Tessa12 Skrevet torsdag kl 17:40 #1801 Del Skrevet torsdag kl 17:40 Mippiie123 skrev (13 minutter siden): Måtte inn å se på instagram nå. Hvorfor deler hun bilder av datteren, men bildene hun har av sønnen så dekker hun til ansiktet? Det har hun forklart med at datteren skjønner det ikke og vil aldri kunne skape seg en identitet på nett, men det vil sønnen kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet fredag kl 01:37 #1802 Del Skrevet fredag kl 01:37 richbitch skrev (8 timer siden): Er Karoline sammen med R igjen, eller er det ny mann i bildet? Ser hun deler annonse der de trenger BPA til datteren, og det står det at jenta bor sammen med mor, bonusfar og lillebror. Det gjorde det ikke tidligere i år. Tror det.. Han er iallefall ikke sammen med hu nye som han ble sammen med etter separasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet fredag kl 03:38 #1803 Del Skrevet fredag kl 03:38 Tessa12 skrev (9 timer siden): Det har hun forklart med at datteren skjønner det ikke og vil aldri kunne skape seg en identitet på nett, men det vil sønnen kunne Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet fredag kl 20:23 #1804 Del Skrevet fredag kl 20:23 Mippiie123 skrev (På 7.11.2024 den 18.26): Måtte inn å se på instagram nå. Hvorfor deler hun bilder av datteren, men bildene hun har av sønnen så dekker hun til ansiktet? Hun kom med et teit svar på det i fjor. Legger det ved: Det er forøvrig slettet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 20:27 #1805 Del Skrevet fredag kl 20:27 Gjest Jegskulleønskeat skrev (På 14.11.2018 den 22.55): Vi forstår hvilke kamper de står overfor, men det rettferdiggjør ikke at foreldrene legger ut absolutt ALT av sensitiv og sårbar informasjon om barna. Diagnoselister, dokumentasjon av lege, barn i sykeseng, filming når de gråter, bilder av bleier fullt av bæsj osv. Det er virkelig langt over grensa! Hele verden trenger ikke innblikk i dette. Det er jeg enig i. Barna har og rett på privatliv. Spesielt når de er ekstra sårbare pga at de er syke og/eller har spesielle behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet fredag kl 20:30 #1806 Del Skrevet fredag kl 20:30 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i. Barna har og rett på privatliv. Spesielt når de er ekstra sårbare pga at de er syke og/eller har spesielle behov Enig. Jeg følger noen (ikke i Norge, ikke tilknyttet Løvemammaene) på Instagram som har en datter med Downs syndrom og hjertefeil. Barnet er meget sykt og har nå vært på intensiven i flere uker i påvente av nok en hjerteoperasjon. Hun er synlig ekstremt syk, og de viser en masse videoer av henne. Hun er liten (under skolealder), uten språk og PU, selvsagt kan hun aldri samtykke til noe slikt. Jeg ville ALDRI godtatt at noen skulle filmet meg og lagt ut på IG hvis jeg hadde vært på dødens rand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet fredag kl 20:32 #1807 Del Skrevet fredag kl 20:32 Mmmwhatever skrev (Akkurat nå): Enig. Jeg følger noen (ikke i Norge, ikke tilknyttet Løvemammaene) på Instagram som har en datter med Downs syndrom og hjertefeil. Barnet er meget sykt og har nå vært på intensiven i flere uker i påvente av nok en hjerteoperasjon. Hun er synlig ekstremt syk, og de viser en masse videoer av henne. Hun er liten (under skolealder), uten språk og PU, selvsagt kan hun aldri samtykke til noe slikt. Jeg ville ALDRI godtatt at noen skulle filmet meg og lagt ut på IG hvis jeg hadde vært på dødens rand. Det er jo strengt tatt ikke lov heller. Burde jo vært ekstra strenge regler for å få lov til å legge ut slikt, spesielt når vedkommende ikke er istand til å gi samtykke eller si nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet fredag kl 22:33 #1808 Del Skrevet fredag kl 22:33 MzMe skrev (20 timer siden): Tror det.. Han er iallefall ikke sammen med hu nye som han ble sammen med etter separasjonen. Hun har giftering på på den oktober-bildekarusellen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet lørdag kl 08:23 #1809 Del Skrevet lørdag kl 08:23 Mmmwhatever skrev (11 timer siden): Enig. Jeg følger noen (ikke i Norge, ikke tilknyttet Løvemammaene) på Instagram som har en datter med Downs syndrom og hjertefeil. Barnet er meget sykt og har nå vært på intensiven i flere uker i påvente av nok en hjerteoperasjon. Hun er synlig ekstremt syk, og de viser en masse videoer av henne. Hun er liten (under skolealder), uten språk og PU, selvsagt kan hun aldri samtykke til noe slikt. Jeg ville ALDRI godtatt at noen skulle filmet meg og lagt ut på IG hvis jeg hadde vært på dødens rand. Men du bidrar jo til sirkuset ved å følge da.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet lørdag kl 15:32 #1810 Del Skrevet lørdag kl 15:32 Maleficenta skrev (18 timer siden): Det er jo strengt tatt ikke lov heller. Burde jo vært ekstra strenge regler for å få lov til å legge ut slikt, spesielt når vedkommende ikke er istand til å gi samtykke eller si nei Dette er som sagt ikke i Norge, og jeg vet ikke hvordan lovene er i det landet. Birdo skrev (7 timer siden): Men du bidrar jo til sirkuset ved å følge da.. Enig i det. Mor var absolutt ikke så grenseoverskridende i starten, da jeg begynte å følge henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet lørdag kl 16:46 #1811 Del Skrevet lørdag kl 16:46 Mmmwhatever skrev (1 time siden): Dette er som sagt ikke i Norge, og jeg vet ikke hvordan lovene er i det landet. Enig i det. Mor var absolutt ikke så grenseoverskridende i starten, da jeg begynte å følge henne. Vel, du burde avfulgt før du fikk vite alt det du nå vet om barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå