FruRosa Skrevet 30. juni 2022 #1281 Skrevet 30. juni 2022 (endret) Hun starter dagen med å påstå at hun ikke har delt ungene i sårbare situasjoner. Dette faller på sin egen urimelighet! En ting er at hun mener at ting hun delte om det alvorlig syke (nå avdøde) barnet ikke var sårbare situasjoner fordi utstyr, prosedyrer osv var normalen for dem. En annen ting er at hun nå deler begge gjenlevende barns sorgreaksjoner etter dødsfallet. Yngstemann (nettopp fylt 4 år) ble sågar filmet da h*n fortalte om sine tanker. Om ikke DET er en sårbar situasjon vet ikke jeg hva som faktisk ER der! Endret 30. juni 2022 av FruRosa Tastefeil 24 5
Gjest Chroma Skrevet 30. juni 2022 #1282 Skrevet 30. juni 2022 FruRosa skrev (5 minutter siden): Hun starter dagen med å påstå at hun ikke har delt ungene i sårbare situasjoner. Dette faller på sin egen urimelighet! En ting er at hun mener at ting hun delte om det alvorlig syke (nå avdøde) barnet ikke var sårbare situasjoner fordi utstyr, prosedyrer osv var normalen for dem. En annen ting er at hun nå deler begge gjenlevende barns sorgreaksjoner etter dødsfallet. Yngstemann (nettopp fylt 4 år) ble sågar filmet da h*n fortalte om sine tanker. Om ikke DET er en sårbar situasjon vet ikke jeg hva som faktisk ER der! Jeg tror de er blitt blinde på det. Alle grenser er visket ut.
Sol Rampelyset Skrevet 1. juli 2022 #1283 Skrevet 1. juli 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Ast Skrevet 1. juli 2022 #1284 Skrevet 1. juli 2022 Sjekk storyen til mammahjerter i dag. Tina Svestad tar for seg ekstrem eksponering av barn. 10
J.. Skrevet 1. juli 2022 #1285 Skrevet 1. juli 2022 (endret) Ast skrev (53 minutter siden): Sjekk storyen til mammahjerter i dag. Tina Svestad tar for seg ekstrem eksponering av barn. Gode poeng og helt enig med henne. Endret 1. juli 2022 av J.. 16 4
shab Skrevet 2. juli 2022 #1286 Skrevet 2. juli 2022 (endret) Tenker Janne, Elin, Bettina og hun moren til Ine er de fire med store problemer. De tar heller ikke til seg kritikk, tilbakemeldinger, men kaster ballen tilbake og kaller oss nett-troll. Endret 2. juli 2022 av shab 18 3
Sammy! Skrevet 2. juli 2022 #1287 Skrevet 2. juli 2022 Jeg syns Janne var både ufin og generaliserende. Det virket som at alle som ikke er enige, er slemme nett-troll og jeg kjente jeg ble så forbanna! Hadde tenkt å skrive en saklig melding, men jeg orket ikke, det er så standardisert og provoserende de svarene de kommer med uansett. Har tidligere hatt diskusjon med en annen løvemamma og det er ikke til å bli klok på. Som andre her nevner har det vært gjester på kontoen som IKKE har eksponert barn med bilder og budskapet har jammen gått gjennom likevel. 19 5
Hummingbird2 Skrevet 2. august 2022 #1288 Skrevet 2. august 2022 Løvemamma-kontoen har hatt sommerferie. Men det har ikke de stakkars barna… Nå skal snikfilmingen av deres sommerferie deles for tusenvis av ukjente. Ingenting er hellig, alt skal deles. Ingenting av det som deles i den kanalen er til barnas beste. Det er 100% mødrenes oppmerksomhetsbehov pakket inn i «åpenhet» og «folkeopplysning». Og ja, jeg har barn med særskilte behov selv. Hater den kontoen. Synes det er forkastelig det de driver med! 29 4
Sol Rampelyset Skrevet 2. august 2022 #1289 Skrevet 2. august 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
duplexx Skrevet 4. august 2022 #1290 Skrevet 4. august 2022 I dag syns jeg det var spesielt utleverende… 10
Zebrina Skrevet 4. august 2022 #1291 Skrevet 4. august 2022 duplexx skrev (30 minutter siden): I dag syns jeg det var spesielt utleverende… Jeg ble satt ut sjøl, jeg .. Jeg vet ikke hvor mange snapper det var av bæsj som ikke ville ut, bæsj som skulle ut og bæsj som til slutt kom ut .. Hallo i luken. For en fantastisk nydelig liten jente, stakkar lille som må ligge å bæsje på kamera for tusenvis av seere. Har bare fulgt med litt sporadisk på den snappen, men kjente at det ikke fristet mer heller om det er denne type utleveringer som er der? Satt ut. 11 2
Ville91 Skrevet 4. august 2022 #1293 Skrevet 4. august 2022 shab skrev (1 time siden): Dagens snapper proklamerer at hennes datter har feiret sin 3års dag på BOLIG! Og at hun gleder seg til å se henne igjen. Uff Uff Uff…. Avlastningsbolig. Hun bor jo ikke der. 1
Orly Skrevet 4. august 2022 #1294 Skrevet 4. august 2022 shab skrev (1 time siden): Dagens snapper proklamerer at hennes datter har feiret sin 3års dag på BOLIG! Og at hun gleder seg til å se henne igjen. Uff Uff Uff…. På avlastning ja og det må da være lov, ærlig talt 5 3
Tessa12 Skrevet 4. august 2022 #1295 Skrevet 4. august 2022 shab skrev (1 time siden): Dagens snapper proklamerer at hennes datter har feiret sin 3års dag på BOLIG! Og at hun gleder seg til å se henne igjen. Uff Uff Uff…. Ja???? Kan du forklare hva som er så galt med det? Det er ikke bare å la vær å bruke dagene som er tildelt og satt inn personale til det barnet. For de aller fleste barn med diagnoser er forutsigbar hverdag og rutiner helt essensielt for at de skal ha det greit. 1
duplexx Skrevet 4. august 2022 #1296 Skrevet 4. august 2022 (endret) shab skrev (2 timer siden): Dagens snapper proklamerer at hennes datter har feiret sin 3års dag på BOLIG! Og at hun gleder seg til å se henne igjen. Uff Uff Uff…. Det er vel helt uproblematisk. Verre var det med alt det snakket om bæsjen - det var fullstendig i overkant utleverende, det var rett og slett ubehagelig å se på. Endret 4. august 2022 av duplexx 7
Mmmwhatever Skrevet 4. august 2022 #1297 Skrevet 4. august 2022 Orly skrev (2 timer siden): På avlastning ja og det må da være lov, ærlig talt Ja, barnet har ikke noe begrep om at hun har bursdag eller hva det innebærer, og mor snakker jo også om at det er vondt for henne at barnet ikke gleder seg til bursdag som andre barn pga funksjonsnedsettelsen. Ser absolutt ikke problemet med at hun har avlastning i bolig, eller at hun er i boligen på bursdagen sin. 5
Pakini Skrevet 4. august 2022 #1299 Skrevet 4. august 2022 Avlasting i bolig er helt normalt. Er en del av de på løvemammaene som ikke fronter det. Men som sakt. Helt normalt med avlasting i bolig. Jobber med dette i kommunen. Noen har 2 dager i mnd, noen har annenhver uke. Slik er det bare. Noen barn er tyngre en andre. 6
Mmmwhatever Skrevet 5. august 2022 #1300 Skrevet 5. august 2022 shab skrev (11 timer siden): Ser hun svarte veldig fint! Måten hun la det frem på først så virket det som at barnet var der så ofte. Beklager. Jeg har bare, slik som den som sendte inn spørsmålet til henne, ikke opplevd så små barn på bolig før da barn som fyller 3 år og har slike funksjonsnedsettelser ofte beskrives som aldersadekvat til en viss grad da en "funksjonsfrisk" 2-3 åring kan kreve mye eller lite. 2-3 åringer er ofte den aldersgruppen hvor spriket er størst hva gjelder nåværende utviklingsnivå. Dette er også ofte ett av argumentene for at så små barn ikke får BPA i hjemmet i den alderen med mindre det gjelder livstruende tilstander. Her er det jo åpenbart at barnet har store omsorgsbehov, så jeg skjønner godt at de har avlastning i bolig. Barnet har *mye* mer omfattende behov enn en vanlig treåring. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå