Blomst37 Skrevet 3. juni 2019 #2121 Skrevet 3. juni 2019 25 minutter siden, Aaa08 skrev: Hei @Blomst37! Har faktisk tenkt på deg i går! Håper spira sitter i 9 mnd nå! Så hyggelig at du har tenkt på meg😍 Og tusen takk!❤️ Heier masse på deg også!❤️
Deseo Skrevet 3. juni 2019 #2122 Skrevet 3. juni 2019 Hei! 😊 går også progynova nå. Kontroll på fredag på riksen og forhåpentligvis innsett neste uke. Har heldigvis ingen bivirkninger hittil 🙏 Gøy å se så mange som er under samme prosess nå. Krysser fingrene for oss alle ❤
listefyll Skrevet 3. juni 2019 #2123 Skrevet 3. juni 2019 10 minutter siden, Blomst37 skrev: Tusen takk! 🙏🏻❤️ Ja føler at jeg får flere bivirkninger nå enn da jeg gått på sprøyter. Men er forhåpentligvis ferdig med dette neste uke🤞🏻. Hvordan går det med deg?❤️ Ja, de er heldigvis kortvarige. Her går det sakte. Hadde et forsøk uten innsett på medicus og de ønsker mer utredning av mannen før nytt forsøk, så blir nok ikke noe nytt før til høsten. Litt kjipt, og litt deilig med fri. 1
Wiley Skrevet 3. juni 2019 #2124 Skrevet 3. juni 2019 1 hour ago, Blomst37 said: Hei tøffe jenter, På tiden at jeg også skriver her😊. Ser mange kjente navn fra forumet «prøverør 2018». Trist å se at så mange av dere er her i år også💓. Gratulerer så mye alle som har blitt gravide!😍👏🏻Hurra! Og velkommen skal dere være dere nye som går gjennom ivf. La 2019 være vårt år!🙏🏻 Jeg hadde 4 mislykket forsøk i 2018. Ble gravid 3 ganger. Jeg er 39 år og ingenting er galt med oss, fine resultater på alle prøver og ingen skjønner hvorfor vi ikke lykkes. Etter siste forsøket måtte jeg ta en lengre pause. Var så langt nede, det ble så tungt og vondt. Æsj... ivf er veldig tøft, mye tøffere enn jeg trodde. Men vi har vært så heldige som har fått 2 egg på frys sist og nå er vi gang med fryseforsøk🤞🏻(forsøk 5). Har gått på Progynova i 5 dager nå og skal på ul på fredag og forhåpentligvis det blir innsett neste uke. Har egentlig lite trua på fryseforsøk, men så har jeg også hørt at mange lykkes med det🤞🏻. Vi prøver å være optimistiske, selv om det er ikke lett etter så mange nedturer. Trodde at det blir enkelt med «bare» piller denne gangen. Men i dag, på dag 5, er jeg helt ferdig. Magen er øm, kjenner godt når jeg går, ikke så lett å sitte heller. Vært kvalm siden jeg startet med pillene. Er det flere av dere som får bivirkninger av progynova? Stor klem til alle dere💓 Koselig at dere er i gang igjen @Blomst37, fryseforsøk er jo stort sett veldig mye mer behagelig en fersk. Men jeg fikk også masse bivirkninger siste fryseforsøk av progynovaen (evt crinonen). Ble skikkelig kvalm etter innsett, så da tenkte jeg jo at ting gikk veien men det var bare kroppen som lurte meg. Kanskje jeg har fått i meg såpass mye progesteron og østrogen de siste 18 månedene at toleransen er litt lavere enn det den var, har ikke hatt sånne bivirkninger tidligere og har vel hatt 3 fryseforsøk totalt pluss 2 fersk. Nå skal jeg straks i gang med 3 ferskforsøk, denne gangen kort protokoll og privat. Krysser fingrene for at det snart blir gode nyheter på oss snart! 1
Naomi1988 Skrevet 3. juni 2019 #2125 Skrevet 3. juni 2019 28 minutter siden, Blomst37 skrev: Tusen takk!😍🙏🏻❤️ Har lest gjennom alt her men husker ikke hvor langt har dere kommet?❤️ Blir spennende og følge dere❤️ Vi hadde ett ferskforsøk som ikke gikk og fikk 2 blasto på frys. 1 som ikke tålte tining, men heldigvis tålte nr 2 det. Naturlig syklus, fikk positiv test i dag. 1
Blomst37 Skrevet 3. juni 2019 #2126 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, Naomi1988 skrev: Blir spennende og følge dere❤️ Vi hadde ett ferskforsøk som ikke gikk og fikk 2 blasto på frys. 1 som ikke tålte tining, men heldigvis tålte nr 2 det. Naturlig syklus, fikk positiv test i dag. 👏🏻😍🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1
Blomst37 Skrevet 3. juni 2019 #2127 Skrevet 3. juni 2019 22 minutter siden, Deseo skrev: Hei! 😊 går også progynova nå. Kontroll på fredag på riksen og forhåpentligvis innsett neste uke. Har heldigvis ingen bivirkninger hittil 🙏 Gøy å se så mange som er under samme prosess nå. Krysser fingrene for oss alle ❤ Blir spennende for oss alle nå❤️🙏🏻🤞🏻 Masse lykke til! 2
Blomst37 Skrevet 3. juni 2019 #2128 Skrevet 3. juni 2019 8 minutter siden, Wiley skrev: Koselig at dere er i gang igjen @Blomst37, fryseforsøk er jo stort sett veldig mye mer behagelig en fersk. Men jeg fikk også masse bivirkninger siste fryseforsøk av progynovaen (evt crinonen). Ble skikkelig kvalm etter innsett, så da tenkte jeg jo at ting gikk veien men det var bare kroppen som lurte meg. Kanskje jeg har fått i meg såpass mye progesteron og østrogen de siste 18 månedene at toleransen er litt lavere enn det den var, har ikke hatt sånne bivirkninger tidligere og har vel hatt 3 fryseforsøk totalt pluss 2 fersk. Nå skal jeg straks i gang med 3 ferskforsøk, denne gangen kort protokoll og privat. Krysser fingrene for at det snart blir gode nyheter på oss snart! Masse lykke til!🙏🏻❤️🤞🏻😍 Spennende! Ja krysser alt vi har for at vi lykkes nå!
