hjem. Skjer som oftest når det er kjedelig dag eller klarer ikke å motivere for å jobbe. Vil liksom bare hjem og gjøre andre ting. Kom hjem en times tid siden fordi klarte ikke å gjøre noe som helst mens vi satt i gruppearbeid. Kanskje litt urettferdig for dem, men av prinsipp tvinger jeg ikke meg selv til å gjøre ting jeg ikke liker der og da og forsøker på nytt neste dag.

Hvordan håndterer dere sånne situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
MarianneE skrev (På 4.11.2020 den 15.25):

Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. 

Shit jeg også! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (På 4.11.2020 den 15.25):

Ha ha, det er så utrolig gjenkjennelig her! Når det beste jeg vet om dagen er å legge store puslespill mens jeg lytter til div podcast. Eller fargelegging og podcast! Da får jeg fred i hodet mitt. 

Podcast og Facebook-spill passer også. Tv-serier passer som regel også med spillene jeg har på brett og mobil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Podcast og Facebook-spill passer også. Tv-serier passer som regel også med spillene jeg har på brett og mobil

Nei, da får jeg ikke lyttet ordentlig. Podcast og fargelegging derimot..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...