Betta123 Skrevet 20. april 2019 #1701 Skrevet 20. april 2019 Tuuuuusen takk! @Aaa08 @Wiley ja,virkelig. Jeg er helt i sjokk!!! 1
Nikketutta Skrevet 20. april 2019 #1702 Skrevet 20. april 2019 3 timer siden, Betta123 skrev: Hei alle sammen! Her har det dukket opp et lite mirakel. Etter spotting flere dager, sterke menssmerter og negative tester gravde jeg meg ned. Undret over at blødningen ikke kom skikkelig igang så tok en ny digital test idag 15 dpo. Der lyste det opp «Gravid 1-2 uker» har en utrolig lykkerus akkurat nå❤️ Smålig dårlig samvittighet over sytete innlegg tidligere i uken der jeg tydligvis tok sorgene på forskudd. GOD påske❤️🐣 Så fantastiske nyheter!! 😄 Gratulerer så mye ❤️
prøverpåny Skrevet 20. april 2019 #1703 Skrevet 20. april 2019 Hipp hurra @Betta123! Er det førstemann dere prøver på? For en fin nyhet i påske 😍
Betta123 Skrevet 20. april 2019 #1704 Skrevet 20. april 2019 30 minutter siden, Nikketutta skrev: Så fantastiske nyheter!! 😄 Gratulerer så mye ❤️ 9 minutter siden, prøverpåny skrev: Hipp hurra @Betta123! Er det førstemann dere prøver på? For en fin nyhet i påske 😍 Tusen ❤️takk🙏🏼. Dette er førstemann ja, nå håper jeg så inderlig den holder fast de neste 9 mnd🤞🏼❤️🙏🏼
bondekone Skrevet 20. april 2019 #1705 Skrevet 20. april 2019 Gratulerer!! @Betta123 jeg testet og positivt i dag, første forsøk, frys!☺ 8
Betta123 Skrevet 20. april 2019 #1706 Skrevet 20. april 2019 46 minutter siden, bondekone skrev: Gratulerer!! @Betta123 jeg testet og positivt i dag, første forsøk, frys!☺ Så gøy!!! Gratulerer til deg også❤️❤️ 1
Wiley Skrevet 20. april 2019 #1707 Skrevet 20. april 2019 47 minutter siden, bondekone said: Gratulerer!! @Betta123 jeg testet og positivt i dag, første forsøk, frys!☺ Grattis! Så mye gode nyheter her inne nå, så koselig! 1
TiiBii Skrevet 20. april 2019 #1708 Skrevet 20. april 2019 8 timer siden, Betta123 skrev: Hei alle sammen! Her har det dukket opp et lite mirakel. Etter spotting flere dager, sterke menssmerter og negative tester gravde jeg meg ned. Undret over at blødningen ikke kom skikkelig igang så tok en ny digital test idag 15 dpo. Der lyste det opp «Gravid 1-2 uker» har en utrolig lykkerus akkurat nå❤️ Smålig dårlig samvittighet over sytete innlegg tidligere i uken der jeg tydligvis tok sorgene på forskudd. GOD påske❤️🐣 Yaaay👏🏼🥰 Hurraa! 1
Gjest Fnugg Skrevet 21. april 2019 #1709 Skrevet 21. april 2019 (endret) Shit og f***** folkens - har egentlig testdag imorra og testet idag på to strimler - og de ble begge positive med en gang 😭 😳 Først fikk jeg litt panikk for at det kunne være Ovitrellen, men det går vel forhåpentligvis ikke at det er så sent (?). Da er det bare «ny test minutt for minutt» i ren angst fremover da 🙈 Oooooog finne et søndagsåpent apotek for flere tester. Gruer meg faktisk litt til den blodprøven Endret 21. april 2019 av Fnugg
Wiley Skrevet 21. april 2019 #1710 Skrevet 21. april 2019 52 minutter siden, Fnugg said: Shit og f***** folkens - har egentlig testdag imorra og testet idag på to strimler - og de ble begge positive med en gang 😭 😳 Først fikk jeg litt panikk for at det kunne være Ovitrellen, men det går vel forhåpentligvis ikke at det er så sent (?). Da er det bare «ny test minutt for minutt» i ren angst fremover da 🙈 Oooooog finne et søndagsåpent apotek for flere tester. Gruer meg faktisk litt til den blodprøven Jaaaaa! Det er ikke ovitrellen så sent, du er gravid! Desember baby på deg!! 🎉🎉🎉 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1711 Skrevet 21. april 2019 Gratulerer til dere med positiv test! Anonymkode: 07ead...c75 2
Gjest Fnugg Skrevet 21. april 2019 #1712 Skrevet 21. april 2019 40 minutter siden, Wiley skrev: Jaaaaa! Det er ikke ovitrellen så sent, du er gravid! Desember baby på deg!! 🎉🎉🎉 Shit 🙈🙈🙈🙈🙈 Håper det ikke bare er all påskegodisen som har økt hcgnivået 🐣 Håper virkelig at alle dere her inne får valuta for alt slitet, nedturer og ikke minst pengene - og at vi alle kommer i mål uten noe krøll på veien 🙏🙏🙏🙏 Pessimisten i meg er jo selvsagt sånn «nå har du jinxa det Fnugg». Uh.
Wiley Skrevet 21. april 2019 #1713 Skrevet 21. april 2019 25 minutter siden, Fnugg said: Shit 🙈🙈🙈🙈🙈 Håper det ikke bare er all påskegodisen som har økt hcgnivået 🐣 Håper virkelig at alle dere her inne får valuta for alt slitet, nedturer og ikke minst pengene - og at vi alle kommer i mål uten noe krøll på veien 🙏🙏🙏🙏 Pessimisten i meg er jo selvsagt sånn «nå har du jinxa det Fnugg». Uh. Neida, dette går fint, vi jinxa det allerede med alt snakket om barnehagedekning 😂 Prøver å komme meg etter, føler karma skylder meg ganske mye nå for tiden.
Kristina00 Skrevet 21. april 2019 #1714 Skrevet 21. april 2019 Gratulerer så mye @Betta123 @Fnugg og @bondekone. Håper de sitter i 9 mnd❤️og at vi alle andre prøvere får det til snart også! Har fått doseringsskjema fra Spiren nå, så skal starte opp med Bemfola og Fyremadel etterhvert når ny suklus starter, spent. Vårt første IVF forsøk. Hatt 3 inseminasjon førsøk tidligere. 2
prøverpåny Skrevet 21. april 2019 #1715 Skrevet 21. april 2019 8 timer siden, Fnugg skrev: Shit og f***** folkens - har egentlig testdag imorra og testet idag på to strimler - og de ble begge positive med en gang 😭 😳 Først fikk jeg litt panikk for at det kunne være Ovitrellen, men det går vel forhåpentligvis ikke at det er så sent (?). Da er det bare «ny test minutt for minutt» i ren angst fremover da 🙈 Oooooog finne et søndagsåpent apotek for flere tester. Gruer meg faktisk litt til den blodprøven Wææææææ!!!! 😍😍😍😍 Gratulerer så mye!! Ingen ovitrelle i hele verden kan holde så lenge at du får strek med en gang! Så fortjent @Fnugg! Og for en påske med mye positive tester! 😊😊 Dette skal gå veien alle mann. Gleder meg til spenningen rundt jul om det er noen som havner på nyttårs- eller julaften ☺️😘
Waldfee Skrevet 21. april 2019 #1716 Skrevet 21. april 2019 8 timer siden, Fnugg skrev: Shit og f***** folkens - har egentlig testdag imorra og testet idag på to strimler - og de ble begge positive med en gang 😭 😳 Først fikk jeg litt panikk for at det kunne være Ovitrellen, men det går vel forhåpentligvis ikke at det er så sent (?). Da er det bare «ny test minutt for minutt» i ren angst fremover da 🙈 Oooooog finne et søndagsåpent apotek for flere tester. Gruer meg faktisk litt til den blodprøven Herlige nyheter👏👏👏👍👍👍!!! Nå ble jeg glad! Kjempepåske!
Waldfee Skrevet 21. april 2019 #1717 Skrevet 21. april 2019 På 20.4.2019 den 16.00, Betta123 skrev: Tuuuuusen takk! @Aaa08 @Wiley ja,virkelig. Jeg er helt i sjokk!!! Så utrolig gøy!!! Gratulerer 💗 1
Waldfee Skrevet 21. april 2019 #1718 Skrevet 21. april 2019 21 timer siden, bondekone skrev: Gratulerer!! @Betta123 jeg testet og positivt i dag, første forsøk, frys!☺ Hurra, gratulerer til deg også! Ingenting er bedre enn en strøm av gode nyheter her inne 👍😊👏
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1719 Skrevet 21. april 2019 Dere som har brukt Clearblue digital med ukesindikator, når testet dere og hvilket utslag fikk dere? Anonymkode: 67023...49f
Betta123 Skrevet 21. april 2019 #1720 Skrevet 21. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har brukt Clearblue digital med ukesindikator, når testet dere og hvilket utslag fikk dere? Anonymkode: 67023...49f 15 dpo, 1-2 uker😅 du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå