Gå til innhold

34 år og naken med mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min første tanke var nei nei nei..men etter å ha tenkt litt så ja dette høres litt rart ut, men alle er forskjellige og synes ting er naturlig som andre ikke gjør. 

Jeg skjønner godt hva du tenker på som kan gå/eller har gått galt her men tror nok du ikke har noe å bekymre deg for egentlig.

Kanskje du heller skulle hive dæ med i badstuen neste gang, kan jo bli en form for terapi for deg for å få dette utav hodet dit:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Man eier ikke partnerens kropp!

Utrulig trist at så mange bare forbinder nakenhet med sex og kjærester. Jeg hadde ikke hatt noe problem med at min mann nok badstu naken sammen med mora si. 

Mange pripne folk for tida...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Noska72 skrev:

Min første tanke var nei nei nei..men etter å ha tenkt litt så ja dette høres litt rart ut, men alle er forskjellige og synes ting er naturlig som andre ikke gjør. 

Jeg skjønner godt hva du tenker på som kan gå/eller har gått galt her men tror nok du ikke har noe å bekymre deg for egentlig.

Kanskje du heller skulle hive dæ med i badstuen neste gang, kan jo bli en form for terapi for deg for å få dette utav hodet dit:-)

Hehe, ja kunne jo kanskje det. Ville blitt bikini på meg kjenner jeg :P men et steg av gangen! Kanskje en dag kan jeg bli naturist jeg og :)

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så er det sånn at når du spør om meningene til folk, så får du dem. Du har flere ganger lagt ditt syn på situasjonen klart frem, med noen ganske ekstreme kommentarer til situasjonen mellom din samboer og hans Mor. Også reagerer du på at meningene ikke er de du ønsker å høre. For de fleste vil det kanskje være en vekker, og for din del håper jeg det kan være det for deg og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anwa skrev:

Dessverre så er det sånn at når du spør om meningene til folk, så får du dem. Du har flere ganger lagt ditt syn på situasjonen klart frem, med noen ganske ekstreme kommentarer til situasjonen mellom din samboer og hans Mor. Også reagerer du på at meningene ikke er de du ønsker å høre. For de fleste vil det kanskje være en vekker, og for din del håper jeg det kan være det for deg og.

Ekstreme for deg og mange andre. Vanlig for meg og mange andre. Jeg reagerer ikke på meningene til folk. Jeg liker meningene til folk. Jeg liker bare ikke å bli kalt forskrudd eller bli omtalt som om jeg var helt forferdelig. Nett-trolling kaller man det. :)

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstreme for deg og mange andre. Vanlig for meg og mange andre. Jeg reagerer ikke på meningene til folk. Jeg liker meningene til folk. Jeg liker bare ikke å bli kalt forskrudd eller bli omtalt som om jeg var helt forferdelig. Nett-trolling kaller man det. :)

Så neste gang du har ett problem, kanskje du burde ta det opp i lunsjen på jobb istedenfor? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstreme for deg og mange andre. Vanlig for meg og mange andre. Jeg reagerer ikke på meningene til folk. Jeg liker meningene til folk. Jeg liker bare ikke å bli kalt forskrudd eller bli omtalt som om jeg var helt forferdelig. Nett-trolling kaller man det. :)

Anonymkode: 3c0d7...d59

Du beskriver jo din kjæreste som en som driver med noen skikkelig ekkelt og nærmest beskylder han for å ha et seksuelt syn på sin mor.

Det må jo være lov å ikke være enig med deg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anwa skrev:

Så neste gang du har ett problem, kanskje du burde ta det opp i lunsjen på jobb istedenfor? :)

For å unngå troll? Som sjef kan jeg nok ikke ta opp slike private ting på jobb. Dette er faktisk første gang jeg tar noe opp på et sånt her forum. Og jeg ville være anonym siden det er et følsomt tema for meg. Vil heller ikke utlevere kjæresten min til venninner. Så jeg kom til dere! Jeg har trua på menneskeheten enn så lenge. ;)

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Du beskriver jo din kjæreste som en som driver med noen skikkelig ekkelt og nærmest beskylder han for å ha et seksuelt syn på sin mor.

Det må jo være lov å ikke være enig med deg?

Ødipus komplekset.. Hørt om det? Det er ikke psykologisk uvanlig å tenke sånn. Det er heller ikke uvanlig å kunne bli sjalu på forholdet til din partners foreldre om dette er nærere enn man er vant til selv. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Jeg forstår ikke på hvilken måte du deler kroppen hans med moren? Fordi hun ser den? Jeg regner med han hun ikke bruker den? 

Hva ville vært annerledes om de hadde på badebukse/bikini? Ville hun vært mindre skrukkete og ville kroppen hans vært mer din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Summ skrev:

Hva folk velger å gjøre, får være opp til dem, du velger hvordan du forholder deg til det, men for å svare på det ene;

Nei det påvirker ikke libido. Hva tror du folk i helsevesenet er? Nonner?? Eksen min er helsefagarbeider, det gikk på ingen måte utover sexlivet vårt, jeg er helsefagarbeider, og jeg tenker jo ikke over om folk er nakne? Steller nakne mennesker hver dag, vasker, dusjer, tørker osv. Det er bare kropp. Om man ikke klarer å skille mellom en naken kropp, og sex, tror jeg man får det vanskelig. 

Når jeg kommer hjem fra jobb, så føler ikke jeg avsky fra kjæresten min bare fordi jeg har sett 5-6 peniser, og nakne mannekropper.. syns faktisk det er skremmende at noen har slik holdning til hva man skal tenke når andre ser en naken kropp. 

Haha, jeg tenkte det samme som deg. Hadde det fungert slik hadde jo ingen som jobber på sykehjem f.eks hatt et sexliv. 

Jeg kunne fint gått i svømmehallen sammen med mamma, da hadde vi nødvendigvis vært nakne begge to i dusjen. Om jeg og pappa drar og isbader bruker vi ikke mye kapasitet på å gjemme bort kroppen når vi skifter (men man står jo ikke og nistirrer heller). Det er bare en kropp! 

Jeg har full forståelse for at man kan være ukomfortabel med å vise seg naken for andre. Jeg skjønner imidlertid ikke at man kan ha så store problemer med tanken på at andre er nakne, når det verken er en seksuell situasjon eller blotting det er snakk om - men en situasjon der nakenheten er naturlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er rett og slett en kultur kræsj.

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Har du nevnt hvilken kultur du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet, at man har et helt naturlig forhold til kropp er da bare positivt?

Hadde kanskje vært hakket mer tvilende hvis min bedre halvdel hadde vært naken med venner av motsatt kjønn,tenker på da i ikke seksuelle situasjoner som type nakenbading og badstu, men tror jeg hadde taklet det helt fint hvis det hadde skjedd.

Og tror nok dessverre for deg at grunnen til lite sex IKKE skyldes at typen din er naken sammen med mora si av og til.

Anonymkode: 66416...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Din nakne kropp er forbeholdt din mann, så du drar aldri i bassenget eller badeland, eller spa, eller dusjer på arrangementer der det er fellesdusj? 

Å sitte naken i stampen er av hygieneårsaker. 

Du deler ikke kroppen hans med mora, på samme måte som jeg ikke deler kroppen min med barna og kvinnene i damegarderoben når jeg drar og svømmer. Det er ingen andre enn deg som gir han seksuell nytelse, og det å ta badstu og sitte i stamp har ingenting med sex å gjøre. Og egentlig ingenting med overfladisk kropp å gjøre. Det gir velvære for kroppen, og det er praktisk å være naken. 

Jeg har et vanskelig forhold til kropp og nakenhet, og tanken på engang å bli sett i trusa av mine foreldre, spesielt min far, er helt uææh! Men blant en del familier så er nakenhet naturlig, og så lite tabu som man får det, og egentlig synes jeg det er de familiene som har skjønt noe. Det er påkledning som seksualiserer, for sånn som du sier, du tror nakenhet må handle om seksualitet, og at nakenheten hans skal være din alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carrot skrev:

Har du nevnt hvilken kultur du snakker om?

familiekultur, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

familiekultur, regner jeg med.

veel, fint om TS utdyper hva hun mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke alle nakne i badstuer? Menn og kvinner er da nakne der uten at det er noe å hyle over..   er det forskjell på sin mor og random fremmede?

Anonymkode: 3b93a...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.11.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Kjæresten min og hans noen- og- søtti - år - gamle mor sitter i badstua nakne sammen, samt hun kan fritt komme inn på badet når han dusjer og omvendt, og de kan ta stamp sammen nakne.. 

Vi bor jo ikke med henne selvfølgelig, så dette skjer når enten hun er på besøk eller vi på besøk der. 

Jeg har snakket med han om det og han sier at dette er helt normalt og naturlig for dem. 

Mens jeg.. Syns det er skikkelig ekkelt! Jeg skjønner at vi har totalt ulik kultur når det gjelder sånt. Sjøl slutta jeg å være naken med foreldrene mine i ti års alderen. Og har alltid siden da tenkt at min nakne kropp er forbeholdt min partner. Jeg kunne aldri hengt naken med faren min i en badstu liksom.. 

Også lurer jeg på om dette kan påvirke en  mann sitt libido? Når han ser en så skrukkete gammel dame kropp så ofte, så får man jo ikke veldig lyst på sex...? (vi har det nemlig ikke så ofte!) 

Dette er et helt nytt område av kultur forskjell for meg, og har aldri sett på dette som noe folk gjorde... Er jeg helt på jordet? Er det jeg som er *prippen*? Er det feil av meg og syns han er altfor gammel til å være så naken og fri med mora si?? Han er jo en voksen mann!? 

Jeg aksepterer det som det er, men blir fortsatt litt kvalm når jeg tenker på det. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 3c0d7...d59

 

For 10-20 år siden ville jeg også synes det var rart. Nå har jeg imidlertid prøvd meg som naturist i flere ulike sammenhenger og må si at jeg vel har blitt helfrelst naturist. Eller kanskje har jeg alltid vært naturist, men slitt med et selvbilde som har hindret meg.

Ingen andre enn kona mi og jeg vet om vår "legning", så jeg har aldri prøvd det sammen med foreldre eller venner, kun med fremmede, men i vårt hjem er nakenhet noe naturlig. Vi voksne sover nakne og går nakne mellom soverom og bad, og om vi er nakne når barna roper, så dekker vi oss ikke til når vi går til dem, med mindre det er kaldt i huset. Våre tenåringsdøtre går fritt ut og inn på badet når vi dusjer, bader eller er på do. Sikkert rart for mange, men her i huset har vi et avslappet forhold til nakenhet og kropp. Vi er som vi er. Tenåringsdøtrene viser seg ikke nakne for sin far lenger, og det er greit, de bestemmer over egen kropp.

At synet av en skrukkete og sliten gammel damekropp skulle gå ut over mannens libido, det tror jeg ikke noe på. Jeg har ihvertfall ikke merket noe til det. Det er vanskelig å forstå uten å ha prøvd det, men naturister skiller tydelig på naturlig nakenhet ved f.eks. bading, soling og badstu, og på seksuell nakenhet. Det er to helt ulike ting. For en naturist er det veldig unaturlig å bruke badetøy i dusj, stamp eller badstu.

Jeg synes det er flott, jeg, at din man og din svigermor har et så naturlig forhold til kropp og nakenhet som du beskriver. Foreslår at du kler av deg og slår følge med din mann og din svigermor oppi stampen ved neste anledning. Det kommer mannen din og svigermoren din til å sette stor pris på. Kanskje blir det også "happy ending" på soverommet etterpå. 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I badstua er man jo naken, så om man har badstu hjemme og man bruker denne samtidig som andre i familien må det nesten bli sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 23.39, Ella Ellefantella skrev:

Hæ? Er dere over her helt på tur?

Argh, jeg er så lei av at folk seksualiserer nakenhet! Det er helt naturlig å være nakne! Det er ikke naturlig hvis de deler noe seksuelt, men altså, man ER naken i badstuer!!! Har dere aldri vært i badstuer med venner???

Det er ikke HAN som er ekkel, det er holdningen alle over viser!

Slutt med det!!!

Man er ikke nakne i badstue med motsatt kjønn! Der har man på seg badetøy. Evt inntullet i badehåndkle i det minste. Badstue delt opp ettrt kjønn? Da hadde jeg ikke brddd meg om damene satt nakne. 

Men jeg hadde seriøst blitt ganske kvalm om jeg måtte sitte side om side med svette menn i ulike aldre spradende rundt nakne. Det er ikke normalt. For meg. 

Endret av Sizz-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...