Naomi1988 Skrevet 5. november 2019 #3561 Skrevet 5. november 2019 24 minutter siden, Neutral90 skrev: Ja kjenner veldig mye, men vet at det også er bivirkning av progesteronstøtten testen på søndag på rg5, helt blenda... så jeg er ikke så optimistisk som jeg først var... Du da? Kjente som sagt litt de 3 første dagene, men ikke noe nå, så mista litt trua, tester vel til fredag tror jeg. Er på dag 4 i dag. Takk @Waldfee, krysser for deg og, hadde vært kos med førjulsgave😍😍 1
Neutral90 Skrevet 6. november 2019 #3562 Skrevet 6. november 2019 Negativ tidligtest i dag dpo 13 rg8, tar en til i morgen eller fredag, men regner med at dette ble et negativt forsøk 😭😩 så jævlig kjipt alt vi må gjennom altså.
Patriotpaula Skrevet 6. november 2019 #3563 Skrevet 6. november 2019 24 minutter siden, Neutral90 skrev: Negativ tidligtest i dag dpo 13 rg8, tar en til i morgen eller fredag, men regner med at dette ble et negativt forsøk 😭😩 så jævlig kjipt alt vi må gjennom altså. Alt håper ikke ute enda 🙏 Har du egentlig testdag på rg14?
bondekone Skrevet 6. november 2019 #3564 Skrevet 6. november 2019 29 minutter siden, Neutral90 skrev: Negativ tidligtest i dag dpo 13 rg8, tar en til i morgen eller fredag, men regner med at dette ble et negativt forsøk 😭😩 så jævlig kjipt alt vi må gjennom altså. Å så kjedelig😢😢 er jo fortsatt håp, men skjønner det er vanskelig å håpe på nå. Stor klem❤ 1
Neutral90 Skrevet 6. november 2019 #3565 Skrevet 6. november 2019 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Alt håper ikke ute enda 🙏 Har du egentlig testdag på rg14? Nei, men realistisk sett så burde det ha blitt antydning til strek i dag 😕 Testdag rg14 ja, så skal uansett fortsette med støttebehandling til da 1
Naomi1988 Skrevet 6. november 2019 #3566 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, Neutral90 skrev: Negativ tidligtest i dag dpo 13 rg8, tar en til i morgen eller fredag, men regner med at dette ble et negativt forsøk 😭😩 så jævlig kjipt alt vi må gjennom altså. Er så slitsom denne prosessen, utrolig kjedelig at vi ikke kan bli gravide på "normal" måte, få en overraskelse, så man kunne levd normalt fram til de 2 strekene, ikke sitte å fundere og lure, kanskje vært noen uker på vei, så man slapp og bekymre seg over alt som kan skje fra positiv test, føler så med deg!!❤❤ Klarte ikke vente sjøl, dag 5 etter blasto, negativ test. Dette er og vårt siste forsøk før vi må spare opp, og det kan ta sin tid😔😔
Neutral90 Skrevet 6. november 2019 #3567 Skrevet 6. november 2019 4 minutter siden, Naomi1988 skrev: Er så slitsom denne prosessen, utrolig kjedelig at vi ikke kan bli gravide på "normal" måte, få en overraskelse, så man kunne levd normalt fram til de 2 strekene, ikke sitte å fundere og lure, kanskje vært noen uker på vei, så man slapp og bekymre seg over alt som kan skje fra positiv test, føler så med deg!!❤❤ Klarte ikke vente sjøl, dag 5 etter blasto, negativ test. Dette er og vårt siste forsøk før vi må spare opp, og det kan ta sin tid😔😔 Dag 5 så har du ennå gode sjanser ❤️ Håper virkelig du får to streker om noen dager 🌸
Naomi1988 Skrevet 6. november 2019 #3568 Skrevet 6. november 2019 7 minutter siden, Neutral90 skrev: Dag 5 så har du ennå gode sjanser ❤️ Håper virkelig du får to streker om noen dager 🌸 Takk, men lest om sååå mange som får postiv etter 4-5 dager, så man mister jo litt trua.. og spesielt når man ikke kjenner stort.
