Gå til innhold

34 år og naken med mor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Hæ? Er dere over her helt på tur?

Argh, jeg er så lei av at folk seksualiserer nakenhet! Det er helt naturlig å være nakne! Det er ikke naturlig hvis de deler noe seksuelt, men altså, man ER naken i badstuer!!! Har dere aldri vært i badstuer med venner???

Det er ikke HAN som er ekkel, det er holdningen alle over viser!

Slutt med det!!!

Helt enig ,nakenhet er naturlig

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. 

Kjæresten min og hans noen- og- søtti - år - gamle mor sitter i badstua nakne sammen, samt hun kan fritt komme inn på badet når han dusjer og omvendt, og de kan ta stamp sammen nakne.. 

Vi bor jo ikke med henne selvfølgelig, så dette skjer når enten hun er på besøk eller vi på besøk der. 

Jeg har snakket med han om det og han sier at dette er helt normalt og naturlig for dem. 

Mens jeg.. Syns det er skikkelig ekkelt! Jeg skjønner at vi har totalt ulik kultur når det gjelder sånt. Sjøl slutta jeg å være naken med foreldrene mine i ti års alderen. Og har alltid siden da tenkt at min nakne kropp er forbeholdt min partner. Jeg kunne aldri hengt naken med faren min i en badstu liksom.. 

Også lurer jeg på om dette kan påvirke en  mann sitt libido? Når han ser en så skrukkete gammel dame kropp så ofte, så får man jo ikke veldig lyst på sex...? (vi har det nemlig ikke så ofte!) 

Dette er et helt nytt område av kultur forskjell for meg, og har aldri sett på dette som noe folk gjorde... Er jeg helt på jordet? Er det jeg som er *prippen*? Er det feil av meg og syns han er altfor gammel til å være så naken og fri med mora si?? Han er jo en voksen mann!? 

Jeg aksepterer det som det er, men blir fortsatt litt kvalm når jeg tenker på det. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Kanskje det er normalt for hans familie. Familier er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Må alle ha så himla mye klær på for å ikke være ekle?

Bestemmer du hva andre føler og synes? 

Anonymkode: 7386d...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har uansett ingentin med hans libido å gjøre!! Da må han jo først ha seksuelle tanker rundt situasjonen. Akkurat den bemerkningen gjør at jeg tenker eklere om Ts 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rotemor skrev:

Det har uansett ingentin med hans libido å gjøre!! Da må han jo først ha seksuelle tanker rundt situasjonen. Akkurat den bemerkningen gjør at jeg tenker eklere om Ts 

Og det har han selvsagt ikke...seksuelle tanker om sin mor, altså.  Han er født inn i og oppdratt av en familie der naturisme var greia. Altså helt normalt for ham.

For meg var det dessverre motsatt..helt motsatt. Nakenhet var styggedom, og det slet jeg med godt inn i 20åra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Og det har han selvsagt ikke...seksuelle tanker om sin mor, altså.  Han er født inn i og oppdratt av en familie der naturisme var greia. Altså helt normalt for ham.

For meg var det dessverre motsatt..helt motsatt. Nakenhet var styggedom, og det slet jeg med godt inn i 20åra. 

Jeg måtte nærmest lære meg å være naken, men jeg skjønte alltid at det ikke har med sex å gjøre! Det gikk mer på kroppen generelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Jeg måtte nærmest lære meg å være naken, men jeg skjønte alltid at det ikke har med sex å gjøre! Det gikk mer på kroppen generelt.

Ja. Det var det samme her. Ikke noe seksuelt. Men man skammet seg over nakenhet og kroppen sin altfor lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du inneforstått med at folk har andre meninger her i verden? Kan du respektere at ikke alle er like fri med nakenhet? Og jeg trur du skjønner hva jeg mener med kommentaren min. Det er nakenhet fordi man må, også er det nakenhet fordi man vil. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Hat aldri sagt at jeg er fri med nakenhet? Jeg har bare kommentert at du mener nakne kropper påvirker libid mannen din. Også kommenterte jeg at det ikke er greit å si at man er forskrudd om man er naken med moren sin i voksen alder, nettopp fordi noen må. 

Sa allerede i første innlegget at jeg ikke vil kommentere på hva andre velger å gjøre, alle bestemmer selv, og du kan bare bestemme om du vil være i et forhold med en mann som vil dette. Kanskje du burde tenke over det, istedenfor å angripe alle i tråden som svarer deg feil? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa; dette er en helt ny problemstilling for meg. Jeg er ikke mindre glad i han fordet, og jeg sier ikke at det er noe som helst seksuelt der. Det er rett og slett en kultur kræsj. Jeg vil ha kroppen  hans for meg sjøl, og hadde aldri vurdert muligheten for å måtte dele den med mora hans. 

 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Nå må du ta til fornuft. Verden er ikke din. Folk har andre vaner enn deg, og det burde du kanskje gå inn for å akseptere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi er du sjalu på hans mor? Virker som du prøver å belaste henne for deres dårlige sexliv?

Anonymkode: 4ec4c...31c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ville jeg aldri sitter naken i badstua med mine foreldre, eller vist meg naken for dem på andre måter. Ønsker ikke å se dem nakne heller. Men det plager meg ikke om andre familier er nakne sammen. Hadde ikke brydd meg om min samboer tok badstu med sin mor. Men jeg ville ikke sitter der sammen med dem. 

Dersom dette er naturlig for samboeren til ts, kan jeg ikke tenke meg at det skulle påvirke sexlysten hans. Dersom han var av typen som mister sexlysten av å se en gammel skrukkete kropp innimellom, hadde han nok ikke gjort det. 

Endret av Thyra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anwa skrev:

Nå må du ta til fornuft. Verden er ikke din. Folk har andre vaner enn deg, og det burde du kanskje gå inn for å akseptere. 

Hvis du leser ordentlig, så står det at jeg aksepterer det

Anonymkode: 3c0d7...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Summ skrev:

Hat aldri sagt at jeg er fri med nakenhet? Jeg har bare kommentert at du mener nakne kropper påvirker libid mannen din. Også kommenterte jeg at det ikke er greit å si at man er forskrudd om man er naken med moren sin i voksen alder, nettopp fordi noen må. 

Sa allerede i første innlegget at jeg ikke vil kommentere på hva andre velger å gjøre, alle bestemmer selv, og du kan bare bestemme om du vil være i et forhold med en mann som vil dette. Kanskje du burde tenke over det, istedenfor å angripe alle i tråden som svarer deg feil? 

Hvis du ser nederst på tråden min så står det at jeg aksepterer det. Jeg prøver bare å bli vant til tanken og ville høre andres meninger om det.

Anonymkode: 3c0d7...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette virker jo helt forskrudd, ts. Er du aldri på treningssenter, svømmehall mm og dusjer / tar badstu etterpå? Det er jo normalt å være naken i dusjen og badstua - hvem bryr seg? Mange har jo badstu hjemme også. 

Tragisk at folk blir mer og mer engstelige for nakenhet. Pripne unge folk.

Anonymkode: 08acf...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hei.. 

Kjæresten min og hans noen- og- søtti - år - gamle mor sitter i badstua nakne sammen, samt hun kan fritt komme inn på badet når han dusjer og omvendt, og de kan ta stamp sammen nakne.. 

Vi bor jo ikke med henne selvfølgelig, så dette skjer når enten hun er på besøk eller vi på besøk der. 

Jeg har snakket med han om det og han sier at dette er helt normalt og naturlig for dem. 

Mens jeg.. Syns det er skikkelig ekkelt! Jeg skjønner at vi har totalt ulik kultur når det gjelder sånt. Sjøl slutta jeg å være naken med foreldrene mine i ti års alderen. Og har alltid siden da tenkt at min nakne kropp er forbeholdt min partner. Jeg kunne aldri hengt naken med faren min i en badstu liksom.. 

Også lurer jeg på om dette kan påvirke en  mann sitt libido? Når han ser en så skrukkete gammel dame kropp så ofte, så får man jo ikke veldig lyst på sex...? (vi har det nemlig ikke så ofte!) 

Dette er et helt nytt område av kultur forskjell for meg, og har aldri sett på dette som noe folk gjorde... Er jeg helt på jordet? Er det jeg som er *prippen*? Er det feil av meg og syns han er altfor gammel til å være så naken og fri med mora si?? Han er jo en voksen mann!? 

Jeg aksepterer det som det er, men blir fortsatt litt kvalm når jeg tenker på det. Hva hadde dere tenkt? 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Greit at du reagerer på at de er naturister når du ikke er det selv, men denne kommentaren var bare helt hinsides...Håper for din del at den er et utslag av sjalusi og ikke representativ for personligheten din. Koblingen mellom naturisme, familie, alder og sex som du gjør her er helt usmakelig, og nok temmelig på jordet. Forresten så sitter du der temmelig skrukkete selv en dag, forhåpentligvis med en som elsker deg for den du er uansett.

Anonymkode: 35ef7...9ad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Summ skrev:

Hat aldri sagt at jeg er fri med nakenhet? Jeg har bare kommentert at du mener nakne kropper påvirker libid mannen din. Også kommenterte jeg at det ikke er greit å si at man er forskrudd om man er naken med moren sin i voksen alder, nettopp fordi noen må. 

Sa allerede i første innlegget at jeg ikke vil kommentere på hva andre velger å gjøre, alle bestemmer selv, og du kan bare bestemme om du vil være i et forhold med en mann som vil dette. Kanskje du burde tenke over det, istedenfor å angripe alle i tråden som svarer deg feil? 

Jeg har jo allerde sagt at jeg vil være sammen han. 

For meg er kroppen hans seksuell og forbeholdt meg til å være naken med. Det er sånn jeg er oppdratt til å tenke, så det er sånn jeg tenker. Det er vanskelig å endre en holdning, men hadde du prøvd å forstå meg istedetfor å angripe meg så hadde du skjønt at jeg var ganske åpen til å kunne forstå veldig mye. Jeg har jo faktisk akseptert før forstått her. Give me some credit. 

For å ha en rolig og utviklende diskusjon bør diskusjonen ha anerkjennelse og respekt. Det føler jeg at Horten Market fikk til I sin kommentar. Så den ble jeg glad for. 

Men fortvil ikke, selv om jeg også har blitt angrepet i denne tråden for mine meninger, så ser jeg samtidig at det er mange som tenker annerledes enn meg iforhold til nakenhet. Og mange som tenker likt som meg. Så ingen verden er firkanta.

Så jeg går fra denne tråden litt lettere til sinns, og veldig glad for at jeg har den forståelsesfulle fine kjæresten jeg har som ikke tar helt av når en del av hans kultur kræsjer med min. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo allerde sagt at jeg vil være sammen han. 

For meg er kroppen hans seksuell og forbeholdt meg til å være naken med. Det er sånn jeg er oppdratt til å tenke, så det er sånn jeg tenker. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

😮 Hva i all verden???

Hva slags oppdragelse har du fått? Foreldrene dine oppdro deg til å tenke at kropp = sex? Er du fra et hyperreligiøst miljø? (Er som regel de superkristne, muslimer mm som er hysterisk besatt og ser sex i alt.)

Anonymkode: 08acf...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😮 Hva i all verden???

Hva slags oppdragelse har du fått? Foreldrene dine oppdro deg til å tenke at kropp = sex? Er du fra et hyperreligiøst miljø? (Er som regel de superkristne, muslimer mm som er hysterisk besatt og ser sex i alt.)

Anonymkode: 08acf...dca

Takk for et matnyttig innlegg.... 🙄 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for et matnyttig innlegg.... 🙄 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Hvorfor ikke svare på det jeg spør om? Synes det er veldig rart at du har fått en slik oppdragelse. Reagerte også på det du skrev tidligere om at du deler kroppen hans med moren hans! Jeg dusjer ofte sammen med mange andre etter trening, har da aldri tenkt at jeg deler kroppen min med dem....

Anonymkode: 08acf...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke svare på det jeg spør om? Synes det er veldig rart at du har fått en slik oppdragelse. Reagerte også på det du skrev tidligere om at du deler kroppen hans med moren hans! Jeg dusjer ofte sammen med mange andre etter trening, har da aldri tenkt at jeg deler kroppen min med dem....

Anonymkode: 08acf...dca

Jeg har jo selvfølgelig ikke AKTIVT blitt oppdratt sånn. Det er vel heller det at det IKKE har skjedd i min familie at det er en del av oppdragelsen min. 

Anonymkode: 3c0d7...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...