Gå til innhold

Kristins bryllupsdagbok


Kristin S

Anbefalte innlegg

Heisann. Ser du har en del ting i orden... Blir det ok å pynte kaka med friske blomster????? Når evnt settes de på??? Jeg har jo i utgangspunktet ikke ønsket roser, men har i den senere tid funnet ut at det er kjeme fint :-)

Og hadde ikke dere fikset hest og vogn????

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Miori!

Ja det blir bra å pynte kaka med friske blomster. Den som skal hente kaka hos bakeren kjøper med de rosene vi vil ha på. Så setter de blomstene på hos bakeren. De dekker stilken med plastikk så en slipper å stikke stilken rett ned i kaka! (Ikke så delikat...) Så det blir bra =)

Hest og kjerre ja...Det var det da. De skulle plutselig ha 2500 kr for det. Og det synes jeg var altfor mye! Så da dropper vi det. =( Selvom det var drømmen! (Hvis vi ikke ombestemmer oss i siste liten da..Det vet en jo aldri!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Oii så flink du er, har kontrollen på det meste :wink:

Nydelig kjole :hoppe:

Ha en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det dukker opp noen som kan kjøre dere for under 2500 med hest!!! Det håper jeg på:=)

Så bra at dere har ordnet musikk og det hele da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oi....Her er det lenge siden jeg har vært!!

Nå har fristen for å svare for gjestene gått ut. Vi inviterte 63 stk. Og til nå er det 5 som har sagt de ikke kan. Men resten kommer! =) Gleder meg kjempemasse!

På tirsdag skal jeg inn å tilpasse kjolen. Har ikke vært der siden jeg plukket den ut! Skal bli morro å få den på igjen!

Da skal jeg også plukke ut slør, tiara, sko og undertøy. Sist jeg var der så hadde de nesten ikke noe inne, så da valgte jeg å vente. Men nå er det jaggu bare 26 dager igjen! WOW. Tiden flyr...

Transport har jeg heller ikke fått ordnet med ennå. Nå blir jeg virkelig stressa her. Ringte en her om dagen som har en Hummer bil. Hadde så lyst til å ha den! Men så viste det seg at det bare var 2 seter i bilen...Ellers så hadde han kjørt oss :(

Så da må vi finne en annen..Det MÅ jeg ordne denne uka.

Bordplasseringen er stort sett ferdig. Det blir en E. Så har vi tenkt å sette venne våre på det bordet i midten og resten av tanter og onkler osv på sidene. Kom fram til at det blir det beste.

Så må vi få hatt en samtale med toastmaster også. Det får vi kanskje ta i løpet av neste uke. Han skal være toastmaster i bryllupet til søskenbarnet mitt som er til helgen, så han har vel mer enn nok å tenke på mht det.

Så må brodern se å komme seg hit!! Han skal jo vie oss, så vi må jo ha en samtale med han også. Men han bor nå...tja..Vet ikke hvor mange mil unna det er jeg. Men rundt 100? hehe...

Så har jeg tenkt på en annen liten ting... Lurer litt på om jeg skal synge i kirken sammen med de andre vi har valgt til å synge! Synes det hadde vært litt artig! Men har ikke sagt noe til sambo ennå. Det skal jo i tilfelle være en overraskelse! =) Tror jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det.

Ha en fortsatt fin søndag! (det lille som er igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Kristin!

Se det, brikkene faller på plass nå! :-)

Håper dere får ordnet med transporten bare... Vi skal ha Hummer og gleder oss stort, synd det bare var to seter i den dere tenkte på! :roll: Men som sagt, jeg håper det ordner seg for dere!

Følte jeg fikk sett kjolen din litt bedre på weben til brudesalongen, og den er virkelig bare flott!!! Jeg har liksom aldri vært så begeistret for farger i brudekjoler, men denna tar kaka, sammen med et par tre til! Virkelig nydelig!

Håper neste prøving og tilpassing gir deg den aller herligste følelsen!!! :hjerte:

Hvis du tror du kommer til å angre om du ikke synger i kirken, synes jeg definitivt at du skal gjøre det! Kan bli en flott overraskelse!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! =)

Det som er med transport er litt kjedelig..Når en har sett for seg en Hummer, så er det så få andre biler som kan sammenlignes..hehe. Du skjønner sikkert hva jeg mener!! Men uansett så blir det nok bra!

Ja jeg er utrolig fornøyd med kjolen. Glad jeg fant den!!

Men den er ennå finere på! Synes detaljene kom så dårlig frem på det bildet. Så ser liksom ikke modellen så "levende" ut.

Tror jeg skal se om jeg får begynt på en sang også. Siden jeg ikke skal holde tale, så hadde det jo vært koselig med noe!

Men nå ligger jeg her på sofaen og er ikke i form.. :( Vondt i halsen, vondt i hodet og er slapp. Skikkelig kjedelig. Får håpe det går over fort. Og at det i allefall ikke blir verre! Skal jo i bryllup på lørdag og det vil jeg ikke gå glipp av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Først og fremst: en stor god bedring :klem: til deg

Håper det ordner seg med transport for dere, var jo synd det ikke blir noe hest og kjerre...

De kjolene jeg har sett både på bilder på nettet og "live" i salongen, har alle vært finere i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring da!!! :trøste:

Også må du se og få tatt noen bilder fra kjoleprøvingen din...om ikke vi får se, så er det utrolig gøy å ha, som man kan titte på selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant. Har et bilde i allefall da! Eller to har jeg. fra sist jeg prøvde kjolen.. (Fikk ikke tatt flere fordi jeg hadde glemt å lade kameraet...) Men aner jo ikke hvordan jeg får lagt de ut da! Help me??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en stund mellom hver gang jeg er innom å skriver her ja...

I dag var jeg i Moss igjen å prøvde kjolen. Skulle jo prøve med alt tilbehør, men dengang ei. De hadde ikke alt inne..

MEN. Kjolen er jo i boks. Fant også tiara og sko. Så det som gjenstår nå er slør og undertøy.

Slør har jeg spurt svigerinna mi om å få låne. Ho giftet seg i fjor sommer, så jeg skal prøve det og se om det passer! Men..hmm...kom akkurat på nå at det er nok litt for hvitt...Jaja...Da blir det ut på jakt etter slør likevel! hehe..

Skal ikke ha bh eller noe under kjolen. Går ikke siden det er snøring i ryggen som går så langt ned. Men bør jo kjøpe noe som jeg kan ta på etterpå! =)

Så har jeg funnet notene til den sangen som skal synges i kirken. Ser ut til at jeg skal være med å synge selv! *hjelp* men spørs om jeg har nerver til det da! Får gjøre et forsøk!

Nå er det bare 17 dager igjen! Som tiden flyyyyr!

Til helga er det utdrikkningslag også. Både for meg og Kenneth. (forloveren min forsnakka seg...hehe...) Gleder meg masse til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

Hva slags farge er det på kjolen din igjen... Jeg har to slør hengende her i skapet, om du sender meg mail adressen din, så kan jeg sende bilder.. Det ene er ca 80 cm langt og i tre lag, det andre enkelt og 2,5 m langt!!

Bare si til meg da vel:=)

Så tøff du er som skal synge i kirken:=) Og igjen, tusen takk for notene:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei

Har nå lest gjennom dagboka di og jammen har du vært uheldig. Men er så glad for at det ordnet seg med det meste nå, og ikke minst kjolen. Det er så god en følelse å ha funnet den og er fornøyd :-)

Tenk at det ikke er så lenge til dagen, det kiler vel litt i magen din tenker jeg :ler:

Og det med å synge synes jeg er tøft gjort, du må gjøre det så slipper du å angre senere.

Du får ha en riktig god mandag og håper formen er litt bedre. Kos deg så lenge nå den siste tiden som ugift for om ikke mange uke så er du fru :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miori: har sendt deg en pm! Takk for hjelp! =)

Soon Mrs S: Ja det har vært en del som har gått dårlig under planleggingen!! Men nå hjelper det heldigvis! Noe må det jo alltid være...Så den størte bekymringen jeg har nå er sløret. Men hvis Miori har et jeg kan kjøpe, så løser jo det seg!

Ikke lenge igjen nå. En uke og 4 dager vel?? hmm...Går unna! Så i dag blir det ut å kjøpe sko til Kenneth.

Skal øve med de som jeg skal synge sammen med i morra. Blir bra! =)

Så hadde jeg forresten utdrikkningslag på lørdag. Var en super dag! Men dagen gikk jo så altfor fort!

Ble hentet på motorsykkel, kjørte litt rundt før vi kjørte til byen. På utsiden av Storsenteret så sto resten av jentene å ventet. Dagen gikk med til bading (bare jeg da så klart.....I øs pøs regn....utrolig at jeg ikke er blitt syk), spa fikk jeg. To timer...det var deilig det!! grilling, litt av hvert av småting jeg måtte gjøre, så avsluttet vi med en tur på byen.

Fikk ikke skrevet ned alt her nå. Får heller gjøre det siden. Men en virkelig vellykket dag ble det!

Bestilte også gifteringer i går. Litt sent ute, men så lenge vi får de til 18.juni så går det bra! Ble ringer fra Pan. Helt enkle. 7mm. Så de var fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!! så kjekt å finna ringer :P

gler meg t å lesa meir om u.laget! spa hørres fantastisk ut :P

lykke til viare :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har jeg vært borte hos deg med sløret, håper det faller i smak da:=)

Åååååå...så det var du som føk rundt på storsenteret på lørdag:=) Skulle nesten ha kommet bort å hilsa jeg da:=) (Du... Kan jeg komme å titte i lirken når dere gifter dere, har så lyst å se den fantastiske kjolen din.. *kan gjemme meg på bakerste rad*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe...Det var meg ja! =) Følte meg litt smådum der jeg gikk, men...Morro var det!

Bare koselig om du vil komme i kirken! Trenger ikke sitte på bakerste rad en gang =) hihi.

Er kl. 15.00 i Metodistkirken i Tistedal. (rett nedi bakken her jeg bor)

Sløret er supert!! Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da skal jeg se om det ikke blir litt kirkebesøk på meg neste lørdag. Så bra du likte sløret... Jeg står kun igjen med undertøy og sko jeg nå da.. Kriseløsning blir å dure inn til hun i Moss... Må jo ha kjole:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..Men ventet ikke du på en kjole i disse dager, eller har jeg misforstått? Ho i Moss har veldig mange pene kjoler. Så hvis du ikke får tak i akkurat den du vil ha, så finner du helt sikkert en du liker inne hos ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..Men ventet ikke du på en kjole i disse dager' date=' eller har jeg misforstått? Ho i Moss har veldig mange pene kjoler. Så hvis du ikke får tak i akkurat den du vil ha, så finner du helt sikkert en du liker inne hos ho![/quote']

Joda, men den kjolen var for stor den også.... Så nå er den videresolgt:=) Sier det jeg.... Håper at sløret mitt passer til kjolen din nå da... om ikke vet jeg om et annet også:=) (Nå vurderer jeg å starte brudesalong her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...