Naomi1988 Skrevet 4. juni 2019 #2129 Skrevet 4. juni 2019 Og i dag fikk jeg nesten usynlig strek, hatt svake streker siden lørdag. Så det er vel en kjemisk dette. Veldig trist siden dette var vårt siste forsøk, har ikke råd til mer😔😔
Betta123 Skrevet 4. juni 2019 #2130 Skrevet 4. juni 2019 12 minutter siden, Naomi1988 skrev: Og i dag fikk jeg nesten usynlig strek, hatt svake streker siden lørdag. Så det er vel en kjemisk dette. Veldig trist siden dette var vårt siste forsøk, har ikke råd til mer😔😔 Så trist:-(❤️ Hvor mange dager siden uttak?
Wiley Skrevet 4. juni 2019 #2131 Skrevet 4. juni 2019 Noen som har flydd med sprøyter før? Reiser i morgen tidlig og har ikke noen lege erklæring, noen som har trengt dette?
Betta123 Skrevet 4. juni 2019 #2132 Skrevet 4. juni 2019 20 minutter siden, Wiley skrev: Noen som har flydd med sprøyter før? Reiser i morgen tidlig og har ikke noen lege erklæring, noen som har trengt dette? Så lenge de ligger i eskene med navnet ditt på ser jeg ikke hvorfor det skal være et problem:)
Blomst37 Skrevet 4. juni 2019 #2133 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, Naomi1988 skrev: Og i dag fikk jeg nesten usynlig strek, hatt svake streker siden lørdag. Så det er vel en kjemisk dette. Veldig trist siden dette var vårt siste forsøk, har ikke råd til mer😔😔 Så trist og vondt❤️ Sender deg masse gode tanker! 1
Patriotpaula Skrevet 4. juni 2019 #2134 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, Naomi1988 skrev: Og i dag fikk jeg nesten usynlig strek, hatt svake streker siden lørdag. Så det er vel en kjemisk dette. Veldig trist siden dette var vårt siste forsøk, har ikke råd til mer😔😔 Så trist 😢 Stor klem til dere ❤️ 1
Naomi1988 Skrevet 4. juni 2019 #2135 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 2 timer siden, Betta123 skrev: Så trist:-(❤️ Hvor mange dager siden uttak? Frys, så 8 dager siden innsett Endret 4. juni 2019 av Naomi1988
Betta123 Skrevet 4. juni 2019 #2136 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Naomi1988 skrev: Frys, så 8 dager siden innsett Men er det ikke litt tidlig å teste da?lest at fryste kan feste seg senere 1
Naomi1988 Skrevet 4. juni 2019 #2137 Skrevet 4. juni 2019 27 minutter siden, Betta123 skrev: Men er det ikke litt tidlig å teste da?lest at fryste kan feste seg senere Jo er kanskje tidlig, men rart å få 3 dager med veeldig svake tester også 4 dagen nesten usynlig strek🤔 i går fikk jeg gravid 1+2 når jeg testa med clearblue sin, og strimlene i dag har vært nærmest hvite..
Aaa08 Skrevet 4. juni 2019 #2138 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Naomi1988 skrev: Jo er kanskje tidlig, men rart å få 3 dager med veeldig svake tester også 4 dagen nesten usynlig strek🤔 i går fikk jeg gravid 1+2 når jeg testa med clearblue sin, og strimlene i dag har vært nærmest hvite.. Satt du inn 5 dagers?
Aaa08 Skrevet 4. juni 2019 #2139 Skrevet 4. juni 2019 Var på seminar med Olga fra st Petersburg i dag. Er det noen her inne som var i denne klinikken?
Waldfee Skrevet 4. juni 2019 #2140 Skrevet 4. juni 2019 Hei @Blomst37, så utrolig hyggelig å høre fra deg igjen 💗 Har tenkt på deg mange ganger i tiden som har gått. Ønsker deg all verdens lykke til med fryseforsøket 🤞💗!! Klemmer 💗
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå