Kristin S Skrevet 13. april 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 13. april 2005 Takk for det fant! Er jo gjerne bare en gang en gifter seg og en har jo den troen da at det skal bli en hyggelig opplevelse å se på brudekjoler! Dette er jo noe jeg har gledet meg til lenge!! Da blir en jo utrolig lei seg når en blir møtt av sånne folk. De vinner da ingen ting på å behandle oss på den måten! Da får de jo bare dårlig rykte og det er det vel ingen som vil ha? Hadde liksom aldri drømt om å gråte når jeg gikk ut av en brudesalong.. Men vi får håpe på det beste! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 14. april 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 14. april 2005 Da var avgjørelsen ang. kjolen tatt!! Skal IKKE ha kjolen hos BRUDEN I FOKUS. Gud som jeg hater det stedet. Mamma ringte inn å fikk prata med sjefskjerringa der i dag og det var så klart ikke mulig å få tilbake noe av det vi har betalt selvom jeg har fått så dårlig behandling. Ho skjønte ingen ting. 2000 kr er sure penger, men det får heller være. En vet ikke hva ho kan finne på, så det er vel best å holde seg LANGT UNNA. Men da har jeg i allefall funnet kjolen jeg skal ha! :-) Så får jeg heller være glad for det og slutte å tenke på det som har vært med den andre. (Selvom det er lettere sagt enn gjort.) Så da drar jeg inn til Moss på lørdag og prøver den igjen. Og finner alt av tilbehør jeg skal ha. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 14. april 2005 #23 Del Skrevet 14. april 2005 Hei du... det var som bare da.. Tror faktisk du kan kreve pengene tilbake, det er jo fortsatt mulig for BRUDEN I FOKUS å leie ut kjolen igjen.. (Leter i Norge lover her..., for slikt gjør meg så sinnsykt forbanna..) Kundebehandling er viktig, veldig viktig....!!!!!! :evil: Tar forresten med meg mannen inn til Moss neste lørdag for å sjekke ut litt klær til ham, skal en tur til oslo så tar det i samme slengen. Må man bestille time der??? Forresten bra at du har funnet kjolen din da, er det den jeg så på?? Den er i alle fall lekker!!!! Og du, hvor skal du fikse håret ditt??? Ble det Afrodite eller? Lykke til med å få tilbake depositumet på kjolen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #24 Del Skrevet 14. april 2005 Da var avgjørelsen ang. kjolen tatt!! Skal IKKE ha kjolen hos BRUDEN I FOKUS. Gud som jeg hater det stedet. Mamma ringte inn å fikk prata med sjefskjerringa der i dag og det var så klart ikke mulig å få tilbake noe av det vi har betalt selvom jeg har fått så dårlig behandling. Ho skjønte ingen ting. 2000 kr er sure penger, men det får heller være. En vet ikke hva ho kan finne på, så det er vel best å holde seg LANGT UNNA. :o Dette høres ut som en sak for forbrukerrådet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 14. april 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 14. april 2005 Hei du... det var som bare da.. Tror faktisk du kan kreve pengene tilbake, det er jo fortsatt mulig for BRUDEN I FOKUS å leie ut kjolen igjen.. (Leter i Norge lover her..., for slikt gjør meg så sinnsykt forbanna..) Kundebehandling er viktig, veldig viktig....!!!!!! :evil: Tar forresten med meg mannen inn til Moss neste lørdag for å sjekke ut litt klær til ham, skal en tur til oslo så tar det i samme slengen. Må man bestille time der??? Forresten bra at du har funnet kjolen din da, er det den jeg så på?? Den er i alle fall lekker!!!! Og du, hvor skal du fikse håret ditt??? Ble det Afrodite eller? Lykke til med å få tilbake depositumet på kjolen!!!! Ja kundebehandling er VIKTIG. Helt klart..Men har INGEN ting å stille opp med. Men siste ord er ikke sagt! Blir så utrolig forbanna. Så nå skal jeg lage så mye dårlig reklame for dem som er mulig å få til. Skjønner ikke at den butikken kan gå rundt!! Så dårlig rykte som de har fra før.. (Noe jeg ikke visste før etter jeg hadde betalt forskudd...) Ja er den kjolen du så. Er veldig fornøyd med den!! :-) Håret fikser jeg hos Black&White. Ga opp Afrodite. De var jo totalt uintresserte?! Ba om at jeg skulle ringe til bake neste uke hele tiden..Da jeg ringte igjen, så fikk jeg beskjed om å ringe neste uke atter en gang. Så da gadd jeg ikke det der nei!! Nå får en da håpe at resten av planleggingen går bra! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 14. april 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 14. april 2005 :o Dette høres ut som en sak for forbrukerrådet... Ja..Det var det da..Har vært i kontakt med dem. Men de sier at sånn i forhold til reglene så har de ikke gjort noe galt. Selvom det ikke er riktig måte å behandle kunder på. Så jeg har ingen ting å stille opp med!! :-( Utrolig kjedelig er det!! Hvis ingen andre har noen gode ideer om hva det går an å true med osv?? hehe... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #27 Del Skrevet 14. april 2005 Jammen, en tinge er at DE sier de ikke har gjort noe galt...en helt annen ting er hva du og vi og flere mener!!! Kan du ikke sende en mail til forbrukerrådet eller TV Hjelper Deg eller noe!? For de har jo ikke klart å levere den varen du skulle ha i brukbar stand, og ikke gitt deg den hjelpen du trenger, ei heller fikset problemet! :trøste: Blir så forbanna jeg også, når jeg hører om sånt!!! Åh, får lyst til å kaldkvæle dem, eller "sjefskjerringa" som du skriver! :evil: Jeg ville i allefall sagt klart ifra, og heller sendt en mail for mye enn for lite...samt at nok INGEN her vil bruke det stedet noe mer!!! Hva slags kjole er det du har funnet deg nå da? Er jo litt spennende det da, og kjempebra at du fant en så fort. Håper du er VEL så fornøyd med den!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 14. april 2005 Forfatter #28 Del Skrevet 14. april 2005 Jammen, en tinge er at DE sier de ikke har gjort noe galt...en helt annen ting er hva du og vi og flere mener!!! Kan du ikke sende en mail til forbrukerrådet eller TV Hjelper Deg eller noe!? For de har jo ikke klart å levere den varen du skulle ha i brukbar stand, og ikke gitt deg den hjelpen du trenger, ei heller fikset problemet! :trøste: Blir så forbanna jeg også, når jeg hører om sånt!!! Åh, får lyst til å kaldkvæle dem, eller "sjefskjerringa" som du skriver! :evil: Jeg ville i allefall sagt klart ifra, og heller sendt en mail for mye enn for lite...samt at nok INGEN her vil bruke det stedet noe mer!!! Hva slags kjole er det du har funnet deg nå da? Er jo litt spennende det da, og kjempebra at du fant en så fort. Håper du er VEL så fornøyd med den!!! :-) Ja har fundert litt her.. Vurderer om jeg skal sende en mail til tv2 Hjelper deg. Men nå hadde de jo en kjole til som var i samme str. som var i orden da..MEN de kan jo ikke behandle kunder sånn. Så jeg lar det ikke bare være!! Det er helt klart. Et eller annet skal jeg få til! Skulle likt å sett den butikken gått konkurs. Ny kjole fant jeg ja!! Og godt var det! Da jeg kom inn i den brudesalongen hvor jeg fant den så fikk ho helt sjokk da jeg sa at det var i juni i år jeg skulle gifte meg. Hehe. Ho fikk nesten mer panikk enn meg!! Men så fant jeg kjolen med stor K da! Er SÅ FORNØYD!! Bilde av den her: www.cosmobella.com Side 3. Siste bildet. (bak) Side 4. første bildet. (foran) Men det skal jo sies at den er mye finere på! Hadde aldri likt den om jeg bare hadde sett bildet av den sånn som her. Og så utrolig fornøyd jeg er!! Så var ho i den salongen så utrolig koselig!! :-) Så masse skryt til Rita's brudesalong i Moss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. april 2005 #29 Del Skrevet 18. april 2005 Regner med det var s. 3 og 4 i 2005-kolleksjonen!?? Den kjolen med rødt? Elegant den ser det ut som, men jeg skjønner kanskje hva du mener med "valg ut fra bildet"... Uansett, det gjelder jo de aller fleste kjoler da - det er som regel mye finere irl og på en gjennomsnittlig kvinnekropp! Og det aller aller viktigste er jo at du er strålende fornøyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 19. april 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 19. april 2005 Regner med det var s. 3 og 4 i 2005-kolleksjonen!?? Den kjolen med rødt? Elegant den ser det ut som, men jeg skjønner kanskje hva du mener med "valg ut fra bildet"... Uansett, det gjelder jo de aller fleste kjoler da - det er som regel mye finere irl og på en gjennomsnittlig kvinnekropp! Og det aller aller viktigste er jo at du er strålende fornøyd!!! Ja stemmer...Glemte å skrive at det var 2005..Men du fant den! Ja det er UTROLIG stor forskjell på den på det bildet og hvordan det er på. Ville aldri i verden valgt den hvis jeg bare hadde sett den på det bildet. Men ja jeg er veldig fornøyd! =) Nå er alle invitasjonene ute også. Så da er det i boks. Da er det blomster neste da! Noe jeg kommer til å slite skikkelig med..Men, men. Vet jo at jeg vil ha røde og hvite roser, så da er i allefall det i boks. Så har jeg jo sett meg ut noen buketter jeg liker. Får ta en tur i blomsterbutikken å høre litt med dem! Da er det litt lettere å komme i gang. Så skal jeg og forloverne se på kjoler til dem på lørdag. Blir morro! Skal finne en festkjole til meg også, siden jeg skal i et bryllup i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #31 Del Skrevet 19. april 2005 Nyyydelig kjole! Grattis med dagbok forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 19. april 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 19. april 2005 Nyyydelig kjole! Grattis med dagbok forresten Takk for det! :-) Har hele tiden hatt lyst på en kjole med litt farge på. Men har aldri funnet noen! Men så her om dagen fant jeg den ja! Så glad jeg ble =) Gleder meg så utrolig mye til å ha den på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 20. april 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 20. april 2005 Nå ser det ut til at vi har fått tak i noen til å kjøre med hest og kjerre!! Jippi!! Da er det i boks også! Så deilig. Så skal jeg og ho mor en tur til han som skal lage brudebuketten og dekorasjonene på tirsdag. Da begynner ting å falle på plass og det er deilig! Da kryper jeg til køys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fant Skrevet 20. april 2005 #34 Del Skrevet 20. april 2005 Heisann Nydelig kjole du har funnet deg Synes det er kjempefint med litt farge på kjolen. Og så hest og kjerre, da Kjemperomantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 23. april 2005 Forfatter #35 Del Skrevet 23. april 2005 Heisann Nydelig kjole du har funnet deg Synes det er kjempefint med litt farge på kjolen. Og så hest og kjerre, da Kjemperomantisk Takk for det! Er veldig veldig fornøyd! Og hest og kjerre blir også veldig bra! Gleder oss sånn! =) Må bare finne ut noe lurt i forhold til hvilken vei vi skal kjøre fra kirken og til lokalet. Kirken ligger på utsiden av byen og lokalet ligger i byen. Er liksom ikke det beste å kjøre med hest og kjerre i byen. Ser for meg en del sinte folk da! Går jo ikke så fort..Men, men. Ordner seg nok det også vel! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 23. april 2005 Forfatter #36 Del Skrevet 23. april 2005 Heisann Nydelig kjole du har funnet deg Synes det er kjempefint med litt farge på kjolen. Og så hest og kjerre, da Kjemperomantisk Takk for det! Er veldig veldig fornøyd! Og hest og kjerre blir også veldig bra! Gleder oss sånn! =) Må bare finne ut noe lurt i forhold til hvilken vei vi skal kjøre fra kirken og til lokalet. Kirken ligger på utsiden av byen og lokalet ligger i byen. Er liksom ikke det beste å kjøre med hest og kjerre i byen. Ser for meg en del sinte folk da! Går jo ikke så fort..Men, men. Ordner seg nok det også vel! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 23. april 2005 Forfatter #37 Del Skrevet 23. april 2005 Var i på Sellebakk på Solbruden sammen med forloverne mine i dag og fant kjoler til dem. Det endte med at de valgte samme kjolen faktisk. Men ble veldig fint det! Så da er det i orden også. Ble røde kjoler da. De ble så fine så!=) Jeg skulle liksom finne meg kjole til et bryllup jeg skal i i mai da, men fant ingen! =( Får vel heller ta meg en titt i butikker å se hva de har! Er jo like greit å kjøpe seg en kjole, så har en til siden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. april 2005 #38 Del Skrevet 24. april 2005 Ha en strålende søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. mai 2005 #39 Del Skrevet 6. mai 2005 Lette og lette etter dagboka di.. men fant den til slutt!!!! Hvordan er status i planleggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei hei! Her kommer en liten oppdatering. Fortsatt en del som gjenstår! Heisann! Nå begynner ting å hjelpe! Så her kommer en (liten) liste! FERDIG: KJOLE: Finnes på www.ritasbrudesalong.com FRISØR: Kl. 10.00 SMINKE: Kl. 13.00 KLÆR TIL BRUDGOM: Også fra Ritas Brudesalong SANG I KIRKEN: Tre stk. fra Army Gospel skal synge BLOMSTER: Overlater dette til mamma og blomsterbutikken BRUDEBUKETT: Kommer til å bestå av hvite roser og røde perler HOVEDRETT: Hjerneteppe??!!! DESSERT: Is av et eller annet slag m.tilbehør BRYLLUPSKAKA: 3.etg. To marsipankaker og en sjokoladekake. Alle tre vil være dekt med hvit marsipan og pyntet med ekte roser TOASTMASTER: Onkelen min skal være det KIRKE: Samme kirken som jeg er døpt og konfirmert i PREST: Broren min skal vie oss INNBYDELSER: De er sent ut. Venter på svar. Mamma tar seg av dette NOEN TIL Å TA BILDER: Bruker ikke fotograf. Har mange flinke i fam. så bruker de i stedet GAVEÅPNERE: To fra min familie og to fra hans FORLOVERE: Han skal ha en og jeg skal ha to PRØVETIME HOS FRISØR: 2 juni? GJENSTÅR Undertøy til begge Sko til begge Slør Tiara Sko Transport Bordplassering Ringer Bordkort Morgengave Kirkeprogram Dette er det jeg kommer på nå i skrivende stund! Men blir nok mer etterhvert! Ha en super helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå