Gå til innhold

34 år og naken med mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. 

Kjæresten min og hans noen- og- søtti - år - gamle mor sitter i badstua nakne sammen, samt hun kan fritt komme inn på badet når han dusjer og omvendt, og de kan ta stamp sammen nakne.. 

Vi bor jo ikke med henne selvfølgelig, så dette skjer når enten hun er på besøk eller vi på besøk der. 

Jeg har snakket med han om det og han sier at dette er helt normalt og naturlig for dem. 

Mens jeg.. Syns det er skikkelig ekkelt! Jeg skjønner at vi har totalt ulik kultur når det gjelder sånt. Sjøl slutta jeg å være naken med foreldrene mine i ti års alderen. Og har alltid siden da tenkt at min nakne kropp er forbeholdt min partner. Jeg kunne aldri hengt naken med faren min i en badstu liksom.. 

Også lurer jeg på om dette kan påvirke en  mann sitt libido? Når han ser en så skrukkete gammel dame kropp så ofte, så får man jo ikke veldig lyst på sex...? (vi har det nemlig ikke så ofte!) 

Dette er et helt nytt område av kultur forskjell for meg, og har aldri sett på dette som noe folk gjorde... Er jeg helt på jordet? Er det jeg som er *prippen*? Er det feil av meg og syns han er altfor gammel til å være så naken og fri med mora si?? Han er jo en voksen mann!? 

Jeg aksepterer det som det er, men blir fortsatt litt kvalm når jeg tenker på det. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest duftlyset

Er dette seriøst? Mulig jeg er noe dømmende her men dette har jeg faktisk aldri hørt om.

hvorfor tar han seg ikke en naken tur i stampen med deg isteden? 

Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett mine voksne sønner nakne siden de var 10 år.

Anonymkode: 1560c...de1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen leste jeg nettopp? Ehhh....nei. ikke normalt.

Anonymkode: d1169...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du tror du har lest alt.

 

Nei. Nei nei nei ikke normalt.

Anonymkode: 4f13e...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem er det normalt. Det er ikke akkurat som han dier mora si fremdeles, og det er neppe noe seksuelt der. De er vel bare litt mer naturister enn du er, men uten å dra til naturiststrender og sånt.

Anonymkode: 43a7f...fef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ekkelt. Hadde ikke Finset å vise meg naken for foreldre og ikke vil jeg se de nakne heller.

Anonymkode: 07d8e...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Hæ? Er dere over her helt på tur?

Argh, jeg er så lei av at folk seksualiserer nakenhet! Det er helt naturlig å være nakne! Det er ikke naturlig hvis de deler noe seksuelt, men altså, man ER naken i badstuer!!! Har dere aldri vært i badstuer med venner???

Det er ikke HAN som er ekkel, det er holdningen alle over viser!

Slutt med det!!!

Snakk om å legge ord og meninger i munnen på folk som synes det er ekkelt. Tror neppe man tenker på sex fordet. Man kan synes det er ekkelt uten at man tenker på sex...

Anonymkode: 7386d...00a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakk om å legge ord og meninger i munnen på folk som synes det er ekkelt. Tror neppe man tenker på sex fordet. Man kan synes det er ekkelt uten at man tenker på sex...

Anonymkode: 7386d...00a

Så hvorfor er det ekkel da? TS tror jo at han har lav libido fordi moren er skrukkete naken!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Hæ? Er dere over her helt på tur?

Argh, jeg er så lei av at folk seksualiserer nakenhet! Det er helt naturlig å være nakne! Det er ikke naturlig hvis de deler noe seksuelt, men altså, man ER naken i badstuer!!! Har dere aldri vært i badstuer med venner???

Det er ikke HAN som er ekkel, det er holdningen alle over viser!

Slutt med det!!!

Nei, det er ikke naturlig. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å være i badstu sammen med mine voksne sønner. All den tid man faktisk må være naken der.

Anonymkode: 1560c...de1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det ekkelt? Er vel ingen som tar badstu med klær på?? Kropp er da helt naturlig.....

Anonymkode: 4df31...93d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev:

Så hvorfor er det ekkel da? TS tror jo at han har lav libido fordi moren er skrukkete naken!

Fordi man syns det.  Må alt være så himla detajert for å være bra nok? 

Anonymkode: 7386d...00a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke naturlig. Jeg kunne ALDRI tenkt meg å være i badstu sammen med mine voksne sønner. All den tid man faktisk må være naken der.

Anonymkode: 1560c...de1

Så da er du aldri på spa heller? For der er jo andres nakne sønner muligens i badstua, og det er ikke hygienisk å bruke badetøy. Jeg skjønner ikke hva det lille stoffet foran tissen gjør av store forkjellen uansett.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man syns det.  Må alt være så himla detajert for å være bra nok? 

Anonymkode: 7386d...00a

Må alle ha så himla mye klær på for å ikke være ekle?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk velger å gjøre, får være opp til dem, du velger hvordan du forholder deg til det, men for å svare på det ene;

Nei det påvirker ikke libido. Hva tror du folk i helsevesenet er? Nonner?? Eksen min er helsefagarbeider, det gikk på ingen måte utover sexlivet vårt, jeg er helsefagarbeider, og jeg tenker jo ikke over om folk er nakne? Steller nakne mennesker hver dag, vasker, dusjer, tørker osv. Det er bare kropp. Om man ikke klarer å skille mellom en naken kropp, og sex, tror jeg man får det vanskelig. 

Når jeg kommer hjem fra jobb, så føler ikke jeg avsky fra kjæresten min bare fordi jeg har sett 5-6 peniser, og nakne mannekropper.. syns faktisk det er skremmende at noen har slik holdning til hva man skal tenke når andre ser en naken kropp. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...