Gå til innhold

Til dere som siterer hovedinnlegget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg må innrømme at jeg har store fordommer mot slike. Spesielt når innlegget er en halvmeter langt, og vedkommende svarer én setning.

 

57 minutter siden, Mystic woman skrev:

Enda verre. Noen svarer med ett eneste ord, for eksempel: "Dette".

 

56 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Dette.

 

55 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor er det negativt? Det understreker og bekrefter at vedkommende mener det hun eller han har sitert.

"Dette".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at så mange siterer hovedinnlegget i denne tråden. Folk er veldig oppfinnsomme og har fantastiske måter å være artige på.

Anonymkode: 2cf75...2bd

Jeg innrømmer at jeg synes det var morsomt, og idiotisk. Men det var også for å understreke TS sitt poeng. Jeg er helt enig med henne allerede, mem med å gjøre det sånn så ser kanskje de som pleier å gjøre det også hvor plagsomt og unødvendig det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, magikeren skrev:

 

Litt vanskelig å vite hvem jeg skal svare, jeg er litt enig, og litt uenig med alle

Tydligvis er du ikke det, da du siterer alt og alle. Når du gjør narr av HI er du uenig i hans/hennes mening.

Endret av nyjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterer hovedinnlegget for å utheve noe av det ts skrev, og deretter svare på dette.

Andre ganger siterer jeg hovedinnlegget eller tagger ts slik at ts skal få beskjed om svar, de gangene jeg ser at ingen følger tråden.

Anonymkode: 2af80...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Ja.   :)

Anonymkode: fa36a...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Bare for at jeg kan!!!

Anonymkode: 9d372...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, EvaLena skrev:

Enkelte ting siterer jeg fordi jeg har opplevd å svare på ett innlegge for så at TS har endret innholdet til noe helt annet. Jeg har også opplevd at TS har fjernet hele innholdet i både HI og svar senere. Når vi da siterer, så blir jo innlegget stående.

Da ser det dumt ut hva jeg har svart når andre leser det nye innlegget TS har skrevet.

Samtidig synes jeg det er greit å lese hva andre siterer, da vet jeg hvem svaret er til.

 

Helt enig med deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, nyjenta said:

Tydligvis er du ikke det, da du siterer alt og alle. Når du gjør narr av HI er du uenig i hans/hennes mening.

Er faktisk enig med ts. At man gjør narr av noen betyr ikke at man ikke mener de har et godt poeng

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å sitere hovedinnlegget dersom jeg oppdager tråden litt sent, og de siste 3-4 sidene handler om TS' skrivefeil eller noe annet tull, ellers ser jeg på det som unødvendig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 15.48, magikeren skrev:

Er faktisk enig med ts. At man gjør narr av noen betyr ikke at man ikke mener de har et godt poeng

Da har jeg missforstått veldig mye. For vi to er ikke i samme galakse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Veldig godt poeng. Folk burde slutte med det..

Anonymkode: fadfb...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, nyjenta said:

Da har jeg missforstått veldig mye. For vi to er ikke i samme galakse.

Du mener at man ikke kan gjøre narr av noen man er enig med, eller til og med liker? Eller sikter du til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...