Gå til innhold

Kristins bryllupsdagbok


Kristin S

Anbefalte innlegg

Lykke til med prøving i morgen.. Og passer ikke det sløret mitt til, så si til meg.. Så skal vi se om ikke det andre er ok:=) Langt det også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok! Men godt du fikk solgt den igjen da! Så du ikke sitter med en til!!

Jeg skal si ifra vet du! Gleder meg sånn til i morra! Endelig se alt helt ferdig! =)

Må bare innom en gullsmed å få kjøpt smykke osv da..

Nå er jeg endelig ferdig med å vaske vinduer og henge opp gardiner..Så nå ser det ut som om det bor noen her igjen!

Kenneth hadde fri i dag så han var så flink å vasket de to største vinduene nede i dag mens jeg var på jobb. Det var deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :P

Jeg måtte bare inn å se siden du skal gifte deg om en uke :hoppe:

Blir spennende å følge deg til uka, lykke til :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Gleder meg veldig!! Nervene har ikke kommet ennå da. Hehe. Men tror faktisk ikke at de kommer til å komme heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Bare en uke igjen!!!! Supert at sløret passa:=) Tror jeg skal bli selger for et bryllupsfirma jeg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på denne tiden om en uke er vi gift!! Tror det egentlig ikke har gått helt opp for meg ennå...Jeg tar det jo så med ro! Hmm...Ja topp at sløret passa! Ennå en bekymring mindre! Kjøpte med meg skoa og tiara'n i dag. Greit med alt som er i hus! Så må jeg jo gå inn skoa litt så jeg slipper gnagsår...Sitter her å øver på sangen som vi skal synge i kirken. Skal øve med de andre i morra. Håper bare at jeg tør når dagen kommer!! Men ville jo angra noe sinnsykt etterpå...Så jeg må bare tvinge meg til det! Har jo sunget foran så mange før, men blir litt anderledes når det er i mitt eget bryllup!!

Men at du Miori burde starte noe bryllupsgreier er det ingen tvil om! Dette kan du!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du Kristin... Synger du??? Altså.. Jeg trenger ei til å sunge i bryllupet vårt litt ut på kvelden... Overraskele til min kjære, også en pianist da.... Kun en halvtime eller noe...

Gleder meg til lørdag.. Skal snike meg ned i kirken å se på dere:=) Gleder meg:=)

Ja, tenk om en uke er du gift!!!! Altså.. vurderer sterkt å få dette som yrke jeg.. Salg av bryllupsting:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men jeg er ikke SÅ flink til å synge! Men jeg vet om flere du kan spørre! De i Army Gospel er jo utrolig flinke så er det ei til jeg vet om som har en helt utrolig stemme. Ho sang i bryllupet til søskenbarnet mitt for to uker siden. Så hvis du vil vite mer om hvem ho er, så kan du jo bare sende en pm eller mail!

Ja nå er det faktisk under en uke igjen!! =) JIPPI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jaggu bare 3 dager igjen...Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå. Nervene har ikke ankommet ennå heller. Hvor blir de av da??

Jeg er vel sånn stort sett i rute!

Her er en liten liste over det som mangler:

- gjestebok

- undertøy

- smykke og øredobber

- gjøre ferdig bordplan som skal henges opp

Det var vel alt! Var å lette etter undertøy og smykker i går, men det var ikke bare bare...Så jeg får nok ta meg en tur til byen i kveld også! Dette er jo noe jeg kunne ordnet for en evighet siden, men noe skal en vel alltid stresse med på slutten.....

Vi skal inn å hente klærne i morra! Gleder meg masse til det! =) Deilig å få det i hus!

Så skal vi øve en gang til i kirken i morra.

Vi blir nå 58 stk. Hadde bedt 65, men ikke alle kunne komme. Men sånn er det vel nesten alltid!

Har en følelse av at det er noe jeg har glemt da...Men hva det er aner jeg jo ikke....hmm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det er det!! Er litt stressa akkurat nå, men om et par timer så roer det seg vel ned litt! Har vært å kjøpt undertøy, strømper, gave til Kenneth, teppe og tyggeben til Balder siden han skal på kennel i helga :cry: og gjestebok. Så da er alt i boks! Smykke og øredobber har jeg også kjøpt ja. Da er det bare å få nappa øyenbryn kl. 16.30 og sette på negler kl. 19.00 i kveld. etter det så er det bare å ta det med ro!!!! :)

Da skal vi kose oss sammen med forloverene. Men ikke alkohol i kveld vet jeg!! Den saken er i allefall helt klar!

Nå må jeg skrive ferdig bordplasseringen for de på hotellet fant noe vi måtte gjøre om på. SÅ KLAR. Men, men. Så må jeg øve litt på sangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, den siste dagen blir gjerne litt ekstra hektisk. Men det er jo morro også da. Håper du får en koselig og avslappende kveld og masse lykke til i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Hedi og Jullan! =)

Nå kan jeg endelig slappe litt av her..skulle egentlig pakket en bag med klær, men tar det etterpå..

Nå er det 16 timer og 12 min. igjen!

JIPPI! =)

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykke med dagen i dag!!! Fikk dessverre ikke vært i vielsen deres, ettersom jeg var i en annen kirke, i et annet bryllup... (Tidligere arbeidskollega:=)

Dere har jo nydelig vær i dag!!! Spent på om du sang i kirken:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...