Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julebordet vårt ble avlyst og alle bare «😩😩😭😭😭», men jeg bare «🤗🤗😍🤩🥰🥰🙏🏼🙏🏼🙏🏼👏🏼👏🏼😁💃🏻🕺🏼».

 

yup, life as an introvert. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 3.12.2021 den 17.54):

08131A3E-B3A9-4398-AB69-621F8F987692.jpeg

Jeg går ut og spiser i sammen med me, myself and I 🙂 Vi er også sammen på ferier.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (På 3.12.2021 den 17.54):

08131A3E-B3A9-4398-AB69-621F8F987692.jpeg

Jeg er ikke singel en gang, men elsker å sitte på cafe alene, gå på kino alene og jeg går i hvertfall på klesshopping alene. Det er veldig behagelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga skal jeg sitte stille for meg selv. Ingen gjøremål, ingen avtaler og ingen trang til å ha det heller. Herlig. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Denne helga skal jeg sitte stille for meg selv. Ingen gjøremål, ingen avtaler og ingen trang til å ha det heller. Herlig. :) 

Deilig!

Jeg har en sosial avtale i kveld og en i morgen på dagtid, så lader opp med alenetid nå🥴 Å være så sosial er mer stressende enn f.eks. masse praktiske gjøremål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er stille og søndag. Folk er i gang med å lage handlelister, selv om det altså er søndag.
:sleep:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, slitt mye med søvn i det siste, men fant heldigvis denne tråden og fikk meg en god latter. 😄

Lurer på hvor vanlig søvnproblemer er blant ekstroverte vs introverte? For meg virker det som om ekstroverte sliter mindre med søvn? Når jeg får lite søvn blir jeg, om mulig, enda mindre sosial hvertfall. For å orke å ha noe med andre å gjøre trengs overskudd.

Eller er det omvendt for ekstroverte? At de nettopp henter energi av andre mennesker og derfor blir mer sosiale når de er trøtte? Ofte hører man jo sosiale folk si at de ikke orker sosiale ting fordi de har sovet dårlig, men er de da "ekte" ekstroverte? Eller tillært ekstroverte som meg selv? 🤔 Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...