Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hihi...dere finner så mange fine varianter. Jeg sitter her og humrer stille... :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

                                            I dag er jeg litt tom. :sukk: Setter meg i hjørnet av tråden og er stille for meg selv. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 27.9.2021 den 8.03):

Jeg skal veldig få ting denne uka og jeg ser frem til det.

Jeg skal mye kommende uke😪

Ikke noe spennende greier,heller..bare masse legetimer..ser frem til neste uke er over😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd!

Alle rundt meg er så fryktelig utadvendte og sosiale. Jeg blir så sliten. Og føler meg utenfor. Begynte å tro at det var noe galt med meg. Så fant jeg denne tråden og ble påminnet at det finnes faktisk sånne som meg der ute også.

Det er jo faktisk helt greit å sitte hjemme alene foran TVen og kose seg. Jeg trenger ikke ha all verdens planer hele tiden for å være vellykket. Small talk er oppskrytt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NewStart87 skrev (10 minutter siden):

Jeg vurderer å feire nyttårsaften alene i pysjen, er vi flere? :fnise: 

Har gjort det i mange år på rad nå. Første året jeg gjorde det, var det en eneste stor lettelse! Jeg hater stresset rundt hele presset om at man «må» ut å gjøre noe.

Nå er jeg 30 år, og min tradisjon er god mat, hjemme alene, nyter kvelden. Ser masse fyrverkeri som skytes opp av naboer. Den beste måten å feire siste dagen i året på. Selv om mange andre sine reaksjoner er mer sjokkert «skal du være helt alene?! På nyttårssaften?!», jeg smiler og sier «JA! 🤩»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (38 minutter siden):

Jeg vurderer å feire nyttårsaften alene i pysjen, er vi flere? :fnise: 

Har vært i pysjen noen år, men kunne ikke se fyrverkeri fra der jeg bodde før, så kledde godt på meg og gikk opp på en bakketopp og så på byens fyrverkeri der. Har flyttet og der har jeg altan med god utsikt sørover, så jeg håper jeg kan ha med en kopp med varm drikke og sitte der og se på en god del av fyrverkeriet. Og så har jeg selvfølgelig Kongelig varieté på opptak, så jeg får se litt før og etter (det har jeg uansett hvor jeg feirer nyttår, for det er koselig)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...