Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2081 Skrevet 31. mai 2019 14 timer siden, Kone92 skrev: Negativ test i dag, og skal ta blodprøve i morgen. Så da regner jeg med at dette fryseforsøket også var mislykket. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal slutte på medisiner før jeg får svar på blodprøve, men siden jeg gjør det på et lokalt sykehus får jeg ikke svar før i begynnelsen av neste uke. Det virker så fryktelig unødvendig og da fortsette på medisiner når jeg vet at jeg ikke er gravid. Hva hadde dere gjort? Jeg ville fortsette. Fikk mens sist før test dag, fikk beskjed om å fortsette
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2082 Skrevet 31. mai 2019 Satt inn 3 dager i går. Legene i Maigaard sa den så veldig bra ut. Men jeg tviler... Fikk bildet med meg. Har 3 i laboratoriet igjen, men de sa at sjansen for at de overlever til frys er minimal.... Føler 6 runde har gått i vasken, og anner ikke hva veien videre blir.... Det verste er at ingen vet hvor problemet ligger... Alle, absolutt alle prøvene våres er fine
Kone92 Skrevet 31. mai 2019 #2083 Skrevet 31. mai 2019 24 minutter siden, Aaa08 skrev: Satt inn 3 dager i går. Legene i Maigaard sa den så veldig bra ut. Men jeg tviler... Fikk bildet med meg. Har 3 i laboratoriet igjen, men de sa at sjansen for at de overlever til frys er minimal.... Føler 6 runde har gått i vasken, og anner ikke hva veien videre blir.... Det verste er at ingen vet hvor problemet ligger... Alle, absolutt alle prøvene våres er fine Føler med deg❤️ 1
Betta123 Skrevet 31. mai 2019 #2084 Skrevet 31. mai 2019 2 timer siden, Aaa08 skrev: Satt inn 3 dager i går. Legene i Maigaard sa den så veldig bra ut. Men jeg tviler... Fikk bildet med meg. Har 3 i laboratoriet igjen, men de sa at sjansen for at de overlever til frys er minimal.... Føler 6 runde har gått i vasken, og anner ikke hva veien videre blir.... Det verste er at ingen vet hvor problemet ligger... Alle, absolutt alle prøvene våres er fine Hvorfor tviler du? Hva ser du på bildene? Tar du blodfortynnende? Spurte du etter embryoglue denne gang?
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2085 Skrevet 31. mai 2019 11 minutter siden, Betta123 skrev: Hvorfor tviler du? Hva ser du på bildene? Tar du blodfortynnende? Spurte du etter embryoglue denne gang? De er ikke like fine som de jeg finner i Google.. Ja, fikk blodfortynnende. Glemte helt om embryoglue 😱😱😱 men det ble oocytt aktivering, picsi og ah igjen
Betta123 Skrevet 31. mai 2019 #2086 Skrevet 31. mai 2019 51 minutter siden, Aaa08 skrev: De er ikke like fine som de jeg finner i Google.. Ja, fikk blodfortynnende. Glemte helt om embryoglue 😱😱😱 men det ble oocytt aktivering, picsi og ah igjen Jeg ville nok heller hørt på legene hvis de sa de såg fine ut enn å sammenligne med googlebilder. Det finnes jo så millioner mange forskjellige. Ok, har troa på at blodfortynnende kan hjelpe jeg altså. Søskenbarnet mitt hadde 4 forsøk før hun prøvde klexane og albyle på 5 forsøk, da ble det tvillinger. Blir spennende dager fremover, du får oppdatere underveis om du ønsker. Nå må det snart klaffe!! 1
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2087 Skrevet 31. mai 2019 39 minutter siden, Betta123 skrev: Jeg ville nok heller hørt på legene hvis de sa de såg fine ut enn å sammenligne med googlebilder. Det finnes jo så millioner mange forskjellige. Ok, har troa på at blodfortynnende kan hjelpe jeg altså. Søskenbarnet mitt hadde 4 forsøk før hun prøvde klexane og albyle på 5 forsøk, da ble det tvillinger. Blir spennende dager fremover, du får oppdatere underveis om du ønsker. Nå må det snart klaffe!! Hater meg selv for å Google for mye... Men klarer ikke å la være... Ved 1 forsøk sa de også at eggene er fine, men da jeg hadde samtale med legen i går sa hun selv at de ikke var så finne....
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2088 Skrevet 31. mai 2019 6 timer siden, Aaa08 skrev: De er ikke like fine som de jeg finner i Google.. Ja, fikk blodfortynnende. Glemte helt om embryoglue 😱😱😱 men det ble oocytt aktivering, picsi og ah igjen Vil du legge ut bilde? Jeg fikk selv satt inn en 3 dagers på Maigård, synes det var en del fragmenteringer, men er nå gravid i uke 21...Krysser fingrene for deg🤞🏻❤️ Anonymkode: ddb5a...9a8
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2089 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du legge ut bilde? Jeg fikk selv satt inn en 3 dagers på Maigård, synes det var en del fragmenteringer, men er nå gravid i uke 21...Krysser fingrene for deg🤞🏻❤️ Anonymkode: ddb5a...9a8
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2090 Skrevet 31. mai 2019 Her er vårt, synes ditt så bedre ut😊 Anonymkode: ddb5a...9a8
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2091 Skrevet 31. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er vårt, synes ditt så bedre ut😊 Anonymkode: ddb5a...9a8 Takk for at du deler! Det gir meg håp! Fikk inn 2 ved forrige forsøk, de så fine ut men testen var negativ... Fikk blodfortynnende denne gang, håper det hjelper... Bruker også prednisolon. Fikk du noen av disse medisinene? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2092 Skrevet 31. mai 2019 Nei, hadde kun crinone til 10+6. Håper du har fått satt inn gullegget denne gangen og at ventetiden går fort😊 Som du ser kan det bli noe av slike egg også, selv om de ikke er så «picture perfect» i utgangspunktet😊😊 Anonymkode: ddb5a...9a8 1
Aaa08 Skrevet 31. mai 2019 #2093 Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hadde kun crinone til 10+6. Håper du har fått satt inn gullegget denne gangen og at ventetiden går fort😊 Som du ser kan det bli noe av slike egg også, selv om de ikke er så «picture perfect» i utgangspunktet😊😊 Anonymkode: ddb5a...9a8 Takk for støttende ord! Og gratulerer med graviditeten! Hvilken forsøk var det foresten? Og hvorfor valgte de å sette inn på dag 3?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2094 Skrevet 1. juni 2019 9 timer siden, Aaa08 skrev: Takk for støttende ord! Og gratulerer med graviditeten! Hvilken forsøk var det foresten? Og hvorfor valgte de å sette inn på dag 3? Tusen takk😊Vet egentlig ikke hvorfor de valgte dag 3, fikk ikke noe godt svar. På forhånd sa de at det ville bli dag 2, 3 eller 5, kanskje de ikke turte å vente lenger?🤔 Dette var første ivf, hadde to forsøk med inseminering først. Fikk ut 7 egg, ett inn og to på frys, de som ble fryst var også ganske fragmenterte... Anonymkode: ddb5a...9a8 1
Aaa08 Skrevet 1. juni 2019 #2095 Skrevet 1. juni 2019 Fikk beskjed i dag om at ingen av de 3 vi hadde igjen klarte seg til frys.... Igjen....
Neutral90 Skrevet 1. juni 2019 #2096 Skrevet 1. juni 2019 12 timer siden, Aaa08 skrev: Fikk beskjed i dag om at ingen av de 3 vi hadde igjen klarte seg til frys.... Igjen.... Så demotiverende, jeg håper egget de satt inn blir til noe mer har det skjedd før? Har de en teori om hvorfor det skjer?
Aaa08 Skrevet 1. juni 2019 #2097 Skrevet 1. juni 2019 1 time siden, Neutral90 skrev: Så demotiverende, jeg håper egget de satt inn blir til noe mer har det skjedd før? Har de en teori om hvorfor det skjer? Det skjer hver gang. Og de klarer ikke å forklare hvorfor
Betta123 Skrevet 2. juni 2019 #2098 Skrevet 2. juni 2019 10 timer siden, Aaa08 skrev: Det skjer hver gang. Og de klarer ikke å forklare hvorfor Mener jeg har lest at det går ann å ta gentester på egg? Sjekke kvalitet osv. Er dette noe dere har tenkt på?
Wiley Skrevet 2. juni 2019 #2099 Skrevet 2. juni 2019 On 6/1/2019 at 10:26 AM, Aaa08 said: Fikk beskjed i dag om at ingen av de 3 vi hadde igjen klarte seg til frys.... Igjen.... Uff, så kjedelig at dette fortsatt skjer. Jeg ville nok kanskje vurdert pgd hvis du fortsatt er motivert for å prøve nye ting hvis dette forsøket ikke går veien heller. Når har du testdato på denne runden?
Aaa08 Skrevet 2. juni 2019 #2100 Skrevet 2. juni 2019 3 timer siden, Betta123 skrev: Mener jeg har lest at det går ann å ta gentester på egg? Sjekke kvalitet osv. Er dette noe dere har tenkt på? Mener du PGD?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå