Gå til innhold

Til dere som siterer hovedinnlegget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

🤭🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rainstorm skrev:

Så enig! 

Tusen plusser!

 

1 time siden, miss summers skrev:

Enig! 

 

1 time siden, bopera skrev:

Enig...

 

1 time siden, NancyDrew skrev:

Helt enig med deg!

 

1 time siden, Elektra skrev:

Hva har dette med dette underforumet å gjøre? Er dette samliv eller kjærlighetsrelasjoner? 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg truffet og har lært. Skal ikke skje igjen. 

Anonymkode: a430b...2fb

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jah, du sier noe der...

 

Noen tanker om folk som poster i feil forum da??

Anonymkode: a6aa6...2a5

HAHAHA 😂 

Anonymkode: 3e57c...404

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

HAHAHA 😂 

Anonymkode: 3e57c...404

Dårlig humor.

Hilsen ikke TS 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Jeg gjør det kun fordi jeg ønsker at trådstarter skal bli irritert. ;) 

Anonymkode: 41a19...284

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Ja, enig...

Anonymkode: 98ca8...c91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, nyjenta skrev:

Dårlig humor.

Hilsen ikke TS 😉

Det er jo skitfestlig at alle siterte ts og var "enig"

Anonymkode: 3e57c...404

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei ikke random, men dette er det mest besøkte forumet og den det er mest aktivitet i. Dermed dette forumet i og med at poenget er å nå ut til flest personer, så gå å ta dere en bolle begge to 🙂

Anonymkode: e9556...8b8

Jeg liker forresten boller, så jeg tar en jeg.  Men står fortsatt på mitt 😜

Anonymkode: a6aa6...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det noen ganger, og da er det gjerne fordi hovedinnlegget har flere ting som jeg ønsker å kommentere, og jeg "tar med meg" hovedinnlegget slik at jeg har teksten rett foran meg når jeg skriver svaret. Da kan jeg dobbeltsjekke hva trådstarteren skrev og passe på at jeg får kommentert alt jeg ville. Skjer jo bare hvis det er et ganske langt hovedinnlegg da. Litt enklere enn å ha en ekstra fane med hovedinnlegget i nettleseren, eller gå tilbake å sjekke hvis det er noe jeg lurte på. 

Prøver å huske å slette siteringen før jeg poster, for det er jo bare en liten huskelapp til meg selv om hva jeg egentlig svarer på. Men glemmer det noen ganger. Derfor siterer jeg hovedinnlegget. 

Anonymkode: 6c735...199

Nettopp! Når hovedinnlegget kommer med 6-7 spørsmål og påstander, så kan jeg ikke huske alt det og fremdeles svare på stæpørsmålene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ting siterer jeg fordi jeg har opplevd å svare på ett innlegge for så at TS har endret innholdet til noe helt annet. Jeg har også opplevd at TS har fjernet hele innholdet i både HI og svar senere. Når vi da siterer, så blir jo innlegget stående.

Da ser det dumt ut hva jeg har svart når andre leser det nye innlegget TS har skrevet.

Samtidig synes jeg det er greit å lese hva andre siterer, da vet jeg hvem svaret er til.

 

Endret av EvaLena
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Det er bra det finnes noen som kan sette ord på hvor ille dette fenomenet faktisk er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Godt poeng

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

 

13 hours ago, Kokuyo said:

Til dere som lager tråder på random underforum, hvorfor gjør dere det?!!

 

13 hours ago, Rainstorm said:

Så enig! 

Tusen plusser!

 

13 hours ago, miss summers said:

Enig! 

 

13 hours ago, bopera said:

Enig...

 

13 hours ago, NancyDrew said:

Helt enig med deg!

 

13 hours ago, Elektra said:

Hva har dette med dette underforumet å gjøre? Er dette samliv eller kjærlighetsrelasjoner? 

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg føler meg truffet og har lært. Skal ikke skje igjen. 

Anonymkode: a430b...2fb

 

13 hours ago, Merricat said:

Enig. 

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jah, du sier noe der...

 

Noen tanker om folk som poster i feil forum da??

Anonymkode: a6aa6...2a5

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

 

Nei ikke random, men dette er det mest besøkte forumet og den det er mest aktivitet i. Dermed dette forumet i og med at poenget er å nå ut til flest personer, så gå å ta dere en bolle begge to 🙂

Anonymkode: e9556...8b8

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Se svaret ett hakk opp.. ikke like rappkjeftet alikevel? 😉 

Anonymkode: e9556...8b8

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Spørsmål om Kvinneguiden som forum og bruken av det har egen underkategori. Så jeg står på mitt der du....😂😂😂

Anonymkode: a6aa6...2a5

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ris, ros og spørsmål om forumet

 

Anonymkode: a6aa6...2a5

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

 

Enig jeg og 😄 

Anonymkode: 2c9fb...bb4

 

13 hours ago, applestories said:

Kommenterer du på side 3 er sjansen stor for at debatten har tatt en ny vending. Siterer derfor delvis for å vise TS at her kommer et svar på det DU lurte på, delvis passivt-aggressivt for å si at nå er det nok krangling av andre debattanter, kom tilbake til tema.

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjør det noen ganger, og da er det gjerne fordi hovedinnlegget har flere ting som jeg ønsker å kommentere, og jeg "tar med meg" hovedinnlegget slik at jeg har teksten rett foran meg når jeg skriver svaret. Da kan jeg dobbeltsjekke hva trådstarteren skrev og passe på at jeg får kommentert alt jeg ville. Skjer jo bare hvis det er et ganske langt hovedinnlegg da. Litt enklere enn å ha en ekstra fane med hovedinnlegget i nettleseren, eller gå tilbake å sjekke hvis det er noe jeg lurte på. 

Prøver å huske å slette siteringen før jeg poster, for det er jo bare en liten huskelapp til meg selv om hva jeg egentlig svarer på. Men glemmer det noen ganger. Derfor siterer jeg hovedinnlegget. 

Anonymkode: 6c735...199

 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg rapporterte tråden for å være i feil forum slik at du forhåpentligvis føler deg truffet og LÆRER.

Anonymkode: 9e9e4...f86

 

13 hours ago, Mass said:

Aaargh, dette har jeg en lei tendens til å gjøre. Føler liksom at jeg svarer personen direkte når jeg siterer HI når jeg skal svare. «Du der...» liksom, eller «til deg» direkte fra meg.

Men skal selvfølgelig prøve å skjerpe meg.

 

12 hours ago, Elektra said:

Det er ikke sånn underforum funker. 

Skal alle skrive sine innlegg her? Alle føler vel at sitt innlegg er viktig. 

 

12 hours ago, Maestro said:

🤭🤭

 

12 hours ago, AnonymBruker said:

 

 

 

 

 

 

HAHAHA 😂 

Anonymkode: 3e57c...404

 

12 hours ago, nyjenta said:

Dårlig humor.

Hilsen ikke TS 😉

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjør det kun fordi jeg ønsker at trådstarter skal bli irritert. ;) 

Anonymkode: 41a19...284

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, enig...

Anonymkode: 98ca8...c91

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo skitfestlig at alle siterte ts og var "enig"

Anonymkode: 3e57c...404

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker forresten boller, så jeg tar en jeg.  Men står fortsatt på mitt 😜

Anonymkode: a6aa6...2a5

 

2 hours ago, Puny said:

Nettopp! Når hovedinnlegget kommer med 6-7 spørsmål og påstander, så kan jeg ikke huske alt det og fremdeles svare på stæpørsmålene. 

 

2 hours ago, EvaLena said:

Enkelte ting siterer jeg fordi jeg har opplevd å svare på ett innlegge for så at TS har endret innholdet til noe helt annet. Jeg har også opplevd at TS har fjernet hele innholdet i både HI og svar senere. Når vi da siterer, så blir jo innlegget stående.

Da ser det dumt ut hva jeg har svart når andre leser det nye innlegget TS har skrevet.

Samtidig synes jeg det er greit å lese hva andre siterer, da vet jeg hvem svaret er til.

 

 

2 hours ago, Hr. Aktiv said:

Det er bra det finnes noen som kan sette ord på hvor ille dette fenomenet faktisk er. 

 

4 minutter siden, Sunnfjording said:

Godt poeng

Litt vanskelig å vite hvem jeg skal svare, jeg er litt enig, og litt uenig med alle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. 

En ting er om man deler opp innlegget og det er noe spesielt man ønsker å vektlegge. Men å bare sitere hele hovedinnlegget er bare tullete. Og ihvertfall når du er første mann som svarer, hvorfor gjør noen det? 

Anonymkode: 25467...01b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør dere det? Er dere redd for at folk skal tro du svarer på et helt annet random tråd?

Det verste er jo når den første som svarer siterer, liksom.. ehhh hvor feil kan man tolke hvem du svarer?

selv om du svarer på side 3 i tråden, så trengs det ikke å sitere hovedinnlegget. Hovedinnlegget er jo det alle i utgangspunktet svarer, om man har et motsvar til et av svarene -Jo da siterer man!

Skjønner ikke hvor vanskelig dette skal være? Og nei, har ikke stått opp med feil fot.. men mange av oss leser kvinneguiden på mobil og da er det endeløs irriterende å måtte scrolle nedover og nedover fordi de 5 første som svarer alle må sitere hovedinnlegget. Hadde det bare vært en dust som gjorde det, ja hva så. Men når det er så mange som ikke forstår meningen med å sitere da blir det plutselig verdt å lage en egen tråd om dette slik at man forhåpentligvis føler seg truffet og LÆRER.

Anonymkode: e9556...8b8

Du bommet dessverre, blinken er 100 meter til venstre. 

Anonymkode: 451ad...81c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at så mange siterer hovedinnlegget i denne tråden. Folk er veldig oppfinnsomme og har fantastiske måter å være artige på.

Anonymkode: 2cf75...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, interessant at du tenker sånn. Har aldri tenkt sånn. Jeg siterer ofte. Tror ikke på begynnelsen, men hvis man har kommet til en annen side siterer jeg ofte. Det er fordi jeg liker å ha det jeg svarer på foran meg, for jeg husker ikke alltid alt som ble skrevet. Når jeg siterer, så kan jeg gi et mer riktig svar. 

Men skal huske på dine ord. 

En annen ting er at det svares så mye i enkelte tråder, og folk har begynt å diskutere videre på saken. Så siterer jeg det jeg svarer på, så det kommer klart frem hva jeg svarer på.

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at jeg har store fordommer mot slike. Spesielt når innlegget er en halvmeter langt, og vedkommende svarer én setning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg må innrømme at jeg har store fordommer mot slike. Spesielt når innlegget er en halvmeter langt, og vedkommende svarer én setning.

Enda verre. Noen svarer med ett eneste ord, for eksempel: "Dette".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mystic woman skrev:

Enda verre. Noen svarer med ett eneste ord, for eksempel: "Dette".

Hvorfor er det negativt? Det understreker og bekrefter at vedkommende mener det hun eller han har sitert.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...