Patriotpaula Skrevet 6. november 2019 #3569 Skrevet 6. november 2019 5 minutter siden, Naomi1988 skrev: Takk, men lest om sååå mange som får postiv etter 4-5 dager, så man mister jo litt trua.. og spesielt når man ikke kjenner stort. Men det er ikke normalen å få positiv kun etter 4-5 dager, mange får fortsatt negativ rundt dag 7. Så du bør absolutt ikke miste troa 😊🤞🏻 Hvis normalen hadde vært 4-5 dager så er det jo null poeng i at klinikkene sier at man skal vente heeelt til dag 14 med å teste 🤷♀️ 1
Naomi1988 Skrevet 6. november 2019 #3570 Skrevet 6. november 2019 (endret) Joda sant @Patriotpaula men er den magefølelsen da😅 og at man ikke har noen symptomer what so ever.. Skal prøve å holde håpet i live🙂 Porsgrunn har 16 dager, det er litt lenge syns jeg.. Endret 6. november 2019 av Naomi1988
Patriotpaula Skrevet 6. november 2019 #3571 Skrevet 6. november 2019 8 minutter siden, Naomi1988 skrev: Joda sant @Patriotpaula men er den magefølelsen da😅 og at man ikke har noen symptomer what so ever.. Skal prøve å holde håpet i live🙂 Porsgrunn har 16 dager, det er litt lenge syns jeg.. Heldigvis er det ikke alltid magefølelsen stemmer 😬 Men jeg vet jo selv at den ofte har rett også 🤷♀️ 16 dager er lang tid ja 🤭 Prøv å hold håpet i livet til det motsatte er bevist ❤️😊 1
Waldfee Skrevet 6. november 2019 #3572 Skrevet 6. november 2019 2 timer siden, Neutral90 skrev: Negativ tidligtest i dag dpo 13 rg8, tar en til i morgen eller fredag, men regner med at dette ble et negativt forsøk 😭😩 så jævlig kjipt alt vi må gjennom altså. Så leit 😢! Livet er urettferdig, altså. Sender deg en støttende klem 💗 1
Waldfee Skrevet 6. november 2019 #3573 Skrevet 6. november 2019 1 time siden, Naomi1988 skrev: Er så slitsom denne prosessen, utrolig kjedelig at vi ikke kan bli gravide på "normal" måte, få en overraskelse, så man kunne levd normalt fram til de 2 strekene, ikke sitte å fundere og lure, kanskje vært noen uker på vei, så man slapp og bekymre seg over alt som kan skje fra positiv test, føler så med deg!!❤❤ Klarte ikke vente sjøl, dag 5 etter blasto, negativ test. Dette er og vårt siste forsøk før vi må spare opp, og det kan ta sin tid😔😔 Dette er for tidlig til å si noe om utfallet! Krysser fortsatt fingrene for at det vil endre seg de neste dagene. Mitt råd er ikke å teste før testdag Det er bare stress og påfører unødvendig bekymring og negative tanker ... men vet det er veldig vanskelig, da💗. 1
Avianna Skrevet 6. november 2019 #3574 Skrevet 6. november 2019 7 timer siden, Neutral90 skrev: Nei, men realistisk sett så burde det ha blitt antydning til strek i dag 😕 Testdag rg14 ja, så skal uansett fortsette med støttebehandling til da Kjedelig med negativ test, men krysser fortsatt fingrene for deg 🤞💜 Heia på dere @Waldfee @Naomi1988 😊🤞 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #3575 Skrevet 6. november 2019 Hei! Har nå fått beskjed om at vi snart starter med menopur, fyremadel og ovitrelle før uttak 👍🏻 Vi skal bruke 150 IU daglig, er det lite? Jeg er i stor fare for å bli hyperstimulert pga PCOS. Gruer meg veldig til egguttak. - K Anonymkode: 326a8...702
Patriotpaula Skrevet 6. november 2019 #3576 Skrevet 6. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har nå fått beskjed om at vi snart starter med menopur, fyremadel og ovitrelle før uttak 👍🏻 Vi skal bruke 150 IU daglig, er det lite? Jeg er i stor fare for å bli hyperstimulert pga PCOS. Gruer meg veldig til egguttak. - K Anonymkode: 326a8...702 Det er meget individuelt. Hos meg hadde det vært mye, men hos andre er det lite 🤷♀️ Jeg ble overstimulert på Menopur, har ikke pcos, bare veldig høy AMH, mye egg og litt store eggstokker fra naturen sin side. Hvis jeg husker rett så begynte jeg på 75 og endte på ca 170-180 de par siste dagene. Anbefaler deg å ikke søke så mye om andres opplevelse av egguttak. Man finner gjerne historier om de som har gjort ordentlig vondt eller lignende, og man hører kanskje ikke så mye om de som har gått helt fint uten for stort ubehag. Jeg har vært i gjennom uttak to ganger og synes det er «null stress»
sekundærinfertil Skrevet 6. november 2019 #3577 Skrevet 6. november 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har nå fått beskjed om at vi snart starter med menopur, fyremadel og ovitrelle før uttak 👍🏻 Vi skal bruke 150 IU daglig, er det lite? Jeg er i stor fare for å bli hyperstimulert pga PCOS. Gruer meg veldig til egguttak. - K Anonymkode: 326a8...702 Jeg starter også på menopur nå om noen dager, og skal stå på 140 IU daglig. Og det var en helt normal dose ifølge sykepleieren vi hadde samtale med ☺️ lykke til! ❤️
Neutral90 Skrevet 7. november 2019 #3578 Skrevet 7. november 2019 Har noen erfaring med å melde inn negativt forsøk før testdato i det offentlige? Regner med de sier jeg må vente, men hallo, dpo14 og fortsatt neg test, så den blir nok ikke magisk nok positiv så sent i løpet uansett.
Patriotpaula Skrevet 7. november 2019 #3579 Skrevet 7. november 2019 Vil bare gi deg en stor klem @Neutral90 ❤️
Naomi1988 Skrevet 7. november 2019 #3580 Skrevet 7. november 2019 (endret) @Neutral90❤❤Måtte gå på lutinus til testdato. Endret 7. november 2019 av Naomi1988 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå