Patriotpaula Skrevet 20. desember 2019 #4141 Skrevet 20. desember 2019 3 timer siden, Neutral90 skrev: Æsj, ja, akkurat derfor jeg har bange aner om at dette ikke var helt rett 😣 Klinikken sa til meg når det stod på at det var ikke helt uvanlig at mensen etter mislykket forsøk kunne være både vondere og mer kraftig enn normalt. Men kanskje du slapp «billig» unna? 😊
Neutral90 Skrevet 20. desember 2019 #4142 Skrevet 20. desember 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Klinikken sa til meg når det stod på at det var ikke helt uvanlig at mensen etter mislykket forsøk kunne være både vondere og mer kraftig enn normalt. Men kanskje du slapp «billig» unna? 😊 Vet du hva, jeg kjenner meg selv så godt at jeg visste jeg ville tenke på og uro meg for dette i jula. Så jeg ringte oppover, og en søt sykepleier sa at det høres helt normalt ut og at både sterkere og svakere mens var vanlig etter ivf 👍 1
Patriotpaula Skrevet 20. desember 2019 #4143 Skrevet 20. desember 2019 18 minutter siden, Neutral90 skrev: Vet du hva, jeg kjenner meg selv så godt at jeg visste jeg ville tenke på og uro meg for dette i jula. Så jeg ringte oppover, og en søt sykepleier sa at det høres helt normalt ut og at både sterkere og svakere mens var vanlig etter ivf 👍 Hør der ja 😊 Er vel like vanlig begge deler om jeg tro Jeg hadde skikkelig rar mensen etter sist negative fryseforsøk 🤷♀️ Blir aldri klok på hva som egentlig er normalen for meg siden det endrer seg fra gang til gang 2
Brigid Skrevet 20. desember 2019 #4144 Skrevet 20. desember 2019 17 timer siden, Geirfuglen skrev: Fikk litt dårlig samvittighet for å skrive det, for jeg tenker at det er veldig forskjellig! Og kanskje etter type inngrep? Jeg har hatt laparaskopi to ganger, den ene for å se etter endometriose, og den andre for å fjerne en liten kul. Jeg var ganske dårlig begge ganger, men det gikk mye på at jeg ikke tålte smertestillende (morfinpreparat som jeg ble veldig kvalm av, mens mange jo har det helt fint på morfin!). Men samme dag vil man være ganske dårlig. I tillegg fikk jeg kateter, og følte jeg ikke fikk tisset dagen etter, men dette er jo igjen noe som ikke du trenger å ha trøbbel med. Men jeg mener at samme dag og dagen etter var kjipe, for søsteren min kjørte meg dagen etter fordi jeg ikke orket selv. Masse lykke til, og håper du får en fin jul tross inngrep! ❤️ Hei, takk for langt svar, jeg tåler morfin dårlig selv, så slapp det når jeg var i narkose sist (hysteroskopi), så ber om å slippe det denne gangen og. Tusen takk❤️❤️
Brigid Skrevet 20. desember 2019 #4145 Skrevet 20. desember 2019 3 timer siden, TiiBii skrev: Jeg vil anbefale å ikke løfte en finger dagene etter. Når gassen de bruker skal ut av kroppen, kan det være ganske så smertefult. Jeg gikk på morfin i flere dager etter. Har du fått beskjed om at du kan fly så kort tid etter? Okei, takk for svar. Har ikke spurt, ble oppringt og fikk tilbud om inngrep på kort varsel pga avlysning, og har bestilt flybillett for lenge siden. Tenkte ikke å spørre om det var greit, tenkte heller å kjenne på formen, men får nok spørre om det i det hele tatt er ok 🤔 takk! 1
Brigid Skrevet 20. desember 2019 #4146 Skrevet 20. desember 2019 På 16.12.2019 den 8.35, Anna91 skrev: Hei dere! Da sniker jeg meg inn her.... Tenkte at jeg ikke trengte noe "støttegruppe" eller noen å snakke med, men så gjør jeg plutselig det.... Vi fikk beskjed om infertilitet grunnet dårlig sædkvalitet. Holder på med vårt første ICSI-forsøk nå. Tok en graviditetstest i dag på rugedag 6 (5 dagers blasto satt inn), 11 dager etter uttak, og den er veldig veldig negativ. Har lest litt rundt og har skjønt at de fleste tester positivt nå. Så nå sitter jeg her og er helt knust. Ømme pupper, men det har jeg hatt siden oppstart cyklogest. Stikninger i livmora første dagene etter innsett, men nå kjenner jeg absolutt ingenting. Så... Dette er mest for å bare ha sagt det til noen tror jeg. at jeg er så lei meg at jeg tror jeg skal dø. Men er det noen som har testet positivt senere enn 6 RG? Tusen takk for svar. Sender deg en stor klem ❤️❤️❤️
Brigid Skrevet 20. desember 2019 #4147 Skrevet 20. desember 2019 På 16.12.2019 den 8.58, Neutral90 skrev: Hei og velkommen 🌼 så utrolig leit. Første innsett testet jeg ikke positivt før rg7, men det var en exu så det er naturlig å tenke at Hcg utviklingen var tregere enn normalt. Men, hvis du Googler litt på engelsk så ser du at det finnes de som får positiv test senere enn rg6. Brukte du tidligtest eller vanlig test? Fikk selv mensen på lørdag etter mislykket ferskforsøk,fikk heller ingen på frys så jeg er temmelig langt ned i kjelleren kan du si. ❤️❤️❤️ varm klem til deg 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4148 Skrevet 22. desember 2019 Jeg vil bare ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår!❤️ Jeg håper 2020 blir året hvor vi får våres felles drøm oppfylt og at «tantene» har reflektert nok over svaret jeg ga på; «skal ikke dere ha barn snart» i jula i fjor til å ikke stille spørsmålet i år🤦🏻♀️ (Jeg svarte at vi prøver så godt vi kan.) Tusen takk for støtten i året som har gått, denne gruppen er gull!! Anonymkode: 93524...db5 6
Neutral90 Skrevet 23. desember 2019 #4149 Skrevet 23. desember 2019 Mens James gjør som han bruker på Tv-en: Til alle andre som hadde håpt og trodd de ville være gravid denne jula. Jeg tenker ekstra på alle oss. Jeg håper og tror et nytt tiår gir oss de gleder vi søker etter. God jul. 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4150 Skrevet 23. desember 2019 Takk og god jul til alle! Jeg håpet jeg skulle være gravid i fjor jul også. Dritt og møkk. 10 minutter siden, Neutral90 skrev: Mens James gjør som han bruker på Tv-en: Til alle andre som hadde håpt og trodd de ville være gravid denne jula. Jeg tenker ekstra på alle oss. Jeg håper og tror et nytt tiår gir oss de gleder vi søker etter. God jul. Anonymkode: 8a891...436 3
Vestalinn Skrevet 23. desember 2019 #4151 Skrevet 23. desember 2019 14 minutter siden, Neutral90 skrev: Mens James gjør som han bruker på Tv-en: Til alle andre som hadde håpt og trodd de ville være gravid denne jula. Jeg tenker ekstra på alle oss. Jeg håper og tror et nytt tiår gir oss de gleder vi søker etter. God jul. Kunne ikke sagt det bedre. God jul til deg også! 2020 blir alle her inne sitt år ❤️ 3
Patriotpaula Skrevet 23. desember 2019 #4152 Skrevet 23. desember 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk og god jul til alle! Jeg håpet jeg skulle være gravid i fjor jul også. Dritt og møkk. Anonymkode: 8a891...436 Signerer den 😪 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4153 Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, Patriotpaula skrev: Signerer den 😪 Du har vel satt inn en nå? 😄 Anonymkode: 8a891...436
Patriotpaula Skrevet 23. desember 2019 #4154 Skrevet 23. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har vel satt inn en nå? 😄 Anonymkode: 8a891...436 Ja, men jeg vet ikke hvilken vei det går enda 🤷♀️😬
Neutral90 Skrevet 23. desember 2019 #4155 Skrevet 23. desember 2019 15 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ja, men jeg vet ikke hvilken vei det går enda 🤷♀️😬 Har spottingen gitt seg? 😄
Patriotpaula Skrevet 23. desember 2019 #4156 Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, Neutral90 skrev: Har spottingen gitt seg? 😄 Ja, det var bare den kvelden 😬 Aldri friskt blod, kun litt sånn lyserosa
Neutral90 Skrevet 23. desember 2019 #4157 Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Ja, det var bare den kvelden 😬 Aldri friskt blod, kun litt sånn lyserosa Så spennende 😄 har du ikke "alltid" fått mensen på rd9? Dette lover jo bra
Patriotpaula Skrevet 23. desember 2019 #4158 Skrevet 23. desember 2019 17 minutter siden, Neutral90 skrev: Så spennende 😄 har du ikke "alltid" fått mensen på rd9? Dette lover jo bra Det var etter ferskforsøket i september jeg fikk mensen på RD9. Første gang ble jeg jo gravid, fryseforsøket i forrige syklus fikk jeg ikke mensen før etter at jeg sluttet med cyclogest og Estradot. Så ingenting er sikkert her i gården 🤷♀️
Neutral90 Skrevet 23. desember 2019 #4159 Skrevet 23. desember 2019 6 minutter siden, Patriotpaula skrev: Det var etter ferskforsøket i september jeg fikk mensen på RD9. Første gang ble jeg jo gravid, fryseforsøket i forrige syklus fikk jeg ikke mensen før etter at jeg sluttet med cyclogest og Estradot. Så ingenting er sikkert her i gården 🤷♀️ Så spennende! Det er fortsatt håp 🤞🤞🤞🥇 1
Neutral90 Skrevet 23. desember 2019 #4160 Skrevet 23. desember 2019 Ps. Hadde også håpt og trodd vi var gravide et år siden 😩🔫
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå